Pr1ncess Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg har ikke Internett ikveld, og har meget lyst til å spille Skyrim som jeg har lastet ned.. Men det er bare hengelås på og står at nettverk ikke blir funnet. Det er et offline spill! Er sikkert pga jeg har lastet det ned fra Store? Er det noe jeg kan gjøre for å få spille sånt uten Internett på? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Det er en innstilling som setter Ps4en din til din primære PS4, da kan du spille spill uten nettverkstilkobling. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Det er en innstilling som setter Ps4en din til din primære PS4, da kan du spille spill uten nettverkstilkobling. Åå..! Men det må jeg ha nett for å sette på ser jeg.. baah Men takk, da vet jeg det ❤ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Det er en innstilling som setter Ps4en din til din primære PS4, da kan du spille spill uten nettverkstilkobling. Åå..! Men det må jeg ha nett for å sette på ser jeg.. baah Men takk, da vet jeg det ❤ Del internett på telefonen din og sett konsollen som primær og kos deg offline. Skal ikke ta mange bytes med data det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå