OHJohansen Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Gir over to hundre land mulighet til å se den gamle Top Gear-gjengen i aksjon.I desember kan du strømme The Grand Tour via Amazon 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Jeg vet! Alle vet dette!Neida, bare kødder. Hvem har planer å betale? Jeg har ikke råd, så jeg stjeler.. Endret 16. november 2016 av toro6 2 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Hva? Desember? Første episoden skal da på luften på fredag! 4 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg betaler gjerne, men venter ikke over 2 uker, blir nok til bukta denne helga. 7 Lenke til kommentar
TommyR Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Mange kommer selvfølgelig til å piratkopiere episodene når ikke en betalingsløsning er på plass umiddelbart... Amazon har hatt god tid til se på å forberede dette. For dårlig altså. 4 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Eg vil sjå kva slags utval dei får her til lands før eg vurderer å kjøpe Amazon Prime. Gidd ikkje betale fleire hundre kr i månaden kun for GT. 2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Minner om at normenn kan bruke vpn tjenester og dermed få tilgang til amerikanske prime. Med forbehold om at de ikke har tatt grep i det siste. Men det er ikke mange månedene siden jeg var medlem. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Minner om at normenn kan bruke vpn tjenester og dermed få tilgang til amerikanske prime. Med forbehold om at de ikke har tatt grep i det siste. Men det er ikke mange månedene siden jeg var medlem. Hvis man uansett skal gjøre noe "galt" er det vel like greit å gå for den enkleste løsningen, kan nesten garantere at eula forbyr vpn... 3 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Hehe, ja. Men det er litt praktisk med en strømmetjeneste. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Har sjekket kjapt innom Amazon Prime biblioteket i USA, og jeg fant lite av interesse. Kommer ikke til å betale 99 kr i mnd kun for dette showet, så håper prisen blir edruelig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Helt enig at de har hatt mer enn nok tid til å få i gang systemet så alle kan se programmet lovlig 18. November Men siden det ikke blir så, så blir det å laste det ned hele sesongen for meg, på trass Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Snakk om idioti å forsinke mange regioner før andre. Om de hadde landert showet samtidig globalt så hadde de tjent masse penger som de nå går glipp av fordi folk ikke vil vente og dermed sitter og trykker F5 på diverse piratsider. 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jepp! Her har Amazon klart å drite seg ut. Tenk å lansere den største TV-serien på planeten i ny utgave, også bommer de totalt ved å ha regionvis lansering. Er det mulig... Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Snakk om idioti å forsinke mange regioner før andre. Om de hadde landert showet samtidig globalt så hadde de tjent masse penger som de nå går glipp av fordi folk ikke vil vente og dermed sitter og trykker F5 på diverse piratsider. Slapp av barn, mange av oss voksne som godt klarer vente et par uker. Ikke noe problem i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Snakk om idioti å forsinke mange regioner før andre. Om de hadde landert showet samtidig globalt så hadde de tjent masse penger som de nå går glipp av fordi folk ikke vil vente og dermed sitter og trykker F5 på diverse piratsider. Slapp av barn, mange av oss voksne som godt klarer vente et par uker. Ikke noe problem i det hele tatt. Svært mange av oss voksne som kommer til å sitte å trykke på F5 på diverse sider.. Endret 17. november 2016 av Dubious 4 Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Hvor gøy er det egentlig å benke seg BAK skjermen når en skal se The Grand Tour?? Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Siden de ikke vil ha pengene mine så blir det vel å ta en tur i bukta for meg også, syns jeg har venta lenge nok siden siste episode av (det ordentlige) Top Gear. Kommer selvfølgelig til å betale når amazon vil ha pengene mine. 2 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Snakk om idioti å forsinke mange regioner før andre. Om de hadde landert showet samtidig globalt så hadde de tjent masse penger som de nå går glipp av fordi folk ikke vil vente og dermed sitter og trykker F5 på diverse piratsider. Slapp av barn, mange av oss voksne som godt klarer vente et par uker. Ikke noe problem i det hele tatt. Sosiale media og nyhetssider kommer til å eksplodere med The Grand Tour-klipp, spoilers, memes, og masse masse annet allerede til helga. Tydeligvis ikke et problem for deg kanskje, men de fleste andre foretrekker å se noe nytt og ferskt, ikke gammelt nytt. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Slapp av barnPatetisk og nedlatande. Du er faen ikkje mykje voksen om du ikkje kan snakke til folk utan å snakke ned til dei. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Det er som nevnt av flere her inne helt utrolig at de ikke lanserer denne serien globalt, helt likt. Etter de fantastiske anmeldelsene den første episoden har fått, så tipper jeg vi fort ser en ny rekord i antall samtidige nedlastinger av en og samme torrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg