pierce007 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Er det mulig å få frem flere kalendere i Outlook på høyre side? Hovedkalenderen vises, men hvis jeg og ønsker feks jobbkalenderen? Eller må jeg da synce jobb til privat eller motsatt for at dette skal kunne vises? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Hvilken konto er det du har i Outlook? Exchange? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Hvilken konto er det du har i Outlook? Exchange? Exchange Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Hvis du har flere kalendere koblet opp mot din Exchangekonto i Outlook så skal du kunne bare huke av for visning av flere kalendere. Vet ikke hvilken versjon av Outlook du har, men trykk på visning av kalender og se på høyre side hvilke kalendere du har tilgjengelig. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Muligens jeg var litt uklar. Under fanen Hjem under postikonet har jeg helt til høyre en kalender (hoved) og oppgaver under. Her skulle jeg gjerne og hatt en kalender til hvis mulig. I dette bildet har jeg til venstre alle mailkontoene mine, dernest ved siden av dette vises mailene, ved siden av dette igjen innholdet i mailen og ved siden av dette igjen kalender og oppgaver. Litt mer oppklarende? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Oppgavene/avtalene som vises under kalenderen helt til høyre kommer fra alle epostkontoene (Exchange/O365) hos meg (Outlook 2016), med ulik fargekode. Hvorfor ønsker du å se flere kalendre? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 Oppgavene/avtalene som vises under kalenderen helt til høyre kommer fra alle epostkontoene (Exchange/O365) hos meg (Outlook 2016), med ulik fargekode. Hvorfor ønsker du å se flere kalendre? Ja det vet jeg. Det er greit. Oppgaver fungerer greit Men møter og slikt dukker kun opp i hovedkalenderen - den som kun vises. Hadde vært kjekt med feks private kalenderen min og, for å kunne se avtaler osv der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Men hvor ligger egentlig den private kalenderen din? Hvilken type kalender er det? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Se bildene om det hjelper Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Dette er jobbkalenderen som er knyttet til jobbmailen min (exchange) Under denne kalenderen skule jeg gjerne og hatt min private... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Men HVOR er din private? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Den kan finnes under kalender Endret 17. november 2016 av pierce007 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Den KAN finnes under kalender? Du gjør ikke dette enkelt Du har sagt at jobbkalenderen din er en Exchangekonto. Hvilken type konto er privatkalenderen din? GMail? Hotmail? Yahoo? Samme Exchange-server? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Viste ved bilde hvor denne kan finnes. Private er også en exchangekonto. Men hvis dette fremdeles er veldig uforståelig, skal jeg sette opp en bedre oversikt ved neste anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå