Lami Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Hei folkens! (denne postes og i Film underforumet) I forbindelse med eksamen holder jeg på med en analyseoppgave av strømmetjenester innen film og TV. Så jeg håper denne tråden får stå! Jeg har laget en spørreundersøkelse, som jeg håper alle som leser denne tråden kan ta. Jeg trenger minst 100 respondenter, og har pdd rundt 30, så dere skjønner at jeg håper dere kan ta den. Undersøkelsen baserer seg på statistikk som viser at Netflix er ledende innen strømmetjenester etterfulgt av TV2 Sumo - i Norge. Viaplay på en god tredjeplass. Målet mitt med analyseoppgaven er å finne ut hvordan Viaplay kan få større markedsandel - eller flere kunder, som her trekkes inn forbedringspotensialet til Viaplay. I spørreundersøkelsen er det flere segmenteringsvariabler, der ene er nytte og andre brukssituasjon - altså når folk bruker strømmetjenester. Så det var litt om undersøkelsen og eksamen min, jeg håper dere kan ta denne undersøkelsen. Det er for alle aldre, og du trenger ikke å ha brukt Viaplay for å ta den. Link: https://bino.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cYN2du1cY2T175b Spørreundersøkelsen er anonym og tar ca 2 minutter. Jeg håper dere liker den, og at dere synes den var bra i forhold til hva min problemstilling er, hvis ikke, skyt meg en PM. Det er gjerne litt for seint, men kan alltids ta det med i konklusjon i oppgaven. Takk! Endret 15. november 2016 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå