Albert Andersson Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Blåmeis, - "alltid i farta" ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 personlig liker jeg både svensken og tæljoksen jeg da. Har jo besøk av dem hver dag uten at jeg er sikker på antallet da de jo kommer og går. Ørlite blass denne. Du har kanskje vært noe hard på skjerpinga som liksom gjør bildene gråere. Antagelig vil litt økt kontrast og lysdemping fikse det. jeg bruker det ofte. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 ett flott bilde av blåmeisen. Den er også ivrig her hos oss. ellers så syns jeg også toppmeisen er en søt krabat. Vi har også snar visit av to nøtteskriker hver dag, men foreløpig ikke rukket å få det med på bilde Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 personlig liker jeg både svensken og tæljoksen jeg da. Har jo besøk av dem hver dag uten at jeg er sikker på antallet da de jo kommer og går. Ørlite blass denne. Du har kanskje vært noe hard på skjerpinga som liksom gjør bildene gråere. Antagelig vil litt økt kontreast og lysdemping fikse det. jeg bruker det ofte. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! Jeg har gjort som du foreslo, og det ble mer "punch" i bildet, - kanskje litt vel mye, eller ? M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 ett flott bilde av blåmeisen. Den er også ivrig her hos oss. ellers så syns jeg også toppmeisen er en søt krabat. Vi har også snar visit av to nøtteskriker hver dag, men foreløpig ikke rukket å få det med på bilde Hei, Knut Sunshine Sørli, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Toppmeis så jeg for første gang i går, - en liten flokk på 3-4 individer. Dessverre fikk jeg ikke tatt brukbare bilder av dem. Nøtteskrike har jeg faktisk bare sett i Skagen, Danmark. M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Hei Albert. Flotte bilde, både to, av svensken The Swede Blue tit in English M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Ser overrasket ut denne blåmeisen, men blikket er vel festet på matfatet kan jeg tenke meg. Igjen et godt fugleportrett, får ikke bestemt meg for hvilken av versjonene som er best. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg