Tåketrollet Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Vet aldri, Per pleks.. Vi kan alltids håpe 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 ¥ Pyramideavhengihet og spilleavhengihet er ganske likt de drømmer liksom om jackpoten Større sjans for å vinne på vanlig pengespill. Eller, det finnes hvertfall en sjanse der! 1 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Det er helt utenkelig at USA vil igangsette noen etterforskning av Lyoness på føderalt nivå eller at delstater vil gjøre det, utbredelsen der er helt mikroskopisk og det er 1000 andre nettverksselskaper og Ponzi-svindler som står foran i køen.Jobbe på turistvisum og snyte på skatten er vel heller ikke innafor i USA ? 1 Lenke til kommentar
Moskasi Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Det vil de nok ikke bry seg særlig med. Endret 8. juni 2018 av Moskasi Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Det er helt utenkelig at USA vil igangsette noen etterforskning av Lyoness på føderalt nivå eller at delstater vil gjøre det, utbredelsen der er helt mikroskopisk og det er 1000 andre nettverksselskaper og Ponzi-svindler som står foran i køen.De er små i forhold til folketall i USA men som kreft ellers så sprer det seg fort Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Vet aldri, Per pleks.. Vi kan alltids håpe må da faen være mulig og gjøre livet surt for sleipe gubben i USA . Lenke til kommentar
Roffee Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 må da faen være mulig og gjøre livet surt for sleipe gubben i USA . ICE holder han under oppsikt. Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) https://tips.fbi.gov/Min kjæreste kan skrive bra engelsk og nå har vi tipset FBI i USA kjenner meg liksom litt glad til sinns hvis 100 stk gjør dette kan det være håp de tar grep der borte Endret 8. juni 2018 av Petter100 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Er det sosialt akseptert å bitchslappe folk som har tapt penger på 3 eller flere pyramidespill? Endret 8. juni 2018 av fo2re Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Nei, men det er lov å stange hodet i bordet. 1 Lenke til kommentar
NestenLurt Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Ble nesten lurt inn i dette i 2017. Betalte aldri en krone . De har glemt å fjerne meg fra gruppen . Håper de som har vervet andre og lurt folk til å investere i luft ,blir strengt straffet. Har NULL respekt for folk som tjener penger på svindel . Tragisk å se hvor hjernevasket de er ? Endret 8. juni 2018 av NestenLurt 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Nei, men det er lov å stange hodet i bordet. Takk for et bra råd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Ble nesten lurt inn i dette i 2017. Betalte aldri en krone . De har glemt å fjerne meg fra gruppen . Håper de som har vervet andre og lurt folk til å investere i luft ,blir strengt straffet. Har NULL respekt for folk som tjener penger på svindel . Tragisk å se hvor hjernevasket de er ?Det må være et klart brudd på det med å ikke markedsføre seg. Send disse bildene, og gjerne flere, til lotteritilsynet. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Takk for et bra råd. Jeg har personlig møtt folk som har sendt penger til Nigeria. Klarte jeg å motstå fristelsen til å klappe til klarer du det også. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Jeg har personlig møtt folk som har sendt penger til Nigeria. Klarte jeg å motstå fristelsen til å klappe til klarer du det også. Ligger noen fine historier på nettet der også, Olabil + Nigeria affæra burde vært laget film av for lengst. Lenke til kommentar
NestenLurt Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Er det noen her som har tilgang på free egel heller andre lukkede grupper og som kan sende meg dokumentasjon på hva som gjøres i gruppene mot lotteritilsynet og hva de driver med nå om dagen ang aktivitet tross vedtak om stopp. En journalist fra en stor avis har tatt kontakt med meg. Legge til at jeg selv er kastet ut av alle grupper når jeg gikk ut av dette og fikk mine penger tilbake . Lenke til kommentar
NestenLurt Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Jeg er enn så lenge medlem av lycotr.heim. Usikker på hvordan jeg sender deg. Tatt en del screenshot 2 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Det må være et klart brudd på det med å ikke markedsføre seg. Send disse bildene, og gjerne flere, til lotteritilsynet.Dette er nå sendt journalist jeg har kontakt med og blir sendt lotteritilsynet nå også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå