elfkin Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Testens erfaring med Telenorbutikken på Storo passer bra med min erfaring også. Jeg ble rundlurt av de sist jeg kjøpte telefon der. Du får sette deg bedre inn i hva du handler neste gang da. så slipper du bli lurt. Makan til flåsete utsagn! Når jeg går i en butikk og sier kravet mitt er "god batteritid og mulighet til å kunne filme 4K" og får en telefon som har elendig batteritid og kamera blir overopphetet etter ett minutt med 4K-filming er det da vitterlig selgeren og butikken som har gjort noe galt. Telefonen var helt ny da jeg kjøpte den og det fantes særs lite informasjon om den på internett også. Senere har det dukket opp utallige forumtråder som bekrefter problemene jeg opplevde. Til tross for dette nektet Telenorbutikken på Storo å gi meg reklamasjon på produktet. Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Husker jeg var innom en telenorbutikk fordi kona ville ha en ny mobil. ...Snip.. Bare lureri fra start til slutt. Hvorfor er det lureri om en får mobilen med abb. til samme pris som kun mobilen? Det vil jo si at en får 12 måneder gratis abb. 1. Fordi de sa jeg kunne ha samme abonnoment. De sa ikke noe om høyere pris, men når jeg spurte om det stemte at vi ikke kom til å betale mere så ga han meg bare et ark med informasjon om dealen. Der sto det jo at vi måtte betale 200 kroner mer for samme abonnoment i måneden. Dette kaller jeg lureri. 2. Fordi med de 200 kroner ekstra per måned ble det 2400 kroner mer i løpet av et år som vi ble bundet til, og da ville jeg ende opp med å betale vanlig pris for både abonnomentet og telefonen samtidig som jeg bandt meg til å bruke Telenor i 1 år til. 3. Når jeg påpekte at jeg ville ende opp med å betale det samme uten å binde meg, og jeg spurte om en bedre deal for å binde meg i 12 måneder ble jeg spurt om å gå fordi jeg var vanskelig og kranglete. For å være klar, siden du ser ut til å ha misforstått det jeg prøvde å si. De prøvde å skjule det at jeg endte opp med å betale det samme beløpet enten jeg bandt meg til de i 12 måneder eller ikke. Jeg ville endte opp med å betale full pris for både abonnomentet og telefonen. Ja, skulle tro jeg fikk redusert pris på telefonen for å binde meg i 12 måneder, men det gjorde jeg altså ikke. De prøvde istedenfor å lure meg. Ser alltid at de har disse overprisa microSD kortene i Telenor butikkene også. Husker jeg kjøpte ekte (ikke fake) SanDisk 32GB microSD kort for sånn 120 kroner fra England, og så kostet de sånn 600 kroner eller noe på Telenor butikken... Endret 8. januar 2017 av MMDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg