Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vedkommende som har mulighet må gjerne filme når den norske delegasjonen skal opp på scenen å motta sine hedersutmerkelser fra ledelsen. Da er det ikke noe å lure på hvilket level de ligger på og er du så langt oppe i pyramiden, så vet du utmerket godt hva du driver med, ja.

Endret av Tåketrollet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Thor sin ydmykhet, respekt og enturiasme :p At han er sivindeldømt og drev pyramide tidligere burde ringe noe bjeller.. 

 

Veldig snilt av Terje pyramidekonge å få han med...

 

Thor sender eposter til folk som kritiserer Lyoness... Ja Thor er virkelig en ærlig og redelig type.

 

Men ja gratulerer Thor, nå er du på toppen av pyramiden! Perfekt nå som myndighetene slår ned på dette. Imponerende inkriminerings jobb!

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

* ABSOLUTT SISTE SJANSE - NÅ HASTER DET *

 

- Er du medlem av Lyoness / Lyconet / Cashback World / myWorld og ønsker deg ut?

 

Fortvil ikke, det er fremdeles håp om å få deg ut, med investerte midler i behold...Men tiden er knapp, og vinduet stenger snart. Når Lotteritilsynets konklusjon foreligger er det for sent, da er alt tapt!

 

Ta kontakt med brukerne Miven, PgUp eller JadaJadaJada her inne på diskusjon.no idag, og du vil få all den hjelp du trenger for å komme deg ut med skinnet, æren og lommeboken sånn noenlunde i behold.

 

Husk fjellvettregelen: Det er ingen skam å snu!

 

Hei.

 

Er dette for sent nå? har vært dum nok til å tro på dette i mange år, "investert" ca 100.000,- Er såkalt PM, og har siktet på passiv inntjening lenge... og så har Upline "glemt" å nevne att det er gitt STOPP fra tilsynet sin side. Har vært tvilende mange ganger men har falt for falske partnere og andre luftslott...

 

HVA GJØR JEG NÅ???  

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Ahhhh.... Det er nesten så en av og til synes litt synd på denne gjengen

Markedsførere... De antatt beste i landet må i diverse fora påminnes det å nettopp markedsføre det videre

 

Det er rett og slett fantastisk (morsomt)!! Og hva svarer så disse eminente markedsførerne?

Ååå... Det visste jeg ikke.

 

Hæhæhæ... Jeg må innrømme at jeg digger trønderne

 

Sånn må det gå når du kjøper en tittel og et lynkurs.

Lenke til kommentar

 

 

* ABSOLUTT SISTE SJANSE - NÅ HASTER DET *

 

- Er du medlem av Lyoness / Lyconet / Cashback World / myWorld og ønsker deg ut?

 

Fortvil ikke, det er fremdeles håp om å få deg ut, med investerte midler i behold...Men tiden er knapp, og vinduet stenger snart. Når Lotteritilsynets konklusjon foreligger er det for sent, da er alt tapt!

 

Ta kontakt med brukerne Miven, PgUp eller JadaJadaJada her inne på diskusjon.no idag, og du vil få all den hjelp du trenger for å komme deg ut med skinnet, æren og lommeboken sånn noenlunde i behold.

 

Husk fjellvettregelen: Det er ingen skam å snu!

Hei.

 

Er dette for sent nå? har vært dum nok til å tro på dette i mange år, "investert" ca 100.000,- Er såkalt PM, og har siktet på passiv inntjening lenge... og så har Upline "glemt" å nevne att det er gitt STOPP fra tilsynet sin side. Har vært tvilende mange ganger men har falt for falske partnere og andre luftslott...

 

HVA GJØR JEG NÅ???

godt du kommer til bedre tanker som meg og dette ordner seg skal du se ! Miven og jada jada har hjulpet en del ut nå. send de en mail :) Endret av Petter100
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Jeg kan fikse mye og det er veldig fint at dere informerer.

Er det noen flere der ute?

 

Mitt eneste krav er at du har bestemt deg.

Deretter følger jeg deg til utbetaling.

Så enkelt, men samtidig så vanskelig.

 

Vil du ha ett puff i riktig retning så ta kontakt.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Regn på dette..

Ett medlem i utlandet har betalt inn 200 000 kr (Euro så jeg rundet ned).

Vedkommende har betalt alt inn i skyer. Ingen er vervet. Kun egne investeringer.

Lovet 10 ganger tilbake.

Han får 40 euro fra Atcc skyen i måneden (gjennomsnittlig).

Ingenting fra de andre.

 

Når går han i 0?

Når får han 10 gangen?

Lenke til kommentar

Når du verver og selger skyer skjer det ting i disse trakter ! Når trakta er full blir det bingo .. Alle med LITT skolegang skjønner her på denne drakta det er solgt en del enheter ( monopol penger) Pyramidespill ! Glem casback delen den er der for det skal se ut som det er legitimt det de driver med. Alt du gjør er i ulike trakter og bygget opp som en pyramide struktur.Er du PM går også disse inn i din trakt og ESP i en trakt lyoness mener er best for deg og selv skyer er enheter i det land du har kjøpt skyer og også bygget opp som vist på bildet. Presidenter får LOV og kjøpe skyer først selvsagt og det med god grunn. De er også privilegerte og får LOV og plassere enheter der de selv ønsker enheter. Du som drømmer om passiv inntekt og kjøper skyer og ESP skal forsette drømme ..For den drømmen ender i mareritt når dette rakner heller stenges som vi alle håper snart skjer i Norge

post-474374-238566_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Avisa Hordaland hadde 19. mai en artikkel om Voss Fellesbryggeri, her er Lyoness nevnt:

 

 

Rune Midtun var svært skeptisk då han fekk informasjon om at bryggeriet fekk kopling til selskapet Lyoness - som vert omtala som eit fordelsprogram av nokre, og av andre som eit pyramideselskap. 
Det skal frå oppstarten ha vore eit ynskje frå dagleg leiar i Norbrew, Steinar Knutsen, at både Norbrew og dotterselskapa skulle vera partnerbedrifter med Lyoness. Dette skulle gje betre moglegheiter for distribusjon. 
Men Lynoness-koplinga kosta Norbrew dyrt då ein stor avtale med Tine skal ha gått i vasken på grunn av koplinga til Lyoness. I Oslo Tingrett i mars forklarte Øystein Bugge Nergård, ifylgje Bergensavisen si sak frå retten, at Lyoness-koplinga var årsaka til at Tine braut intensjonsavtalen med Norbrew om produskjon og distribusjon av sider. Til Bergensavisen svara Tine sin pressevakt Øystein Syrstad slik: 
- Dette er ei sak me ikkje har kommentar til. 
Bugge Nergård saksøkte Norbrew fordi han meinte seg oppsagt på ugyldig grunnlag. Han var prosjektleiar for Norbrew si satsing på sider. 
I tingretten kom det fram at Voss Fellesbryggeri i 2016 kjøpte andelar for 108.000 kroner i Lyoness. Og at dette i årsrekneskapen vart nedskrive som til null kroner. 
Arne Hjeltnes har trekt seg frå styret i Norbrew, men håpar at Voss Fellesbryggeri skal ha ei framtid.Dagleg leiar i Norbrew Steinar Knutsen og styreleiar i Voss Fellesbryggeri, Geir Hjorth, vil ikkje kommentera kritikken frå Rune Midtun om drifta i media. Lyoness-kritikken har Knutsen lita forståing for. 
- Eg skjønar ikkje denne kritikken. Dette er ei ikkje-sak. Lyoness er eit fordelsprogram. Og me har dessutan avslutta dette samarbeidet, seier Knutsen til Hordaland. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Avisa Hordaland hadde 19. mai en artikkel om Voss Fellesbryggeri, her er Lyoness nevnt:

 

Rune Midtun var svært skeptisk då han fekk informasjon om at bryggeriet fekk kopling til selskapet Lyoness - som vert omtala som eit fordelsprogram av nokre, og av andre som eit pyramideselskap.

Det skal frå oppstarten ha vore eit ynskje frå dagleg leiar i Norbrew, Steinar Knutsen, at både Norbrew og dotterselskapa skulle vera partnerbedrifter med Lyoness. Dette skulle gje betre moglegheiter for distribusjon.

Men Lynoness-koplinga kosta Norbrew dyrt då ein stor avtale med Tine skal ha gått i vasken på grunn av koplinga til Lyoness. I Oslo Tingrett i mars forklarte Øystein Bugge Nergård, ifylgje Bergensavisen si sak frå retten, at Lyoness-koplinga var årsaka til at Tine braut intensjonsavtalen med Norbrew om produskjon og distribusjon av sider. Til Bergensavisen svara Tine sin pressevakt Øystein Syrstad slik:

- Dette er ei sak me ikkje har kommentar til.

Bugge Nergård saksøkte Norbrew fordi han meinte seg oppsagt på ugyldig grunnlag. Han var prosjektleiar for Norbrew si satsing på sider.

I tingretten kom det fram at Voss Fellesbryggeri i 2016 kjøpte andelar for 108.000 kroner i Lyoness. Og at dette i årsrekneskapen vart nedskrive som til null kroner.

Arne Hjeltnes har trekt seg frå styret i Norbrew, men håpar at Voss Fellesbryggeri skal ha ei framtid.Dagleg leiar i Norbrew Steinar Knutsen og styreleiar i Voss Fellesbryggeri, Geir Hjorth, vil ikkje kommentera kritikken frå Rune Midtun om drifta i media. Lyoness-kritikken har Knutsen lita forståing for.

- Eg skjønar ikkje denne kritikken. Dette er ei ikkje-sak. Lyoness er eit fordelsprogram. Og me har dessutan avslutta dette samarbeidet, seier Knutsen til Hordaland.

Knutsen er en god venn av Duesund og selv vørt tungt inne i denne dritten ..At Tine ikke ønsker innvovere seg i selskap med tilknytning til lyoness er selvklart og skulle bare mangle om de hadde gjort. Seriøse bedrifter som SAS og Tine osv vil ikke ha noe med pyramide virksomhet og gjøre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...