Gå til innhold

Investere i Lyoness?

Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser vi NOEN GANG at noen er misfornøyde på noen av disse fbgruppene? Nope! Selv om maten har vært rævva, så er alltid alle sammen superfornøyde og BESTE servicen! Jeg tviler på at ALLE pmer med restaurant/butikk/firma ALLE har verdens beste service over hele linja.. men du ser ALDRI noe negativt eller konstruktiv kritikk.. Alle er så superpositive, alt er så fantastisk og har du noe negativt å si om noen ting som helst eller spørsmål om noen ting som helst - ta det med din upline!

• Liker 7
Lenke til kommentar

Heldige de som ble partnerbedrift sånn på tampen? . Den UTROLIG fine kaffebaren ligner mer på et skur ( har nylig vært der) De har byttet drivere ofte. Nå med lyoness i ryggen går det sikkert vegen ???

post-485726-71613_thumb.jpeg

post-485726-197093_thumb.jpeg

post-485726-71882_thumb.jpeg

Endret av NestenLurt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

La meg fortelle en liten historie som har brent seg inn i meg . Vi er august 2017 og møte i Oslo, jeg er en ivrig småhjernevasket markedsfører som drømmer om passiv inntekt og i en pause i halleljua bevegelsen er jeg ute sammen med mange andre utenfor håndverkern i rosenkrans gate i Oslo. Jeg kommer i prat med en vakker kvinne på ca 40 år som røyker nervøst og ser lei seg ut . Jeg spør henne ut hvorfor hun gråter og hun forteller hun har lånt flere hundre tusen bak sin ektefelle sin rygg for kjøpe skyer.

Hun sier mens tårer renner at hun går all inn og enten går dette bra heller hun mister sin mann og alt. Jeg prøver si hun ikke må låne mer en hun kan forsvare og ber henne fortelle sin mann hun er ned i lyoness og jobber og invisterer. hun gråter enda mer og sier hennes mann har advart henne at lyoness er et pyramide selskap. Vi går sammen inn på møte og hører Arnt holder foredrag om hvor lurt dette er og hvor lett vi vil tjene penger her på skyer og ESP. I dag er jeg ute og fikk mine penger tilbake takket være god hjelp fra jada jada og miven . Men jeg vil aldri glemme kvinnen jeg møtte og som gråt og var desperat..Denne butikken vil kunne medføre skilsmisse og mulig selvmord ...FUCK YOU DUESUN

Endret av Petter100
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han har i alle fall stor respekt for lotteritilsynet . Mulig dette har vært postet før ? Ble litt feil rekkefølge . Beklager

Takk ! Dette er virkelig gull. Jeg håper du sender videre til Lotteritilsynet og andre. 

De har jo vært elendige på å bevise sin uskyld så det går ikke bra for de uansett :p Bevisene på at dette er en pyramide er jo utrolig overveldende. 

De kan ikke nekte for at mange vil tape mange millioner i dette. For de av oss som står utenfor dette og kjenner til hvordan pyramidespill opererer er absolutt alle kjennetegnene der. Det er det ingen tvil om. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er i alle fall uhyre komisk at de er superlojale for en fis av en rabatt . Stormende jubel og stående applaus for 3-4 kroner i cashback. All den energien og tiden de legger ned for å bruke partnerbedrifter teller visst ikke . Merkelig paradoks. Fantasere om å bli millionærer, høy sigarføring / kredittgjeld , og hallelujastemning over en fem-kroning i cashback

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er i alle fall uhyre komisk at de er superlojale for en fis av en rabatt . Stormende jubel og stående applaus for 3-4 kroner i cashback. All den energien og tiden de legger ned for å bruke partnerbedrifter teller visst ikke . Merkelig paradoks. Fantasere om å bli millionærer, høy sigarføring / kredittgjeld , og hallelujastemning over en fem-kroning i cashback

Det er sant :p Rabattene er helt elendige. Kickback.no f.eks har mye større utvalg og bedre rabatter. 

Nordmenn handler ofte ting på salg og sparer 20-70%. 3-4% er ingenting og de handler garantert mye mer enn de ellers hadde gjort for å støtte myWorld. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...