Torstein Norum Bugge Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Egentlig ville de at en helt annen produsent skulle ta seg av produksjonen av telefonen deres.HTC ble Googles reserveløsning for Pixel Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Godt valg av Google 4 Lenke til kommentar
Meep Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Syntes heller det var en godt valg av Huawei. Klart de må få lov til å markedsføre seg. De er jo ny og inntrengende på markedet. Og man skal ikke trenge å bøye seg for andre store selskap som google. Sterkt av dem å holde ben i nesa til å faktisk si at det ikke var noe de ville være med på. Google har allerede for mye makt. 1 Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Syntes heller det var en godt valg av Huawei. Klart de må få lov til å markedsføre seg. De er jo ny og inntrengende på markedet. Og man skal ikke trenge å bøye seg for andre store selskap som google. Sterkt av dem å holde ben i nesa til å faktisk si at det ikke var noe de ville være med på. Google har allerede for mye makt. Enig! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Kommer aldri til å kjøpe en telefon som de står Huawei på, men jeg har vurdert Pixel, men ikke uten chi-lading Lenke til kommentar
Meep Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Kommer aldri til å kjøpe en telefon som de står Huawei på, men jeg har vurdert Pixel, men ikke uten chi-lading Hvorfor ikke? 6 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Samme grunn til at jeg ikke kjøper Apple, liker ikke merkene Kan jo utfylle litt mer; Huawei er billig dritt og Apple er overpriset dritt Endret 16. november 2016 av Dubious 1 Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 En av grunnene til at den er så dyr,fordi htc er produsenten? At htc lager fine og pene mobiler hjelper ikke når de overpriser.Det ser vi jo lett. Lenke til kommentar
Pj0ter Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Samme grunn til at jeg ikke kjøper Apple, liker ikke merkene Kan jo utfylle litt mer; Huawei er billig dritt og Apple er overpriset dritt Noe sier meg at du har nada erfaring med "toppmodellene" til Huawei de siste 2-3 årene? P9, Honor modellene og Mate-linjen?.. Ta gjerne å rams opp noen modeller du mener er konkurransedyktige eller bedre? "Huawei er billig dritt og Apple er overpriset dritt". -Så du er verken Sony, Samsung, HTC eller Apple bruker.. Hvor ligger din preferanse? /P Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Har en S5, by Samsung Alle liker/hater forskjellige ting Lenke til kommentar
Pj0ter Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Har en S5, by Samsung Alle liker/hater forskjellige ting Absolutt, men kan jo være greit å skrive litt grunnlag før man slenger ut at ting er "billig dritt". Jeg har hatt HTC, Sony, Lumia (Nokia), Samsung, Apple, Huawei og noen til de siste fire årene, og har aldri vært mer fornøyd enn jeg er med min P9. Savner at den er vanntett/sprut og støv sikret, men byggekvaliteten er det ingenting å utsette på. Windows telefonene var også helt nydelig, men litt mangel på apper. Kjøpte du S5 ny? Den hadde vel også en prislapp på underkant av 600 Euro dvs. i toppsjiktet på den tiden? Så "billig dritt" og "overpriset dritt" er vel ikke akkurat et argument du har så mye grunnlag for å komme med? /P Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Ettersom det ikke er Google selv som produserer disse ser jeg ikke noe i veien med å legge på produsentens logo. Det trenger ikke å være en stor logo. Likevel Apple har jo heller ikke noe slikt. Er jo Foxconn som produserer iPhone, mens det nok sikkert kun er eplelogo på den. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Samme grunn til at jeg ikke kjøper Apple, liker ikke merkene Kan jo utfylle litt mer; Huawei er billig dritt og Apple er overpriset dritt Du er bestandig så positiv.... 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Har en S5, by Samsung Alle liker/hater forskjellige ting Kjøpte du S5 ny? Den hadde vel også en prislapp på underkant av 600 Euro dvs. i toppsjiktet på den tiden? Så "billig dritt" og "overpriset dritt" er vel ikke akkurat et argument du har så mye grunnlag for å komme med? /P Kjøpte den på tilbud så betalte vel rundt 4k, med abb. (total pris) "Alle" vet at Apple er overpriset Lenke til kommentar
Pj0ter Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Har en S5, by Samsung Alle liker/hater forskjellige ting Kjøpte du S5 ny? Den hadde vel også en prislapp på underkant av 600 Euro dvs. i toppsjiktet på den tiden? Så "billig dritt" og "overpriset dritt" er vel ikke akkurat et argument du har så mye grunnlag for å komme med? /P Kjøpte den på tilbud så betalte vel rundt 4k, med abb. (total pris) "Alle" vet at Apple er overpriset Vel, tror ikke du helt leste poenget mitt med at _kun_ Apple er "overpriset". Jeg selv kjøper aldri nytt fra Apple. Men føler du har litt lite substans..(?) i paastandene dine aka trangsynt. /P Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Ikke trangsynt, kun fakta Endret 16. november 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Ikke trangsynt, kun fakta Hvilke fakta da??? Vis til reel fakta så kan vi snakke. Kjøper heller ikke Apple. Men har hatt Huawei, Samsung, Sony og LG. Sitter nå med en LG. Neste blir nok en Huawei dog. Kjenner flere med P9 og makan for en byggekvalitet skal du se langt etter i Samsung m.m. For meg er dog hardware det viktigste til en god pris og det har Huawei på lik linje som LG. "Billig" mobil som er bygd og yter like godt og bedre enn andre toppmodeller hos Samsung m.m. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 /Talk to the hand Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Heldigvis er ikke jeg så ultra fanboy som visse andre her som sikkert gledelig spyr ut tusenlapper for samsung når man får en like bra telefon 3000kr billigere fraHuawei. Huawei er milevis foran samsung når det kommer til valuta for penger. 1 Lenke til kommentar
Bendz0 Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Noe nytt om når en kan regne med å få kjøpt Google Pixel her i Norge? Evt, hvor får en tak i en til normal pris innen jul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg