Fotoskrulla Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Gatebilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Super fine pastel farver..dem er jeg ville med ..spændende billede :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Super fine pastel farver..dem er jeg ville med ..spændende billede :-) Takk skal du ha Susssssss! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Flott gatebilde men en efterbehandling som virkelig passet til bildet. 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Du er så flink å fotografere, her er igjen et flott bilde ;-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Flott gatebilde men en efterbehandling som virkelig passet til bildet. Takk skal du ha Jarle. Ikke alle synes like mye om denne type etterbehandling. Men akkurat på sånne motiver så synes jeg det kan være fint. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Ja, jeg så det var noe spesielt. Tenkte faktisk også maleri da enkelte bymalere greier å gjengi så godt som fotografisk. Mangler kanskje en millimeter, men linja nede i høyre hjørnet føles faktisk som om den går i krysset. Men du var kanskje så opptatt av det øvre hjørnet at du overså det? Roar 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 ble stilig dette her 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Du er så flink å fotografere, her er igjen et flott bilde ;-) Tusen takk Jimmy! Det var hyggelig å høre! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Ja, jeg så det var noe spesielt. Tenkte faktisk også maleri da enkelte bymalere greier å gjengi så godt som fotografisk. Mangler kanskje en millimeter, men linja nede i høyre hjørnet føles faktisk som om den går i krysset. Men du var kanskje så opptatt av det øvre hjørnet at du overså det? Roar Nei da Roar, høyre nedre hjørne er ikke oversett, jeg kunne ikke ta mer uten at kosten i venstre hjørne ville fått for lite plass, så dette er gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 ble stilig dette her Takk skal du ha Knut! Kjekt å sjå dæ forresten!! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 ble stilig dette herTakk skal du ha Knut! Kjekt å sjå dæ forresten!! takk for det, stikker innom av og til 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Spreke friske farger, alle detaljer nesten føles som de strutter. Nydelig bilde! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Spreke friske farger, alle detaljer nesten føles som de strutter. Nydelig bilde! Tusen takk! så hyggelig å få slik tilbakemelding Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Flott gatebilde fra min hjemby . Fin etterbehandling som fremhever fargepaletten på en bergensk gråværsdag samt enn fin komposisjon. De er ofte vrien disse linjene i hjørnene , her synes jeg ikke var så fremtredende , det ble bra dette . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Lett og behagelig å se på, som et maleri. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg