AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Hei JEg har et merkelig problem. Har holdt på med ei dame av og på i over 1 år nå. Videre føler jeg at jeg begynner å miste mer og mer følelser for henne pga ting hu gjør og sier. Men samtidig, blir jeg drit sur dersom jeg finner ut av at hu har prata med andre gutter... hva i alle dager er problemet mitt? Anonymous poster hash: 43373...1f8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Eiesyk kalles det. Som i barnehagen når en unge bruker en spade, slenger den bort og skal ha den igjen med en gang noen andre vil ha den. 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Haha. Elsket formuleringen til brukeren over. Pluss 1! Problemet ditt er dog et ganske vanlig problem. Du får en form for bekreftelse fra denne jenta. Når hun nå går videre, så gjør det deg usikker fordi du opplever at det er andre som hun kanskje synes er mer attraktiv enn deg. Dette og mangelen på bekreftelse gjør deg usikker. Deal with it, bro. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Problemet er ikke fullt så rett frem som forklart over. Problemet er at du begynner å miste følelser for dama samtidig som du ikke ennå har dumpet henne. Dette må du gjøre dersom du ikke vil fortsette å være sammen med ei dame du begynner å mislike... Sjalusien du føler når hun henger med andre gutter vil gå over av seg selv. Du kan imidlertid fremskynne denne prosessen i deg selv ved å gå aktivt inn for å mislike henne eller se ned på henne. Det bør ikke være vanskelig siden du allerede misliker ting hun sier og gjør. Dette viser at hun ikke lever opp til dine standarder, og følgelig er "dårligere" enn deg, relativt til deg selv. Jo mer nedverdigende tilnærming du har til henne, desto større vil den emosjonelle avstanden bli, desto mindre vil du bry deg om adferden hennes, og desto mer vil du drite i hvem andre hun henger med. Prøv deg frem. Dette er en god anledning til å lære deg å hacke følelsene dine. Dessuten, om du fortsatt har sex med henne, kan du også komme til å merke at denne tilnærmingne resulterer i bedre sex - alt ettersom hva du gjør ut av det, og hvordan hun responderer. Husk kondom. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Standard Løgn. Se ned på dama, problem løst... Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Standard Løgn. Se ned på dama, problem løst... Om man vil bli kvitt ubehagelige følelser i relasjon til andre, så funker dette tipset. Jo mindre en person betyr for deg, desto mindre emosjonell innvirkning har personens atferd på deg. Så ja; Standard Løgn. Problem løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå