Dapp47 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Lurer litt på hvem som blir svindlet i lyoness? Den som har bare kortet sparer penger-den som betaler i mnd får tilbake penger med "renter"-den som kjøper andel i sky får tilbake- butikkene betaler ingenting før kunden har vært å handlet... Den første utbetaling på "skyandeler"er startet og de fikk tilbake halvparten av det de betalte i første utbetaling.... Jeg har bare kortet...,men ser ingen betenkeligheter med lyoness.Vi har da trumf-kort,coopkort osv.. Blir derimot betenkt over de som aktivt går inn for å ødelegge for andre. Hvorfor? Er det noen som er redde for konkurranse? Har du lest noen av innleggene i denne tråden? Et eneste? Jada!...og funnet ut at de fleste her som prøver å sverte selskapet ,har googlet seg frem til kunnskap om lyoness. Det sier jo litt da. Her er mye som ikke stemmer og mange som ikke har fått informasjon fra de som har den riktige kunnskapen. Det er mye gjetting og lite fakta. Tør dere lese og fortelle om alt det som er bra med lyoness? For noe må det da være som gjør at så mange er med ? Det er mye som blir sagt at er bra ifra de som allerede er med - det er det som er greia. Alle vil lure nestemann for å bli som de på toppen. Mange er med for de blir lovet gull og grønneskoger om x antall år. 1 Lenke til kommentar
Saralise Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Lurer litt på hvem som blir svindlet i lyoness? Den som har bare kortet sparer penger-den som betaler i mnd får tilbake penger med "renter"-den som kjøper andel i sky får tilbake- butikkene betaler ingenting før kunden har vært å handlet... Den første utbetaling på "skyandeler"er startet og de fikk tilbake halvparten av det de betalte i første utbetaling.... Jeg har bare kortet...,men ser ingen betenkeligheter med lyoness.Vi har da trumf-kort,coopkort osv.. Blir derimot betenkt over de som aktivt går inn for å ødelegge for andre. Hvorfor? Er det noen som er redde for konkurranse? Har du lest noen av innleggene i denne tråden? Et eneste?Jada!...og funnet ut at de fleste her som prøver å sverte selskapet ,har googlet seg frem til kunnskap om lyoness. Det sier jo litt da. Her er mye som ikke stemmer og mange som ikke har fått informasjon fra de som har den riktige kunnskapen. Det er mye gjetting og lite fakta. Tør dere lese og fortelle om alt det som er bra med lyoness? For noe må det da være som gjør at så mange er med ? Det er mye som blir sagt at er bra ifra de som allerede er med - det er det som er greia. Alle vil lure nestemann for å bli som de på toppen. Mange er med for de blir lovet gull og grønneskoger om x antall år. I alle dager...synest det er veldig rart å påstå at vanlige folk prøver å lure sine venner ,naboer,familie..det blir for dumt.Men når gull og grønne skoger viser seg å stemme så langt da? Lenke til kommentar
Tjo-Bing Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Lurer litt på hvem som blir svindlet i lyoness? Den som har bare kortet sparer penger-den som betaler i mnd får tilbake penger med "renter"-den som kjøper andel i sky får tilbake- butikkene betaler ingenting før kunden har vært å handlet... Den første utbetaling på "skyandeler"er startet og de fikk tilbake halvparten av det de betalte i første utbetaling.... Jeg har bare kortet...,men ser ingen betenkeligheter med lyoness.Vi har da trumf-kort,coopkort osv.. Blir derimot betenkt over de som aktivt går inn for å ødelegge for andre. Hvorfor? Er det noen som er redde for konkurranse? Har du lest noen av innleggene i denne tråden? Et eneste? Jada!...og funnet ut at de fleste her som prøver å sverte selskapet ,har googlet seg frem til kunnskap om lyoness. Det sier jo litt da. Her er mye som ikke stemmer og mange som ikke har fått informasjon fra de som har den riktige kunnskapen. Det er mye gjetting og lite fakta. Tør dere lese og fortelle om alt det som er bra med lyoness? For noe må det da være som gjør at så mange er med ? Her er det ingen som sverter noen, vi tar jo selskapet (og medlemmer) i løgn etter løgn...Og vi har lagt ut veldokumenterte saker med kildehenvisninger, noe ingen som er Pro selskapet har gjort. Vi har tidligere deltakeres beskrivelser, og nåværende medlemmers beskrivelser. Vi har lest alt vi kommer over av artikler, både positivt vinklede og negativt vinklede, vi har vært på vervemøter og har alle bekjente som fortsatt er aktive og som vi snakker med...Det er nok dessverre DU som må fortelle OSS om hva vi tar feil i (med kildehenvisninger), bevisbyrden i slike saker ligger hos dem som er under tilsyn. Og igjen kommer det altså udokumenterte påstander fra et medlem...Rart at den historien gjentar seg når det kommer til Lyoness-medlemmer...Akkurat som selskapet selv Hva er det som er bra med Lyoness? Hva er det som er bra med et konsept som bryter med minst 3 forskjellige lovverk i Norge? Fortell oss...Opplys oss uvitende, vi er lutter øre og venter i spenning PS: 2,64% av Norges befolkning er medlemmer av Lyoness...Er det mange i den sammenheng? Endret 4. april 2018 av Tjo-Bing 1 Lenke til kommentar
Tjo-Bing Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Lurer litt på hvem som blir svindlet i lyoness? Den som har bare kortet sparer penger-den som betaler i mnd får tilbake penger med "renter"-den som kjøper andel i sky får tilbake- butikkene betaler ingenting før kunden har vært å handlet... Den første utbetaling på "skyandeler"er startet og de fikk tilbake halvparten av det de betalte i første utbetaling.... Jeg har bare kortet...,men ser ingen betenkeligheter med lyoness.Vi har da trumf-kort,coopkort osv.. Blir derimot betenkt over de som aktivt går inn for å ødelegge for andre. Hvorfor? Er det noen som er redde for konkurranse? Har du lest noen av innleggene i denne tråden? Et eneste?Jada!...og funnet ut at de fleste her som prøver å sverte selskapet ,har googlet seg frem til kunnskap om lyoness. Det sier jo litt da. Her er mye som ikke stemmer og mange som ikke har fått informasjon fra de som har den riktige kunnskapen. Det er mye gjetting og lite fakta. Tør dere lese og fortelle om alt det som er bra med lyoness? For noe må det da være som gjør at så mange er med ? Det er mye som blir sagt at er bra ifra de som allerede er med - det er det som er greia. Alle vil lure nestemann for å bli som de på toppen. Mange er med for de blir lovet gull og grønneskoger om x antall år. I alle dager...synest det er veldig rart å påstå at vanlige folk prøver å lure sine venner ,naboer,familie..det blir for dumt.Men når gull og grønne skoger viser seg å stemme så langt da? Så legg frem et resultatregnskap før skatt på dine investeringer, ellers er det igjen kun udokumenterte påstander...Det er helt vanlig i pyramideselskaper å lure venner, familie og bekjente...Her kan du lese deg opp litt på pyramidespill og andre svindelmetoder brukt: https://no.wikipedia.org/wiki/Pyramidespill Og så ser vi også frem til din forklaring på tilsynsrapporten fra 2014, samt "Varsel om vedtak" sendt 11. Januar 2018, hvor det bekreftes at selskapet er et pyramideliknende omsetningssystem og har fått beskjed om å stanse all aktivitet i Norge... 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Tja, kan ikke du dele alt det som er bra da? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Lurer litt på hvem som blir svindlet i lyoness? Den som har bare kortet sparer penger-den som betaler i mnd får tilbake penger med "renter"-den som kjøper andel i sky får tilbake- butikkene betaler ingenting før kunden har vært å handlet... Den første utbetaling på "skyandeler"er startet og de fikk tilbake halvparten av det de betalte i første utbetaling.... Jeg har bare kortet...,men ser ingen betenkeligheter med lyoness.Vi har da trumf-kort,coopkort osv.. Blir derimot betenkt over de som aktivt går inn for å ødelegge for andre. Hvorfor? Er det noen som er redde for konkurranse? Har du lest noen av innleggene i denne tråden? Et eneste?Jada!...og funnet ut at de fleste her som prøver å sverte selskapet ,har googlet seg frem til kunnskap om lyoness. Det sier jo litt da. Her er mye som ikke stemmer og mange som ikke har fått informasjon fra de som har den riktige kunnskapen. Det er mye gjetting og lite fakta. Tør dere lese og fortelle om alt det som er bra med lyoness? For noe må det da være som gjør at så mange er med ?Du så posten min? Leste igjennom vedtaket fra myndighetene som stempler det som et pyramidespill? At mange blir lurt i et pyramidespill er ikke nytt. Og internasjonalt mtp hvor mange millioner bedrifter som finnes har de virkelig ikke fått med mange, og de fleste nekter jo for samarbeidet inkl. mange norske. Så de argumentene du kommer med er særdeles svake. Endret 4. april 2018 av PgUp 1 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Og det verste er jo at de som har blitt lurt inn i liknende pyramide-selskap før, ofte er de samme personene. IGJEN går de fem på. Er det mulig..? De som går inn i det nå,i 2018, må jo være helt fjerne. I dagens samfunn har alle tilgang til Internett og her finner man ALT om temaet pyramidespill. Lyoness er et soleklart eksempel på et pyramidespill, no doubt about it. Det går ikke an å spille dum og drive med ansvarsfraskrivelse når dette går adundas. Dette har vært belyst en god stund nå, både i nasjonale og internasjonale media, på Lotteritilsynet s nettside samt sosiale media. 2 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Denne han / hun er en som er i ferd med bli hjernevasket og vært med på noen møter og blitt litt hekta på eventyr om passiv inntekt i fremtiden men uten sette seg selv inn i hva dette dreier seg om og alle faresignalene vi har dokumentert opp og ned i mente her. tipper han / hun har " snille gode " venner som er med og alt syltet ned i gjeld i skyer og fortalt om Mallorca og Duesund og høye stettglass med dyr champagne og sol og varme. Han / hun kan vi faktisk ha opnet øynene på hvis han / hun har tatt seg bryet med lese litt bakover i dette forumet. Endret 4. april 2018 av Petter100 1 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ja håper jo for all del det, Petter100. Dessverre lokkes folk av Rolexer, Ferrarier og materielle ting samt lovnad om evig passiv inntekt. En bekjent gikk inn med over 200.000 kr. Gjett hvor mye vedkommende har «tjent»/fått tilbake? Litt i overkant av 5000,- men upline beroliger med å si at det kommer på sikt.. når markedet er ferdig utbygget, inntekt fra «skyene» og ESP. Det tar jo heeelt av nede i Europa nå og Lyoness er på god fart fremover. Vel, alle har øynene på oss nå. 2 Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Hva er det du sier? ? Var det ikke sånn at Saralise nettopp påsto at det var akkurat så mye gull og grønne skoger som lovet? Tenkte egentlig ikke å bruke stort av tid på nok en lyopimp med tilgang til den "rette kilden", men så blir det jo litt festlig også ?✌ Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Nei, vent.. vedkommende fikk jo også virtuelle Mikke mus penger i form av shoppingpoeng. Balansen er balansert. Og likvidert. God natt 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Nei, vent.. vedkommende fikk jo også virtuelle Mikke mus penger i form av shoppingpoeng. Balansen er balansert. Og likvidert. God natt Sant Spørs vel litt om denne personen ikke er ganske godt investert dog 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Reposter denne Over 600 000 views har cringet over businessmodellen til Lyoness sammen med den artisten Post Malone I den fulle podcasten er det over 1.2 millioner Må være temmelig pinlig å være en av de som fremdeles forsvare dette pyramidespillet For de som er med i Lyoness / myWorld fremdeles og tilfeldigvis er innom denne tråden, vit at det er fremdeles ikke for sent å stoppe med dette og anmelde de som står bak. Det er ulovlig å fremme Pyramidespill i Norge, og det er en god grunn til at bedrifter som har vært ubevisst over at de har blitt fremmet gjennom cashbackworld har med en gang sørget for å bli fjernet.. Dere har blitt lurt og er sånn sett offeret av kyniske bakmenn (Terje og Thor blant annet) som har drevet med denne type svindler lenge. Bedre å bidra til å stoppe det nå slik som mange her gjør, enn å angre på dette senere. Ikke tro på løgnene deres om at dette går bra, for det går det aldri med pyramidespill (og myndighetene har bedt dem om å stoppe det). De driver klart ulovlig markedsføring når de lover ting uten garanti eller bevis for. 1 Lenke til kommentar
Jada jada jada Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Lurer litt på hvem som blir svindlet i lyoness? Den som har bare kortet sparer penger-den som betaler i mnd får tilbake penger med "renter"-den som kjøper andel i sky får tilbake- butikkene betaler ingenting før kunden har vært å handlet... Den første utbetaling på "skyandeler"er startet og de fikk tilbake halvparten av det de betalte i første utbetaling.... Jeg har bare kortet...,men ser ingen betenkeligheter med lyoness.Vi har da trumf-kort,coopkort osv.. Blir derimot betenkt over de som aktivt går inn for å ødelegge for andre. Hvorfor? Er det noen som er redde for konkurranse? Har du lest noen av innleggene i denne tråden? Et eneste?Jada!...og funnet ut at de fleste her som prøver å sverte selskapet ,har googlet seg frem til kunnskap om lyoness. Det sier jo litt da. Her er mye som ikke stemmer og mange som ikke har fått informasjon fra de som har den riktige kunnskapen. Det er mye gjetting og lite fakta. Tør dere lese og fortelle om alt det som er bra med lyoness? For noe må det da være som gjør at så mange er med ?Huff huff, stakkars deg.... jeg er ikke en som har googlet meg fram til info, jeg er en som googlet - og lukket øynene for svineriet - akkurat om deg! Jeg fikk opp øynene da... og det var ikke fordi jeg googlet, men fordi mange av markedsførerne er så talentløse at det ikke var milig å la være å stille spørsmål. Og derfra gikk det fort i nedoverbakke, for dem klarer ikke svare på noe som helst! Dessverre er det fortsatt noen som ikke tør å stille spørsmål - du later til å være en av dem,Guud løck with that! Endret 5. april 2018 av Jada jada jada 2 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 La oss leke litt med tall de lover 10 ganger tilbake ang skyer og ESP på hallejua møtene. La oss si du har kjøpt skyer for 200000 kr og da blir regnestykke slik utfra det presidenter sier på møter. 200000 X 10 er 2000000 så deler du på 3 år som blir 666666 kr så deler du på 12 som blir 55555 kr pr måned fra 2020 og disse skyer kan etter 3 år fornyes i nye som gjøres underveis vistnok . dette blir da passiv inntekt ut livet fra 2020 . Dette står faktisk presidenter og lover på møter og PM selger til venner og familie videre. De forteller ikke hvor mye som det må handles for og heller ikke et ord om kompetanse planen under salg. Er ikke så rart kansje at folk blir litt hekta og underveis hjernevasket. Dette er pyramide virksomhet satt i system og derfor vil lotteritilsynet dette til livs. 2 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Er du da 50 år og lever i 30 år så blir det vel 100 ganger tilbake innsats på skyer på 200000 kr. HALLO Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Lurer på hva unnskyldningen til Terje Duesund blir når Lyoness / myWorld blir stengt Ikke mye respekt for loven og myndighetene denne fyren her. I 1998 da pyramidespillet hans Natures Own ble stengt hadde han følgende kommentar: https://www.dagbladet.no/nyheter/hard-kost-for-natures-own-selgere/65480208 - Jeg driver som kriminell innenfor det fantastiske pyramidesalget, fnyser han ironisk - og legger til: - Ifølge departementet. Endret 5. april 2018 av PgUp 1 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Vet ikke om sleskere type enn Duesund. Han har alltid hatt det slibrige gliset og flåsete væremåten. «Eg e best» hele veien til banken. Fått høre fra en annen bekjent som er godt integrert i selskapet at han er den dyktigste businessmannen og såå intelligent og sympatisk. Yeah right ok. Han virker som en slesk og grisk svindlertype som er flink til å snakke for seg og ro seg ut av situasjoner. Jeg har iallefall null tiltro til verken han eller noen av de andre løkhodene. Og det er kanskje stygt å si, men man kan nesten fornemme at de er med i ledertoppen før man vet. Som om de har gått i lære og fotfulgt Duen og dermed «adoptert» hans sleiphet. Huff og huff, som de sier i Hakkebakkeskogen 2 Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Njaaa... Intelligent og sympatisk? Ikke mitt inntrykk men nå er jeg heller ikke av de som er blenda eller helfrelst ? Synd mange bare sier ja og ha, her har du penga. Vent litt så skal jeg ta opp ett lån så skal du få mere. Men, men... Enkelte er dessverre langt forbi kritisk tenkning eller evner å stille krav. Ser jadajada skriver noe om mangel på kunnskap og evne/vilje til å svare på enkle spørsmål blandt markedsførerne og den stiller jeg meg lett bak. Jeg har selv spurt litt før jeg ble medlem, og det aller meste var aaaaalt for vanskelig å forklare av vedkommende. Kunne ikke svare på noe som helst. Er det dette som liksom skal være kvalitet? Er det dette som liksom skal forestille de dyktigste markedsførerne Norge har? Og ikke minst? Er dette den såkalte rette kilden? For da har jeg i så fall dårlige nyheter til deg "Saralise"... Endret 5. april 2018 av bruker-457060 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Vet ikke om sleskere type enn Duesund. Han har alltid hatt det slibrige gliset og flåsete væremåten. «Eg e best» hele veien til banken. Fått høre fra en annen bekjent som er godt integrert i selskapet at han er den dyktigste businessmannen og såå intelligent og sympatisk. Yeah right ok. Han virker som en slesk og grisk svindlertype som er flink til å snakke for seg og ro seg ut av situasjoner. Jeg har iallefall null tiltro til verken han eller noen av de andre løkhodene. Og det er kanskje stygt å si, men man kan nesten fornemme at de er med i ledertoppen før man vet. Som om de har gått i lære og fotfulgt Duen og dermed «adoptert» hans sleiphet. Huff og huff, som de sier i Hakkebakkeskogen Her skal han fremstå som en som bryr seg om fattige barn i Afrika . Duesund er faktisk den eneste person som har klart få meg liksom til føle meg sjøsyk og fyllesjuk og influensa symptomer bare ved vise video av seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå