Coffey Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Kjøpte denne på salg på en tilfeldig torsdag på Komplett.no, og den ligger nå uåpnet på hylla. Burde jeg beholde denne, eller gå for en dyrere modell? Jeg finner bare gode anmeldelser av den, men den er det billigste 1080-kortet jeg har kommet over og ingen har anmeldt det på Komplett.no, noe som gjør meg litt skeptisk. Skal kjøpe ny PC i løpet av de neste ukene (link til setup), og jeg ønsker helst å kjøpe et kort jeg kan beholde en lengre tid. Lenke til kommentar
matiaslau Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Tror ikke den er noe verre enn andre modeller, kommer hvert fall like godt ut i tester som de andre modellene. Anmeldelse på TweakTown.com Anmeldelse på Guru3D.com Tror det var et godt kjøp jeg EDIT: Ser den har noe dårligere klokkefrekvens enn feks. ASUS GeForce GTX 1080 ROG Strix til en tusing mer, men tviler på du merker noe særlig forskjell der. Også er den noe mer strømkrevende. Endret 16. november 2016 av matiaslau Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Gigabyte G1 var et av de beste kortene du kunne kjøpe på 900 serien, så vil ikke tro det er noe forskjell på 1000 serien. Kjør på å sett det inni Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 jeg har kjøpt både 670 og 970 gigabyte G1 kort, og så lenge de fortsetter å lage de korta så kommer jeg til å kjøpe de. god og stillegående kjøler, overklokker like bra som de andre produsentene med forbedra kjøler og i mine øyne de peneste korta som blir laga. anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå