Gå til innhold

Investere i Lyoness?

Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske store summer de 11 på toppen i lyconett fikk utbetalt i 2016 ! Dette er folk som kaller seg for presidenter og burde faktisk straffes og beslag tas i hus og båter og hytter og klokker.rettelse i 2016 var det kun Duesund som var president og resten vice presidenter. Tall for 2017 er nok mye styggere og selvsagt hemmelig

store? De på toppen runner såvidt millionen, trekker en i fra deres utgifter havner de vell sikkert rundt gjennomsnittslønn. Viser jo hvor banalt dette er.

Lenke til kommentar

Finnes ingen lover som klarer å stoppe idioter, såpass må dere ha fått med dere.

De som står bak disse svindelforetakene er på ingen måte idioter, de er meget smarte og kyniske individer.

I Norge har vi lovverk som forbyr barneekteskap, bigami, omskjæring av jenter, fysisk avstraffelse av barn osv. Det finnes fortsatt enkeltindivider som tar sjansen på å bedrive dette likevel, men det er ikke et argument for å fjerne disse lovene.

Om Norge innfører et lovverk som definerer mainstream MLM som ulovlig, vil det garantert være en del som vil fortsette med dette under overflaten, men det vil naturligvis ikke friste den jevne Ola Dunk like mye når man med sikkerhet kan vite at det er ulovlig. For de som lures med på MLM-eventyr er heller ikke idioter, de er ganske vanlige mennesker som deg og meg som ikke vil ha befatning med ulovligheter.

• Liker 2
Lenke til kommentar

store? De på toppen runner såvidt millionen, trekker en i fra deres utgifter havner de vell sikkert rundt gjennomsnittslønn. Viser jo hvor banalt dette er.

Har hørt rykter / sett bilder av folk langt oppe i systemet som sitter på betydelig større summer enn det du nevner her. Er vel ikke uten grunn at enkelte nordmenn bosetter seg i utlandet for andre grunner en solens skyld.

Lenke til kommentar

Har hørt rykter / sett bilder av folk langt oppe i systemet som sitter på betydelig større summer enn det du nevner her. Er vel ikke uten grunn at enkelte nordmenn bosetter seg i utlandet for andre grunner en solens skyld.

Dette er tall fra lyoness selv så ikke mye og stole på og det er tall for 2016 . I 2017 skjedde det mye ..salg av masse skyer og en verve kultur du jaggu skal leite lenge etter. Og tallene for 2017 er ikke med . Lyoness holder disse hemmelige.

Duesund selv skrev på free egel han mente journalister var etter han pga han tjente like mye pr måned som statsminister i Norge pr år og da prater vi vel om ca 1.5 millioner pr måned på Duesund aleine i 2017

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Nå er leken over og du kan slappe av med verving og fly rundt og selge skyer og ESP og gå på møter vill i øya og tro på eventyr fra presidenter :)

Slapp av, jeg har aldri vært aktiv markedsfører, kun nysgjerrig på konseptet da jeg kjenner en del mennesker som har vært med på dette.

Merker at det er en del hat, uthenginger av individer på denne siden, noe jeg også finner interessant, da det faktum at mange av de som kanskje brenner for denne saken, selv har vært aktive markedsførere, og nå føler seg lurt? Er selvsagt kritisk til dette konseptet og har vært bekymret for de jeg kan kalle "venner" som har jobbet aktivt med dette.  De fleste har ett enormt fokus på personlig utvikling, og har endret seg mye i løpet av årene de har jobbet med dette, men gjerne i bedre forstand. At mange av de på denne siden velger å henge ut folk er som forventet, gjerne i kombinasjon med ufullstendig research samt syklubbprat. Det er vel dette som skiller menn fra kjerringer, måten man ordlegger seg på. Hadde håpet på å finne mere statistikk og tall. Spennende tid i vente! 

Lenke til kommentar

Dette er tall fra lyoness selv så ikke mye og stole på og det er tall for 2016 . I 2017 skjedde det mye ..salg av masse skyer og en verve kultur du jaggu skal leite lenge etter. Og tallene for 2017 er ikke med . Lyoness holder disse hemmelige.

Duesund selv skrev på free egel han mente journalister var etter han pga han tjente like mye pr måned som statsminister i Norge pr år og da prater vi vel om ca 1.5 millioner pr måned på Duesund aleine i 2017

Duesund tjener vel nærmere en million per mnd nå? 

Du har nok rett. Han er vel ikke langt unna 1.5-2mill i mnd.

Endret av lolwut69
Lenke til kommentar

Slike skryting av penger er jo ofte en del av gamet her og like falskt som resten. Men jeg refererte kun til artikkelen som ble delt:)

Lenke til kommentar

Duesund tjener vel nærmere en million per mnd nå?

I 2016 var Duesund på.level 8

I 2017 var han på level 8.1 og oppga selv på free egel han tjente mer pr måned en statsminister i Norge pr år og da er vi vel på ca 1.5 millioner pr måned i 2017

I 2018 rykket Duesund opp til level 8.2 og inntekt og måned ukjent og hemmelig men alle skjønner den gikk opp . Jeg hørte noe om dobling faktisk av en annen president i Oslo på møte som samtidig fortalte at prosjekt X nå i juni ville på level 8.2 gi 150 millioner kr i bonus.

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

I 2016 var Duesund på.level 8

I 2017 var han på level 8.1 og oppga selv på free egel han tjente mer pr måned en statsminister i Norge pr år og da er vi vel på ca 1.5 millioner pr måned i 2017

I 2018 rykket Duesund opp til level 8.2 og inntekt og måned ukjent og hemmelig men alle skjønner den gikk opp . Jeg hørte noe om dobling faktisk av en annen president i Oslo på møte som samtidig fortalte at prosjekt X nå i juni ville på level 8.2 gi 150 millioner kr i bonus.

Ganske heftige bonuser har jeg og registert blir gitt dersom man oppnår lvl 7-8+. Lvl 7 var vel 10millioner? 8, 25 millioner. Har ikke sett noe av disse pengene, så regner med at Project X har en stor rolle å spille her. Er nok snakk om aksjer el. i selskapet.

Lenke til kommentar

Ganske heftige bonuser har jeg og registert blir gitt dersom man oppnår lvl 7-8+. Lvl 7 var vel 10millioner? 8, 25 millioner. Har ikke sett noe av disse pengene, så regner med at Project X har en stor rolle å spille her. Er nok snakk om aksjer el. i selskapet.

Halvparten i penger på konto og resten i enheter rundt i verden som på sikt skal gi ganger 10 tilbake . Heftige beløp ja og en jente som kan italiensk fortalte meg om 2 italienere på level 8.3 drømmer om kjøpe en øy i Stillehavet. Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Hvis alle markedsførere i Norge går sammen om et felles søksmmål til Lyoness, for å få refundert alt de har «investert», så kan det fort bli stygt. Det kommer jo selvfølgelig ikke til å skje, men tenk på det... Lyoness/myWorld ville slitt bigtime!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet status en uke etter at vedatket ble sendt til Lyoness?

Noen her som enda er medlem, bare har fordelskortet? Disse skal vel få en info fra Lyoness om vedtaket?

- Lotteritilsynet ber om at Lyoness snarest informerer alle norske deltakere og lojalitetsbedrifter om vedtaket og konsekvensene av det. Er dette gjort?

- Det har lenge vert ulovlig å opprette, drive, delta eller utbre pyramidelignende omsetningssystem i Norge. Nå er det jo slått fast at Lyoness driver med netopp dette. Selv om de har anledning til og fortsette handel med fordelskortet i et par uker, så er det vel å drive med utbedelse og stadig kommemed nyheter på Cashback world siden sin? Siden vedtaket har de kommet med 5 "nyheter" i den hensikt og selge mer. Er det greit?

I mine øyne er den aktiviteten nå ulovlig, det samme er det å spre propaganda på Free Eagle Team sin facbookside også? De bryter pr definisjon Norsk lov der? Eller er jeg for snever i min tolkning?

Noen som vet???

Endret av Golfnissen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De driver med ulovlig aktivitet ift vedtaket as we speak. Jeg er ute, men får fortsatt informasjon fra mine «kilder» i selskapet. Det er mye muldvarp-aktivitet innad i selskapet kan du tro. Kan ikke stole på noen!

Her drives det med markedsføring, nye firmaer som kommer inn (selv etter det ble kjent), webinarer, møter osv. Mye på sosiale media og så har det blitt sendt ut mailer. Senest igår, til alle marketers. Om det stod noe om full stans? Nei, ingenting om det.

Ser du på de offentlige facebook-sidene, nevnes det ikke med en setning. De kjører på! Mao driter de i Lotteritilsynet.

Jeg vet ikke 100%, men jeg tror IKKE selskapet eller uplines har informert om vedtaket og konsekvensene av det ut i Lyoness-verdenen. Pm'ene på høyere level vet det nok, men ikke vanlige medlemmer. Antar også at de har en plan og har hatt det lenge. Nå er det viktig at vi som har relevante kilder og sitter på viktig materiale sender det inn til Lotteritilsynet :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som vet status en uke etter at vedatket ble sendt til Lyoness?

Noen her som enda er medlem, bare har fordelskortet? Disse skal vel få en info fra Lyoness om vedtaket?

- Lotteritilsynet ber om at Lyoness snarest informerer alle norske deltakere og lojalitetsbedrifter om vedtaket og konsekvensene av det. Er dette gjort?

- Det har lenge vert ulovlig å opprette, drive, delta eller utbre pyramidelignende omsetningssystem i Norge. Nå er det jo slått fast at Lyoness driver med netopp dette. Selv om de har anledning til og fortsette handel med fordelskortet i et par uker, så er det vel å drive med utbedelse og stadig kommemed nyheter på Cashback world siden sin? Siden vedtaket har de kommet med 5 "nyheter" i den hensikt og selge mer. Er det greit?

I mine øyne er den aktiviteten nå ulovlig, det samme er det å spre propaganda på Free Eagle Team sin facbookside også? De bryter pr definisjon Norsk lov der? Eller er jeg for snever i min tolkning?

Noen som vet???

Alt du nevner her er riktig men som sagt før lyoness og ledelsen på Lysaker bryr seg ikke så mye om norsk lov
Lenke til kommentar

Slapp av, jeg har aldri vært aktiv markedsfører, kun nysgjerrig på konseptet da jeg kjenner en del mennesker som har vært med på dette.

Merker at det er en del hat, uthenginger av individer på denne siden, noe jeg også finner interessant, da det faktum at mange av de som kanskje brenner for denne saken, selv har vært aktive markedsførere, og nå føler seg lurt? Er selvsagt kritisk til dette konseptet og har vært bekymret for de jeg kan kalle "venner" som har jobbet aktivt med dette.  De fleste har ett enormt fokus på personlig utvikling, og har endret seg mye i løpet av årene de har jobbet med dette, men gjerne i bedre forstand. At mange av de på denne siden velger å henge ut folk er som forventet, gjerne i kombinasjon med ufullstendig research samt syklubbprat. Det er vel dette som skiller menn fra kjerringer, måten man ordlegger seg på. Hadde håpet på å finne mere statistikk og tall. Spennende tid i vente! 

Delvis enig med deg. Det er destruktivt å slenge negative og nedsettende ord om alle som er med i Lyconet. Medlemmene er ofte godtroende og gjerne veldig såre på det å ta feil. Holdningen "hva var det jeg sa" er ikke hensiktsmessig. Jeg har selv aldri vært medlem, men jeg kjenner flere som er det. Snille, gode folk med store ambisjoner, noe jeg beundrer. Men deres ambisjoner om et bedre liv for seg og sin familie blir utnyttet og misbrukt, også til den grad at de selv begynner å utnytte andre uten at de selv ser det. Flere av presidentene og foredragsholderne er hjernevasket, men ikke nødvendigvis onde, slemme mennesker.

Når det er sagt så virker det dessverre som at du gjør nøyaktig det du kritiserer andre her for å gjøre. Jeg har selv vært på møte og det er ikke stort positivt å si om de som leder møtene, hvorav flere har blitt nevnt her inne. ***fjernet navn på enkeltperson*** snakker varmt om herbal life, sier han bruker mer tid på å overbevise folk enn andre ting, han kaller folk late dersom de ikke verver så og så mange folk i uka. De andre bruker også Arnt som bevis på hvorfor bransjen er legit fordi han er "kjendis"

De står på scenen og oppfordrer medlemmer til å kutte kontakt med familie og venner som er imot dem, siden Lyconet er deres nye familie. **Fjernet navn på enkeltperson** skrøt av hvordan han overtalte (hjernevasket) en person ved å bruke vanskelige økonomibegreper og at han ofte snakker med rike, velstående folk som vet hva good business er. Sitat: "Han fikk stjerner i øya og så plutselig opp til meg. Han sugde til seg hvert eneste ord jeg sa. Jeg brukte noen typiske business uttrykk som ikke alle kjenner til. Litt sånn avansert ordbruk og sånt. Og han elsket det, han nikket selv om han ikke skjønte noen ting. Jeg solgte inn et bilde av luksus og suksess." Dette fikk Anders stor applaus for på møtet.

De jeg kjenner har investert mange hundre tusen og verver sine egne barn etterhvert som de fyller 18 år, så jeg er litt mer enn bare kritisk. Det virker ikke som du har så mye informasjon til tross for de du kjenner, men del gjerne hvis du har, fremfor å kalle folk kjerringer i en syklubb. Enig i at statistikk og tall er viktig, men dessverre vanskelig å få tak i. Hvis det er ordlegging som skiller menn fra kjerringer så er det kanskje derfor mennene i toppen av pyramiden gjør det så godt, de vet hvordan å hjernevaske

Endret av Øystein
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi må når vi diskuterer lyoness og deres virke kunne referere til de på toppen som Terje Duesund og hans lydige disipler under seg. Disse folka driver faktisk med økonomisk kriminalitet og lurt flere tusen personer for egen vinning. På free egel prater terje mye om seg selv på videoer og hvor flink han er og hvor dumme og late og talentløse alle på bunnen er som gikk inn i god tro at de kunne kjøpe skyer og ESP og handle lojalt var godt nok. Han henger ut journalister i fult navn og rakker ned på jentene i lotteritilsynet og det samme gjør flere av presidentene. At disse må tåle bli hengt ut og referert til er klinkende klart og det må nå være også lov og være litt stolte av lotteritilsynet og dette forum for vi har vært en torne i deres lysky virksomhet og reddet mange fra gå inn og mange her har hjulpet folk ut. MEN ENIG VI IKKE SKAL RAKKE NED PÅ FOLK NEDERST PÅ RANGSTIGEN.

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...