MartinF Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Klinsmann hadde vært knall, som jeg har nevnt tidligere. Amerikanerne kommer til å angre på at de ga han fyken. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hvem har dere tenkt at skal betale lønna til Klinsmann? Trøim, Fredriksen? Og hvorfor i all verden skulle Klinsmann røre til karrieren sin på den måten? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Et godt sted å starte hadde jo vært å tatt lønna Høgmo skal få for å sitte på ræva det neste året. Men Klinsmann er nok å sikte litt for høyt hva lønn angår, selv om jeg skulle gjerne sett NFF viste litt ambisjoner og sikter litt høyere enn hva vi har av trenere i Norge/Sverige. Endret 23. november 2016 av archongamer Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Tatt lønna? Hva mener du med det? Det er snakk om en juridisk bindende kontrakt, som uansett er peanuts sammenlignet med den kontrakten Klinsmann skulle hatt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Tatt lønna? Hva mener du med det? Det er snakk om en juridisk bindende kontrakt, som uansett er peanuts sammenlignet med den kontrakten Klinsmann skulle hatt. Jeg mener vel ingenting, annet enn at det hadde vært bedre bruk av grasrotas penger å brukt de millionene på dårlig håndarbeid med å skrive kontrakter. Jeg er fullt klar over at det er bindende avtale, og at denne må respekteres. Men det endrer jo ikke at pengene kunne vært brukt på langt mer fornuftig ting enn de blir nå, hvis og om osv. Trenger ikke lese alt som fanden leser bibelen Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Mener bare at du tilsynelatende ikke forholdt deg til det faktum at man har skrevet en kontrakt med Høgmo, og enten må betale full lønn ut kontraktstiden eller gjøre en ny avtale. Nå har de kommet til enighet. Ser ikke helt hva som gjør Klinsmann til en bedre kandidat enn Lagerbäck. Endret 23. november 2016 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Har ikke særlig tro på Klinsmann.Vent å se om Bradley blir ledig heller. Lagerback vil neppe ha jobben. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Mener bare at du tilsynelatende ikke forholdt deg til det faktum at man har skrevet en kontrakt med Høgmo, og enten må betale full lønn ut kontraktstiden eller gjøre en ny avtale. Nå har de kommet til enighet. Ser ikke helt hva som gjør Klinsmann til en bedre kandidat enn Lagerbäck. Joda, er man litt oppegående skjønner man at man må respektere kontrakter, selv om man ikke nødvendigvis er enige i at kontrakten ble utformet slik den gang den ble utformet. Tok det derfor for gitt at du skjønte jeg ikke mente vi kunne ta de pengene nå, men ideellt sett burde hatt muligheten. Det var mer en spøkete kommentar på et urealistisk alternativ. Jeg er fullt klar over at Klinsmann krever langt mer enn vi kan, og burde betale for ny landslagssjef. Om det ikke kom klart nok frem. Jeg ønsker en kulturforandring med ny landslagssjef. Jeg ønsker en som faktisk får litt seriøs satsing gjennom hele fotballen, fra barn og opp til senior. En landslagssjef som påvirker slik at vi utvikler bedre fotballspillere over tid. En som bygger et landslag som kan både spille attraktivt og godt. Lagerbäck for meg er et skritt tilbake. Ikke i kvalitet, men i måte å spille på. Han kan sikkert gjøre det mye bedre enn Høgmo. Men norsk fotball som helehet tror jeg ikke vil utvikle seg stort. Endret 23. november 2016 av archongamer 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Du snakker altså om avtaler som allerede har blitt inngått, som er helt uinteressant i denne sammenhengen. Klinsmann skal uansett ha mye mer enn dette. En landslagstrener har tilnærmet null innvirkning på yngre spillere. Hans jobb handler nesten utelukkende om å få landslaget til å prestere. Man kan komme med innspill på talentutvikling osv, men det er først og fremst en landslagstrener vi er på jakt etter. Endret 23. november 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Tror det er stor sjans for at det blir Nordli. Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hvem vil ha en slik jobb egentlig? Det er jo to grunner til at f.eks Lagerbeck ikke vil ha den, og den ene er Semb & co. Hele styret bør se til HEL**** å dra seg avgårde, og den andre er at spillerene ikke er gode nok eller jobber nok på landslaget. Se hvor de norske spillerene spiller. Det er ikke på noen lag som dominerer særlig, kanskje noen i hjemlig liga, men da i en dårlig liga. Norge kan ikke forvente å komme til sluttspill med middelmådigheter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2016 Fotballpresidenten åpner for Semb som midlertidig landslagssjef Gutteklubben Grei fornekter seg ikke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Er skeptisk til Semb. Semb var en bra nok trener etter Drillo, og eneste andre i nyere tid som har ført laget til sluttspill. Er ikke gammel heller. men har jo vært veldig lenge borte fra trenervirksomhet, uten at jeg vet hvor mye man skal legge i akkurat det.Men det største problemet tror jeg er at Semb er så upopulær fra før. Kritikk og galle flommer allerede, han vil være like nederlagsdømt som Høgmo alt før han er begynt. Det vil selvsagt smitte over på spillere og hele miljøet. Det er ikke til å unngå. Semb var meget mislikt på slutten av sin forrige periode. Det er nesten dømt til å mislykkes. Dette tro jeg er lite lurt av NFF. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Mange har en negativ innstilling til Semb, og da er det nok ikke så lurt å la ham styre skuta. Men det kan bli vanskelig å finne en trener med et godt omdømme som vil ha jobben. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Bradley er sparket i Swansea.Nå er bordet dekket, og NNF bør være kloke å hive seg på telefonen straks. Spørs om de har vett til det da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeg sa det før han dro til Frankrike at jeg ville ha han til landslaget. Nå er han arbeidsledig, og Norge har en ledig stilling... Eventyrlig sjanse for Norge til å få inn en kanonbra manager. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Spørs om han er god nok kompis med Semb & co da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Nå har hvertfall Semb fått beskjed.Noen sier at "når alle andre sier det, gjør Semb motsatt". Det er det som er faren, Semb nekter å gå etter folkeviljen.Men er det kun Semb som bestemmer dette? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 http://www.vg.no/sport/fotball/landslaget/bradley-agent-bekrefter-interesse-for-norge-jobben/a/23883727/ Bradley er interessert. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Solbakken er dog mer aktuell fremdeles enn jeg trodde. Er i tenkeboksen.Kan ikke se helt grunnen til at Solbakken er et så opplagt valg. Gjør det bra i FCK ja, men det mistenker jeg er en følge av at klubbstemningen tilfeldigvis klaffer, sånn at han får til lyten for laget.Er slett ikke sikker det vil fungere tilsvarende med landslaget. Høgmo har de samme evnene og fikk fart på svenske lag. Solbakken kan lett bli den samme historien som Høgmo en gang til.Bradley har hatt suksess med landslag tidligere. Har mer tro på Bradley enn Solbakken jeg iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå