oleunder Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har akkurat lagt inn Win Xp etter å ha formatert og alt virker perfekt, utenom en ting, dataen vil ikke slå seg av. Hvis man bruker "slå av" funksjonen i Windows: Start - avslutt - slå av maskinen, avslutter Windows, men maskinen starter om igjen og begynner å loade bios og starter opp på vanlig måte. Løsningen har til nå vært strømknappen, men det kan ikke holde på i all evighet heller. Jeg har en mistanke om at maskienen kanskje er satt om som server, og det er grunnen til at den ikke kan slås av (mener å ha hørt at servere ikke kan slås av, bare restartet). Vet noen hvordan man forandrer innstillingene, slik at dataen kan bli satt opp som vanlig pc og ikke som server, for problemet begynner å bli irriterende. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kjenner en som hadde samme problem.. men husker ikke hva løsningen var.. sikker på at LED kablene er koblet riktig i HK? Lenke til kommentar
oleunder Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Nokså sikker på at LED-kablene er koblet til riktig ja Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hørt om det problemet før. Du kan prøve med den siste Windows Update. Tror det skal fungere da.. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Problemet kan godt ligge et eller annet sted i strømsparefunksjonene for Win XP. Vi hadde samme problem og løste det der. Husker bare ikke hvor akkurat nå... Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg hadde samme problem på min, men etter at jeg la inn SP1 slår den seg fint av, men den bruker noen minutter, men men det går da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå