Jimmyag Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Blåmeis og Kjøttmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Tæljoksen i V2 ble nok best her. Mistenker at svensken i V1 ble noe hardt croppet og mista litt skarphet i prosessen. Sjøl foretrekker jeg litt mindre fugl og heller beholde skarphet. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 ja ble nok litt mye croopet her, spesielt v1. så nesten ut som det hadde blitt bearbeidet "grafisk" Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Er jeg hart cropped? Well trenger kanske lit slanking hehe Jimmy, enig med Roar og Fredrik. Lykke til med neste fugle bilde M v h Leif Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Som dere sier er bilder kanskje litt for mye kroppet, det var mye fortirreses på bilde. Det blir bedre neste gang ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Det er vanskelig å ta fuglebilder, jeg har prøvd selv også, uten å lykkes nevneverdig. Men ett sted må man begynne og jeg synes det ble godkjent som første forsøk. Det ser jo så lett ut når man ser på de fine fuglebildene til Albert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Bra forsøk , v2 og v3 ble best . Det er bare å fotografere mer av disse små fjærkledde , du har jo fått en god start . Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Hei, Jimmyag. Å fotografere fugler er både interessant og spennende, - spesielt når det dukker opp fugler av en art man ikke har sett tidliggere, - i går så jeg toppmeis for første gang, men det ble ikke brukbare bilder. Dine bilder er langt bedre enn mine toppmeisbilder ! Kjøttmeis (bilde 2) og blåmeis (bilde 3) er slett ikke verst når det gjelder eksponering, skarphet, farger og lys, men bildebehandlingen har "gått utover" fugleføttene. Blåmeisen på bilde 1 har ikke den nødvendige skarphet, og duger best som artsbestemmende bilde. Hvis dette er din debut som fuglefotograf, så håper jeg du fortsetter, - jeg er spent på fortsettelsen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Hei, Jimmyag. Å fotografere fugler er både interessant og spennende, - spesielt når det dukker opp fugler av en art man ikke har sett tidliggere, - i går så jeg toppmeis for første gang, men det ble ikke brukbare bilder. Dine bilder er langt bedre enn mine toppmeisbilder ! Kjøttmeis (bilde 2) og blåmeis (bilde 3) er slett ikke verst når det gjelder eksponering, skarphet, farger og lys, men bildebehandlingen har "gått utover" fugleføttene. Blåmeisen på bilde 1 har ikke den nødvendige skarphet, og duger best som artsbestemmende bilde. Hvis dette er din debut som fuglefotograf, så håper jeg du fortsetter, - jeg er spent på fortsettelsen ! M v h Albert. Takk for komentaren Albert. Bilder her er klar at ikke er så bra, jeg prøvde å plassere kamera i nærheten til maten og tokk bilde med fjernkontrollen, men linse er ikke så veldig skarp. ? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 V2 det bedste her..men sjov ide med v1..kreativ tanke mvh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg