akelbo Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Nå dekker Ubisoft til én kvinnelig spillfigur, mens mange flere forblir nakne.Én vulva i Watch Dogs 2 ble for sterk kost Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Mobius Skrevet 16. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 16. november 2016 Jammen godt de fjerner slike bestialiteter fra spill! Med slikt borte kan vi igjen fokusere på å sprenge prositituerte. 30 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) NSFW For de som vil se hva som har ødelagt uskyldige sinn verden rundt. Endret 16. november 2016 av CurSe Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Synes det er tragisk jeg at spill ikke har kommet lengre. Men også tragisk hvordan vold blir glorifisert som gøy og underholdning mens et par pupper eller en rekesalat er katastrofe. Det sagt så tar jeg gjerne rekesalaten og voldsorgien med et skeivt smil. 5 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Synes det er tragisk jeg at spill ikke har kommet lengre. Men også tragisk hvordan vold blir glorifisert som gøy og underholdning mens et par pupper eller en rekesalat er katastrofe. Det sagt så tar jeg gjerne rekesalaten og voldsorgien med et skeivt smil. Dette er jo trist, hadde gledet meg litt til å støte på rekesalat i spillet. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Typisk. Spillet er sikkert PG-13 innen PC-versjonen kommer ut. Endret 16. november 2016 av Orwandel 4 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Jaja da blir det ikke kjøp av dette heller Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 La merke til at feministpolitiet var raske til å kommentere Twitter-posten. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Nakenhet og sex er så farlig. Det må bekjempes med alle midler 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå