Delvis Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Ny landslagstrener er på plass, blir presentert i morgen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Blir det Uwe Rösler, Henning Berg eller Kjetil Rekdal, så er jeg ferdig med landslaget. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Da har det lekket ut hvem det blir. Skal jeg si det, eller skal vi vente til PK kl. 12? Legger det i spoiler. feil Feilinfo. Endret 1. februar 2017 av Delvis Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 13 minutter til oppstandelse i Norge. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Kan ikke skjønne annet enn Bob Bradley. NFF pls overrask meg! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Lars Lagerbäck! Fantastisk! Mitt førstevalg. For første gang på lenge er jeg litt imponert av NFF og at de har klart å holde dette hemmelig så lenge. Dette er det beste valget de kunne tatt, og jeg håper virkelig han lykkes. Endret 1. februar 2017 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Tilbake til drillo fotball da, greit at island hadde resultater i em men syns de spilte ganske kjedelig, typ forsvar seg og pump lange baller. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Skal vi vinne fotballkamper og komme oss til et mesterskap er nok Lagerbäcks fotball en av veldig få sannsynlige måter å gjøre det på. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Fantastisk! Mitt første valg Den eneste ulempen ved han er alderen hans ellers er han tipp topp for Norge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Tilbake til drillo fotball da, greit at island hadde resultater i em men syns de spilte ganske kjedelig, typ forsvar seg og pump lange baller. Skulle mye heller spilt som Brasil ja! Nei til drittfotball og ja til sambafotball med kalassiffer feil vei!! Norske fotballspillere >> Brasilianske fotballspillere! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Da har det lekket ut hvem det blir. Skal jeg si det, eller skal vi vente til PK kl. 12? Legger det i spoiler. feil Feilinfo. :lol: :lol: (Sorry!) Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Tilbake til drillo fotball da, greit at island hadde resultater i em men syns de spilte ganske kjedelig, typ forsvar seg og pump lange baller. Hvis det er det som skal til for å vinne fotballkamper igjen, så er det ok for meg. Men: På tide norske spillere tar seg selv i nakken og begynner å spille fotball, og ikke bare surre rundt som hodeløse høner utpå Ullevaal. Det er voksne (?) mannfolk som skal representere landet sitt, med flagget på brystet. Håper Lagerback har mot nok til å ta ut de spillerne som faktisk presterer best til enhver tid, og ikke tar ut laget etter navn, hva de har gjort tidligere, og hvor de spiller i verden. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Lett det beste valget - veldig bra! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Tilbake til drillo fotball da, greit at island hadde resultater i em men syns de spilte ganske kjedelig, typ forsvar seg og pump lange baller.For all del, en offensiv sambatilnærming hadde sikkert fungert mot Vatikanstaten og Kambodsja kvinner u19, men mot normal europeisk motstand handler det om å finne sine begrensninger og spille derretter. Nettopp derfor tror jeg dette er et perfekt alternativ. Imponert over NFF! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Virket sprek og tent på oppgaven. Alderen blir ofte nevnt, men virker ikke preget av det.Blir spennede å se. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Ut fra forutsetninger og på det verdenskjente papiret så er dette kanskje det beste valget av dem alle - Solbakken inkludert. Lagerbäck har bevist seg som en drivende god landslagstrener, og foruten alderen hans så er det veldig lite å utsette på dette valget. Fryktet en stund at man skulle ende opp med en norsk Tippeligatrener, så da han kom gående inn i pressesalen skvatt jeg nesten til. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Veldig fornøyd med ansettelsen! Fryktet det verste, som flere andre. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 En annen ting jeg syns var fint, var at han er tydelig på dette om at han ikke gjør dette pga pengene (nevnte andre og mer lukrative tilbud), men fordi han virkelig vil ha jobben. Det syns jeg er et ålreit utgangspunkt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 En annen ting jeg syns var fint, var at han er tydelig på dette om at han ikke gjør dette pga pengene (nevnte andre og mer lukrative tilbud), men fordi han virkelig vil ha jobben. Det syns jeg er et ålreit utgangspunkt Veldig bra holdning det der. Bra tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå