Gå til innhold

Dashcam til ny bil

moiste

Anbefalte innlegg

Jula nærmer seg, og jeg har tenkt å kjøpe dashcam til gamlingen.

Jeg har hverken bil eller dashcam selv, og har dermed noen spørsmål:

Pris: 1000-3000

Er det noe spesifikt jeg må ta hensyn til med tanke på biltype og cam type? (Virker noen kamera bare med noen biler?)

Min far har ikke vært involvert i trafikkskader på over 40 år, men han har fått flere bulker og riper på parkeringsplass (stillestående, noen bulker og stikker av) og da han har fått seg ny bil er dette tenkt som en måte å forhindre dette mens den står stille. Hvor lenge kan dashcam egentlig filme slik?

Vanlig dagligvare handel er gjerne 15-20 minutt, men når man er på storhandel (kjøpesenter osv) kan det blir veldig mange timer (3-6). Er det muligheter for å filme så lenge?

Hvilke egenskaper ser dere etter i et dashcam? Ser de finnes med gps og lignende..

Andre tips til hva jeg bør ta hensyn til? 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEG er veldig glad i DOD, det fordi de er blant de aller aller beste ved dårlig lys. DOD LS360W og opp til nåværende største LS470W bruker Sony bildebrikke og 6-lags linse. Kjører han konstantstrøm, ikke over tenninga kan han jo bare la kameraet gå som vanlig når han er ute på handel, men da må kameraet selvfølgelig slåes av og på manuelt.

Min sammenlikning av billigkamera vs DOD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...