olavr Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Kom tilfeldigvis inn på sidene til "Hardwarebutikken" ( www.hwb.no ) igår. Fant dem ikke i Webshopguiden. Er det noen som har noen erfaringer med dem? Endret 6. desember 2003 av olavr Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Se her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=173793 Lenke til kommentar
shahin Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Jeg har handlet i den nevnte butikken og har aldri opplevd maken til service. Det tok dem flere uker å sende min pakke og det ble mye tull med betalingen. Styr unna denne webshopen for enhver pris. Endret 29. november 2003 av shahin Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg har handlet i den nevnte butikken og har aldri opplevd maken til service. Det tok dem flere uker å sende min pakke og det ble mye tull med betalingen. Styr unna denne webshopen for enhver pris. hm. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg har handlet i den nevnte butikken og har aldri opplevd maken til service. Det tok dem flere uker å sende min pakke og det ble mye tull med betalingen. Styr unna denne webshopen for enhver pris. Er ikke butikken relativt nyåpnet da? Trodde det. Og vi husker jo alle hvordan komplett og psdata var i starten:) Lenke til kommentar
sasja1972 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg har handlet i den nevnte butikken og har aldri opplevd maken til service. Det tok dem flere uker å sende min pakke og det ble mye tull med betalingen. Styr unna denne webshopen for enhver pris. Hei, Vi åpnet på onsdag 26 november så jeg tror nok dessverre at du blander oss sammen med noen andre. Mvh Hardwarebutikken Lenke til kommentar
Murty Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg har handlet i den nevnte butikken og har aldri opplevd maken til service. Det tok dem flere uker å sende min pakke og det ble mye tull med betalingen. Styr unna denne webshopen for enhver pris. Hei, Vi åpnet på onsdag 26 november så jeg tror nok dessverre at du blander oss sammen med noen andre. Mvh Hardwarebutikken er det nå vi skal si: DRIIIIITIIII UUUUT??? bare lurer... ??? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det er nok det... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Endelig får vil flere merker Inn i norge. Fic og Gigabyte (sistnevnte er vel solgt hos databutikken.com/no og, men det er ikke akkurat favoritt butikken til de fleste vel ) Hwb.no siden ser jo Meget proff ut, og de ser lovende ut. Nforce3 kort til under høvdingen har jeg ikke sett enda i norge så, dette ser bra ut. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 At folk aldri lærer Lenke til kommentar
OeO Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hadde vært greit å fått gjort noe med shahin også, enten driter han seg ut, eller så prøver han å sverte hwb. enten eller så burde noe gjøres med inlegget hans... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 btw, hvilke inlegg skriver han at han har handlet i hwb? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hvilke innlegg bør folk kanskje være i stand til å søke fram selv... anyway: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1182823 Vurderte å gjøre noe med shahin sitt innlegg, men skal la tvilen komme han til gode om at han har blandet med noen andre. Utsagnet hans er uansett motsagt. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 med stor risiko for å drite meg ut, netthandelen og hwb? likheten? Lenke til kommentar
olavr Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Åpnet 26 november....da er det nok ikke så mange erfaringer enda, nei. Skulle vært artig å prøve seg på en handel før jul, trenger en LCD-skjerm. De lover jo at de virkelig skal ha varene inne på eget lager også. Det virker lovende. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hmmm...noe som ikke stemmer her! DesertGlow, enten er det du eller jeg som har driti meg ut nå! Den linken du satte opp hvor han sier at han har handla der osv...det har ikke noen sammenheng med hwb.no!! Les topicen på den posten: "Erfaring med netthandelen.no" Tror den utestengelsen burde trekkes tilbake Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Utestengelsen bør trekkes tilbake hvis den ikke er det. Netthandelen.no og hardwarebutikken.no har så absolutt ingenting med hverandre å gjøre så vidt jeg kan se på kontaktinfo osv på de to nettstedene. Lenke til kommentar
olavr Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Tror ikke "Netthandelen.no" har noe med "Hardwarebutikken.no" å gjøre, nei. Netthandelen.no holder til i Søgne (Sørlandet?) mens Hardwarebutikken holder til i Sandefjord. Endret 29. november 2003 av olavr Lenke til kommentar
OeO Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 bare å vente på svar fra desertglow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå