Gjest Bruker-239845 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Innovasjon for innovasjonens skyld og ikke motivert av behov er det verste jeg vet. If it ain't broke, don't fix it! Kanskje jeg er noe konservativ. Men jeg sitter med en regnbue av farger på nyeste GMail på mobilen som jeg absolutt forakter. Hva var galt med den gamle? Likte heller ikke den nye tastelåsen på iPhone ved nyeste oppdatering. Grrr... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Hvis vi kun hadde innovasjon basert på behov så hadde det gått utover behovsbasert innovasjon. Mye totalt unyttig som har funnet sin rettmessige plass i behovets palass. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Programmer som man ikke kan la være å oppgradere er dumt. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Hva med på hotmail/outlook nå da. Hvor du nå ikke kan merke flere mail som lest for så å slette flere sammen lenger? Det er irr as. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Jeg har nå blitt vant med den nye G-Mail mobilapplikasjonen, men jeg står fast ved at den forrige var langt mer oversiktlig og brukervennlig. Andre med lignende erfaring? Jeg tenker også på foreldrene mine og andre eldre som er mer teknologisk retarderte enn den yngre garde. De har det vanskelig nok med å lære ny teknologi om det ikke skal endre seg hele tiden. Det kan virke som om det sitter såkalt innovatører i disse bedriftene og lager seg selv unødvendig jobb. Et annet eksempel er innloggingstjenesten på Fronter på skolen min. Før kunne jeg trykke meg rett inn på Fronter og logge meg inn direkte. Etter siste nyskapende innovasjon må jeg nå klikke meg gjennom 3 eller 4 ekstra sider. Ikke bare det, men jeg må gå inn på en "rullegardin" og velge HiOA blant en hel liste skoler selv om jeg gikk inn på Fronter gjennom HiOAS sider. Så ja, jeg hater ikke bare unødvendig innovasjon, men innovasjon som gjør ting verre enn det egentlig var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå