Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vg1 Engelskeksamen

Anbefalte innlegg

Hei,

skal ta engelskeksamen som privatist i morgen, men ingen vil bekrefte at man virkelig får oppgavetekster etc. med oppgavene. Er det sånn at man må vite alt før man tar selve eksamenen, eller får man stoff som man kan skrive ut ifra? 

Selve språket har jeg stålkontroll på, så det er ikke noe å bekymre seg for.

Mvh mildt bekymra vg1-student :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Muntlig eller skriftlig? Jeg tok muntlig engelsk i fjor som privatist, og da fikk jeg og lite informasjon.

Da jeg ble ropt opp ble jeg plassert på et alenerom med en oppgave foran meg. Der sto det et tema som jeg skulle snakke om. Jeg hadde én halvtime på lese i boka mi og notatene mine før jeg skulle fortelle dem om emnet.

Og engelsk skriftlig eksamen skulket jeg fordi jeg var så nervøs ...

Men regner med at det er det samme.

Jeg fikk beskjed om at til skriftlig måtte jeg gå inn på en nettside og hente oppgaven der. Men jeg gjorde det aldri så er litt usikker på hav det gikk ut på.

Men planen var at jeg skulle lese på den oppgaven (eller hva det nå var for noe), deretter møte til eksamen med ordbok. Og så skulle vi få oppgaven der. Men vet ikke hva den gikk ut på.

Håper noe av dette kan hjelpe. Jeg var litt usikker på hva du egentlig lurte på, så jeg prøvde å dekke alt :)

Lykke til på eksamen!

Så lenge du kan alt i pensum er det ingenting å bekymre seg for :)

EDIT:

Oj da hehe, jeg så ikke at dette var postet for 2 uker siden. Vel, kanskje noen andre har bruk for informasjonen.

Endret av Lina Mathilde ♥
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...