AfterGlow Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Ny, amerikansk rubrikkgigant har offisielt blitt lansert i Norge.Nå har Finn.no fått en farlig utfordrer i Norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Hvordan skal de tjene penger? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Den var jo grusom i bruk. Nesten ingen type filtrering, rubrikker er hulter til bulter og man må inn på hver enkelt annonse for å se pris. Forblir det slik tror jeg aldri de vil kunne utfordre Finn.no 9 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Grusomt mye whining om å ta i bruk appen deres og. 1 Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Er ikke facebook den største utfordreren til Finn? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Er ikke facebook den største utfordreren til Finn? Med tanke på at Facebook og Finn er to helt vidt forskjellige typer tjenester tror jeg ikke de er i konkurranse, nei. Endret 16. november 2016 av henrikwl 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Facebook sine kjøp og salg sider er, selv etter oppdateringen som gjorde de bedre, fullstendig søppel i forhold til finn.no. Lenke til kommentar
mlan Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Tror ikke det blir en farlig konkurrent til finn. Grusomt mye mas om å ta i bruk appen deres og at de vil sende meg varsler. Holder meg langt unna den tjenesten. Endret 16. november 2016 av mlan Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Ser ingen grunn til å bruke noe annet enn Finn. 1 Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Letgo hadde jeg ikke brydd meg så mye om, men finn bør nok se opp for Facebook. Ikke mange oppdateringene de trenger å gjøre før de kan ta markedsandeler på de betalte annonsene. Undervurdere slikt kan betale seg dyrt. Lenke til kommentar
Mathiassolsen Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Finn er brukervennlig, har pent design og gode funksjoner. Er også bra at så mange bruker det for da slipper vi å lete på 10 andre nettsteder etter samme tingen. Ser ingen grunn til å ikke bruke Finn enda Lenke til kommentar
Meep Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Så lenge Finn fortsetter å holde kvalitet som i dag vil ingen kunne være vurderbare konkurrenter i mine øyne. Det at man bare trenger å søke en plass konstra mange forskjellige aktører er verdt 10/10 for min del hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Finn virker helt flott, bare man styrer unna useriøse selgere og kjøpere. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Finn virker helt flott, bare man styrer unna useriøse selgere og kjøpere. Si ifra når du har funnet en tjeneste som luker ut sånne. Da har finn.no tapt så det synger etter Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hvordan skal de tjene penger? Det skulle jeg også gjerne visst. Jeg er ikke nødvendigvis prinsipielt motstander mot tjenester som er gratis å bruke fordi det er "jeg som er varen", men jeg vil forstå forretningsmodellen. Det mest opplagte å anta er at de ønsker å bygge opp en brukerbase som de senere kan begynne å selge annonseplass mot (som Facebook), bygge en tjeneste de kan selge til en større aktør (som Instagram), eller lansere en egen, urelatert tjeneste som er avhengig av en stor brukerbase fra starten for å bli en suksess (som Snapchat og Snapcash). De vil nok slite med å slå an her i Norge ettersom Finn.no gjør dette så gjennomført mye bedre, og har nærmest hele markedet. Men siden de satser i mange land kan de nok få fotfeste der en finn.no-type aktør glimrer med sitt fravær. Se bare i Sverige - "Blocket" er et bortimot like godt innarbeidet synonym for bruktmarked som "Finn" er i Norge, men de har ikke i nærheten av den samme mengden daglige transaksjoner som det Finn har. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Tragisk side å bruke hvertfall, på de fleste måter egentlig. De har en lang vei å gå. Lenke til kommentar
galanonym Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Kan anbefale en litt ukjent, men skikkelig enkelt og lett løsking som heter https://gratis-annonse.no En som har jobbet hardt med utvikling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå