Pj0ter Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 /Talk to the hand Er vel det vi har gjort hele veien.. 2 Lenke til kommentar
BlubbyBoy Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 /Talk to the hand Du virker som ein spesiell person. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 /Talk to the hand Utrolig godt argument. Det blir vanskelig å komme med motargumenter når du er så seriøs... Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Huawei fikk kanskje ikke lov til å putte inn brikke for overvåking heller... Lenke til kommentar
mattegeni1 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Huawei fikk kanskje ikke lov til å putte inn brikke for overvåking heller... NSA derimot... Eller nei, de trenger jo ikke det engang Skjønner virkelig ikke hva problemet med at kineserne skal ha lagt inn noen overvåkningsbrikker i telefoner. Det er da bevist at vestlige selskap utnytter sensitiv informasjon for å f.eks. prisdiskriminere, og i USA har de vel Patriot Act som gir NSA få begrensinger når det gjelder overvåking. Hva er forskjellen mellom Kina og USA? Endret 22. november 2016 av mattegeni1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Noe nytt om når en kan regne med å få kjøpt Google Pixel her i Norge? Evt, hvor får en tak i en til normal pris innen jul? Jeg kjøpte min fra unlocked-mobiles.com, ganske fornøyd, ble totalt 9 400,- ish for XL 128GB med frakt og norsk mva. Så, du sparer ca. 2 500,- mot norske butikker. Så lenge du ikke trenger norsk reklamasjonsrett og garantiordninger... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Spørs hvor mye du sparte den dagen det blir et problem Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Det skrev jeg vel selv og? Derfor jeg har case og glassbeskyttelse. Men: Jeg, personlig, anser mobiltelefoner som en forbruksvare som mest sannsynlig feiler pga. ytre påvirkning, og dermed har liten sannsynlighet for at den blir reparert på garantiordninger eller reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg