TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Klarer vi å lage et ord av to bokstaver fra alfabetet i stigende rekke følge? Første og siste bokstav av de valkte bokstavene skal være i begynnelsen og siste i ordet. Siste bokstaven kan man velge selv. Da må neste man ta neste bokstav i stigende rekkefølge på slutten av sitt ord. Det er lov å si pass hvis man sitter fast. Da kan neste man velge en ny siste bokstav. Da må nesteman også begynne med samme bokstav som han som sa pass. F.eks: A-D = Anbud B-E = Bestemme C-F = [pass] C-R = Cover D-S = Dress E-T = Eksakt osv. Gi gjerne tibakemeling om noe som ikke stemmer. Jeg gir meg selv æren i å starte: Adverb Endret 19. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. november 2016 Forfatter Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Cd. Seriøst!! Jeg trudde eksemplet mitt var enkelt å forstå. Neste ord skal ha disse bokstavene B-C. Utifra mitt siste bokstav valg. Hvis du ikke får til et ord på de to bokstavene, da sier du bare pass. Endret 16. november 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ordet skal begynne med siste bokstaven i forrige ord, og slutte med en bokstav som alfabetisk kommer etter den første, altså? Blod Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Ordet skal begynne med siste bokstaven i forrige ord, og slutte med en bokstav som alfabetisk kommer etter den første, altså? Blod Nei, begge bokstavende går i stigende etter alfabete. Det er en grund til at jeg ga eksemplet i første post farge, for å se systemet lettere. Et eksempel utifra ditt ord da skal jeg lage et ord av bokstavene C-E. Charme Neste man skal nå lage et ord av D-F utifra mitt ord. Ps: Si gjerne i fra hvis dere syns system regelen er for forvirrende. Og igjen, ikke glem at det er lov å si pass, hvis det ikke er mulig å lage ord. Hvis det skjer, da skal neste man begynne med samme bokstav, men da har han lov å velge siste bokstaven selv. Endret 18. november 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ah, skjønner. Dorullsjiraff Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Elg Lenke til kommentar
Zash Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ordet skal begynne med siste bokstaven i forrige ord, og slutte med en bokstav som alfabetisk kommer etter den første, altså? Blod Nei, begge bokstavende går i stigende etter alfabete. Det er en grund til at jeg ga eksemplet i første post farge, for å se systemet lettere. Et eksempel utifra ditt ord da skal jeg lage et ord av bokstavene C-E. Charme Neste man skal nå lage et ord av D-F utifra mitt ord. Ps: Si gjerne i fra hvis dere syns system regelen er for forvirrende. Og igjen, ikke glem at det er lov å si pass, hvis det ikke er mulig å lage ord. Hvis det skjer, da skal neste man begynne med samme bokstav, men da har han lov å velge siste bokstaven selv. Er Charme virkelig et norsk ord? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 (endret) [Pass] Ordet skal begynne med siste bokstaven i forrige ord, og slutte med en bokstav som alfabetisk kommer etter den første, altså? Blod Nei, begge bokstavende går i stigende etter alfabete. Det er en grund til at jeg ga eksemplet i første post farge, for å se systemet lettere. Et eksempel utifra ditt ord da skal jeg lage et ord av bokstavene C-E. Charme Neste man skal nå lage et ord av D-F utifra mitt ord. Ps: Si gjerne i fra hvis dere syns system regelen er for forvirrende. Og igjen, ikke glem at det er lov å si pass, hvis det ikke er mulig å lage ord. Hvis det skjer, da skal neste man begynne med samme bokstav, men da har han lov å velge siste bokstaven selv. Er Charme virkelig et norsk ord? Jeg fant det i Norske synonym orboka min. ^^ Endret 18. november 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Galleri Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Jubel Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Lån Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Moro Endret 19. november 2016 av Pliscin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 [Pass] Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Pass på O-Q, da blir det én videre på siste bokstav? Overtidspenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå