Atle Riska Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Roma, Siesta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Kjempebra bilde med kombinasjon av farge og s/hv. Jeg kunne tenkt meg å fjerne dama til venstre . ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Den drinken eller hva det nå er ser litt søt ut for meg. Roar Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Kjempebra bilde med kombinasjon av farge og s/hv. Jeg kunne tenkt meg å fjerne dama til venstre . ;-) Takker for den Jimmy. Dama beholder jeg, er jo mye det en sitter og kikker på når en setter seg ned og tar seg et glass/pause :-) Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Den drinken eller hva det nå er ser litt søt ut for meg. Roar ;-) For meg og, men likte fargene. Heter vist Aperol som vistnok skal være veldigt populært ;-) Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 morsomt og flott bilde. hvordan kombinerer man svart/hvit og farge ? det har jeg ikke funnet ut av enda Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Stemningsfullt og flott bilde! Drinken ser ut til å passe meg utmerket...jeg er en søtmons.. Og selvfølgelig må du beholde dama! Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 (endret) morsomt og flott bilde. hvordan kombinerer man svart/hvit og farge ? det har jeg ikke funnet ut av enda Takk for det Knut. Her har jeg bare lagt 2 layers, en farge og en sv oppå verandre. Den i SV øverst og bare viska ut det som skulle være farge ;-) Endret 17. november 2016 av Atle Riska Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Stemningsfullt og flott bilde! Drinken ser ut til å passe meg utmerket...jeg er en søtmons.. Og selvfølgelig må du beholde dama! Takker og bukker frue :-) Godt vi er enige om dama , drinken har jeg studert litt nærmere og er vist en blanding av Aparol, Champagne og soda. Usikker hvor søt den er :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Oppfinnsomt (av fotograf), tydelig hva som er blikkfanget her ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 morsomt og flott bilde. hvordan kombinerer man svart/hvit og farge ? det har jeg ikke funnet ut av enda Takk for det Knut. Her har jeg bare lagt 2 layers, en farge og en sv oppå verandre. Den i SV øverst og bare viska ut det som skulle være farge ;-) tusen takk for svar. må prøve å få til dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg