Gå til innhold

Blåmeis og Kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Bra forsøk , v2 og v3 ble best .

Det er bare å fotografere mer av disse små fjærkledde , du har jo fått en god start .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei, Jimmyag.

Å fotografere fugler er både interessant og spennende, -

spesielt når det dukker opp fugler av en art man ikke har sett tidliggere, - i går så jeg toppmeis for første gang, men det ble ikke brukbare bilder.

Dine bilder er langt bedre enn mine toppmeisbilder !

Kjøttmeis (bilde 2) og blåmeis (bilde 3) er slett ikke

verst når det gjelder eksponering, skarphet, farger og lys, men bildebehandlingen har "gått utover" fugleføttene.

Blåmeisen på bilde 1 har ikke den nødvendige skarphet, og duger best som artsbestemmende bilde.

Hvis dette er din debut som fuglefotograf, så håper jeg du fortsetter, - jeg er spent på fortsettelsen !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Jimmyag.

Å fotografere fugler er både interessant og spennende, -

spesielt når det dukker opp fugler av en art man ikke har sett tidliggere, - i går så jeg toppmeis for første gang, men det ble ikke brukbare bilder.

Dine bilder er langt bedre enn mine toppmeisbilder !

Kjøttmeis (bilde 2) og blåmeis (bilde 3) er slett ikke

verst når det gjelder eksponering, skarphet, farger og lys, men bildebehandlingen har "gått utover" fugleføttene.

Blåmeisen på bilde 1 har ikke den nødvendige skarphet, og duger best som artsbestemmende bilde.

Hvis dette er din debut som fuglefotograf, så håper jeg du fortsetter, - jeg er spent på fortsettelsen !

M v h

Albert.

Takk for komentaren Albert. Bilder her er klar at ikke er så bra, jeg prøvde å plassere kamera i nærheten til maten og tokk bilde med fjernkontrollen, men linse er ikke så veldig skarp. ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...