Torstein Norum Bugge Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Si hei til Phantom 4 Pro og Inspire 2.Nå oppgraderer DJI de to viktigste dronene sine Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Spørsmålet er om kameraet på phantom 4, lett kan oppgraderes med kameraet til phantom 4 pro....? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Spørsmålet er om kameraet på phantom 4, lett kan oppgraderes med kameraet til phantom 4 pro....? Det vil ikke gå nei. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hva er da poenget med å annonsere en oppgradering? Har de liten skrift om at oppgraderingen er komplisert og håper på å selge mange oppgraderingskit som folk ikke klarer å montere? Et godt salgsvisdomsord er at man lever av fornøyde kunder. Lenke til kommentar
Roy Stornes Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Spørsmål:jeg har en phantom 4,og prøver å oppgradere den, men jeg får lastet ned programmvaren men den vil ikke oppgradere dronen?Jeg har prøvd alt,igjennom asistent2 og igjennom appen men det vil seg ikke? huff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg