PgUp Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Sånn som jeg ble forsøkt vervet fremstilte han seg som en som skulle begynne å tjene penger på at andre jobbet for seg. Han la det frem sånn: 95 % av verdens befolkning lever av å jobbe for andre og skape penger for dem. 5 % lever av at folk jobber under seg og skaper pengene deres slik. Umiddelbart tenkte jeg på T5PC, hehe. Det jeg tenkte på, på disse møtene, får folk noen opplæring i hvordan de skal verve videre, eller går det på hver enkelt deltaker/investor? Får de fremlagt noen strategier som de skal benytte for dette? Hæhæhæ... De 5% er de såkalte vinnerne De som garantert vil oppleve suksess og stor rikdom ene og alene for at de våger. Strategier? Tja... Du har jo Eminem, Eric Worre på Spotify og memes? I tillegg så kjøres det ofte ukentlige møter, og det vi har sett her er at de har prøvd å gå etter ungdommer på studielån, for å få de til å droppe ut og heller investere. Mao kvalitet... Jeg synes det er rart at myndighetene sover såpass bak rattet her At de kan komme unna så lenge uten at hverken enten forbrukertilsynet eller økokrim stopper noe. Hvis noen som har satt seg inn i dette og vil lage en utfyllende beskrivelse av opplegget og hvordan de lurer folk så kan man kontakte: [email protected] https://www.nrk.no/03030/ https://www.okokrim.no/kontakt.411473.no.html https://www.forbrukertilsynet.no/om-forbrukerombudet/kontakt-oss Endret 6. mars 2018 av PgUp Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 http://www.direktesalgsforbundet.no/lyoness-driver-ulovlig/ Står her at de hadde frist på 4 uker. Den 5. februar. Ser ut som fristen gitt ut i dag Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Det er nok sendt inn tidsnok, såppass skal dem klare. Avventer sensur og slikt før det blir lagt ut på lottstift.no... Endret 6. mars 2018 av NoTrace Lenke til kommentar
susekopp Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Ja da var Stormberg ute av cashback svindel konseptet 4 Lenke til kommentar
susekopp Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Da var det bare 156 nettbutikker igjen i cashback world 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Adlibris ute Keep sending them. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Desperasjonen setter inn Nå blir det vel å skylde på markedsførerene når de ikke får penger som lovet fordi de ikke jobbet "hardt nok". 2 Lenke til kommentar
Cobalt Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Desperasjonen setter inn Nå blir det vel å skylde på markedsførerene når de ikke får penger som lovet fordi de ikke jobbet "hardt nok". lyoness1.jpg lyoness2.jpg Tenk hvor mye penger de på toppen tjener hvis de får alle til å følge denne superplanen med 30 møter nedover linjen ☺️ De på topp må jo le hele veien til banken når de får alle sauene til å gjøre jobben for de... ? 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Desperasjonen setter inn Nå blir det vel å skylde på markedsførerene når de ikke får penger som lovet fordi de ikke jobbet "hardt nok". lyoness1.jpg lyoness2.jpg Tenk hvor mye penger de på toppen tjener hvis de får alle til å følge denne superplanen med 30 møter nedover linjen ☺ De på topp må jo le hele veien til banken når de får alle sauene til å gjøre jobben for de... Ikke bare det, la sauene betale for å jobbe for å kunne jobbe for de Endret 7. mars 2018 av PgUp Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Desperasjonen setter inn Nå blir det vel å skylde på markedsførerene når de ikke får penger som lovet fordi de ikke jobbet "hardt nok". lyoness1.jpg lyoness2.jpg Tenk hvor mye penger de på toppen tjener hvis de får alle til å følge denne superplanen med 30 møter nedover linjen ☺️De på topp må jo le hele veien til banken når de får alle sauene til å gjøre jobben for de... ? snskk om 1 million euro på level 7 10 millioner euro på level 8 tror jeg..level 8.1 veit jeg ikke men level 8.2 er der 150 millioner kr i bonus ..terje Duesund er på level 8.1 ..han drømmer om 8.2 og driter i hvordan komme dit ..over lik uten blunke..det skal være 140 stk på level 7 og oppover..kun de som nyter godt av prosjekt X ..kun 2 på level 8.2 etter mine kilder og det er 2 italienere ..så folkens kjøp skyer og støtt Duesund..Trolig er da Mario Kapun på level 8.3 ..Han er ifølge Duesund våres øverste ..han brukte de ordene Endret 7. mars 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Desperasjonen setter inn Nå blir det vel å skylde på markedsførerene når de ikke får penger som lovet fordi de ikke jobbet "hardt nok". lyoness1.jpg lyoness2.jpg Tenk hvor mye penger de på toppen tjener hvis de får alle til å følge denne superplanen med 30 møter nedover linjen ☺De på topp må jo le hele veien til banken når de får alle sauene til å gjøre jobben for de... snskk om 1 million euro på level 7 10 millioner kr på level 8 tror jeg..level 8.1 veit jeg ikke men level 8.2 er der 150 millioner kr i bonus ..terje Duesund er på level 8.1 ..han drømmer om 8.2 og driter i hvordan komme dit ..over lik uten blunke.. Fremdeles 156 butikker å sende eposter til! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Får de bonusen fra Project X utbetalt i shoppingpoints? 3 Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Ja Reiser de til Tyskland så har de hele 36 butikker de kan velge mellom for å løse de inn. Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 http://www.mshockey.no/artikkel/3197/Vi-lanserer-Manglerud-Star-kortet Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 http://www.mshockey.no/artikkel/3197/Vi-lanserer-Manglerud-Star-kortet Tragisk! Skjønner dog ikke helt at disse bedriftene går inn i dette uten å gjøre et google søk. Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Noen som kan verve meg? Dette virker som en gullgruve, kjøpe skyer faktisk 2 Lenke til kommentar
susekopp Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Det går frem over 116 nettbutikker igjen i cashback world 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Desperasjonen setter inn Nå blir det vel å skylde på markedsførerene når de ikke får penger som lovet fordi de ikke jobbet "hardt nok". lyoness1.jpglyoness2.jpg Likevel så er noe av lokkematen at dette er "passiv inntekt". Men man må jobbe hardt samtidig? Hva Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 https://lyoness.pissedconsumer.com/review.html Stor suksess i USA ?✌ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå