vidarkri Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Prøver en tråd på denne., kanskje det er andre som har erfaringer med Gigabyte software. Jeg har kjøpt et Gigabyte Windforce GTX 1060/6gb kort. Kortet funker fint som fy, men Xtreme Engine softwaren til Gigabyte krasjer maskinen til stadighet. Nå har jeg avinstallert softwaren og da er maskinen stabil som fjell, men jeg har hatt samme erfaring med tilsvarende software på en maskin med et Gigabyte hovedkort. Den gangen skyldtes feilen at softwaren ikke fungerte sammen med Windows innebygde hardware collector service. Nå har jeg ikke orka å binærsøke alle windowstjenestene på denne maskinen da jeg er rimelig sikker på at det er samme feil.. Men er det andre som har samme erfaring med "Overklokkings/hardwareovervåkningssoftware" fra Gigabyte? Lenke til kommentar
oyso Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg har 2 stykk GTX 1080 Xtreme Gaming 8G og har ikke noe problemer med Overklokkings programvaren som følte med. men jeg vet at det har kommet mange nye versjoner av dette programmet så du kan jo prøve å laste ned siste utgave .http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=6088#utility . Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Det er den versjonen jeg har prøvd. Dette er ikke egentlig noe problem da jeg ikke har spesielt mye bruk for denne softwaren. Jeg bare synes det var merkelig at dette skjer og om det er andre som har opplevd samme sak. Jeg har i og for seg googlet problemet og sett at det er endel utenlandske treff på dette, så jeg er visst ikke helt alene om erfaringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå