Gunfreak Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Det finnes sikkert andre alternativer Gunfreak, jeg har 140 timer og kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det om community. Jeg har opplevt langt verre, og i siege som i andre taktiske skytere er det lurt å spille sammen med andre. At du ikke liker den trege spillstilen skjønner jeg, det er det få som gjør. Du burde prøve Cod, der spawner du konstant! Jeg spiller dette på en laptop med gtx 940m om dagen btw Oh så bra stråmann. Jeg sier spillet ikke er realistisk nok og du ber meg gå å spille en av de mister realistiske spillene der ute. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Jøss....jaja hvis spillet er obhektisk dårlig i følge Gunfreak sitt subjektive ståsted så kaster jeg inn håndkle. Blir for mye troll Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Jøss....jaja hvis spillet er obhektisk dårlig i følge Gunfreak sitt subjektive ståsted så kaster jeg inn håndkle. Blir for mye troll Som jeg sa. Spillet er dårlig objektiv. Det er dårlig laget. Det er masse unødvendig venting(pga elendig matchmaking). Dårlig optimalisert. Elendig community.(den verste jeg har sett) osv. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Tror ikke gjentakelse gjør en påstand mer sann. Dersom man skal tillegge egne meninger objektiv verdi, så kan det være greit å nyansere uttalelsene sin litt. Ellers ser det bare tullete ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Elendig matchmaking Ikke dedicated servers Grafisk downgrade Ikke noe anti team kill forsvar Helt vanlig å ende opp med 3 vs 5 i matcher. Terrorist hunt har ca. 300% lengre ventetid enn spille tid. Dårlig spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå