joppzter Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Dessverre er det slik at de som får de første kommentarene på en slik sak ofte styrer tema for diskusjonen litt. Så i stedet for å diskutere bilen så ender diskusjonen opp på avgiftsfritak og hvor urettferdig det er mot de som ikke benytter seg av fritaket, men da fant jeg en gladnyhet til dere: http://www.aftenposten.no/norge/Ap-vil-kappe-Tesla-stotte-609138b.html. @ontopic Syntes den virket liten til å være en SUV, men foruten det så er det positivt at det kommer flere elbiler med god rekkevidde og som er større enn de typiske elbilene, dette er noe jeg selv venter på før jeg kjøper min første elbil. Nå må de også bli noe billigere før det passer inn i mitt budsjett. 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg syns Jaguars elbil ser bra ut. På drivlinje-siden har de kopiert mye fra Tesla, og det er positivt. Om den kommer med hengerfeste, superlading og pris i området av 500.000 kroner, så ville jeg kunne finne på å kjøpe en. Lenke til kommentar
0SFSVH4Q Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Har du ikke tilgang på lader, trenger du heller ikke bil.. Dette går veien, skal bli en stor nytelse å se oljeselskapene stupe på børsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå