Gå til innhold

Investere i Lyoness?

Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Ringte like greit Lotteritilsynet og forhørte meg om hvor saken står per i dag.

Lyoness har gitt et tilsvar (datert 9.2) til varselet om vedtak (datert 11.1); altså innenfor 4-ukersfristen.

Lotteritilsynet arbeider nå med å gå gjennom tilsvaret for å vurdere om det vil påvirke utfallet av det varslede pålegget om stans av virksomheten i Norge.

Brevet/deler av innholdet i brevet fra Lyoness' advokater er skjermet, men vil sannsynligvis bli lagt ut på Lotteritilsynets hjemmesider i løpet av neste uke; men da med skjermingsverdig innhold fjernet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit om dette går under asap før familie og venner rekker å kaste bort mer penger.

Er også ganske lei av et evig mas om å bli med.

Og jeg skal faktisk ikke si "told you so" til noen, selv om det frister.

Gjør det, de trenger å høre det.

Lenke til kommentar

Det der er bare en reklame, haha. Jeg finner ingenting på SAS sine sider om dette med Lyoness. Tipper dette bare er noe de betaler ut som ett desperat forsøk på å få tak i kunder. 

Mange sider ved Lyoness helt sikkert svindel, men det er ikke usannsynlig at de nå har en avtale med SAS siden både kickback.no og viatrumf.no for kort siden inngikk samarbeid med SAS: https://kickback.no/partner/598598/sas og https://viatrumf.no/cashback/sas-trumf

Og heller ikke dette en nevnt på SAS sine sider.....

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Lyoness har gitt et tilsvar (datert 9.2) til varselet om vedtak (datert 11.1); altså innenfor 4-ukersfristen.

Lotteritilsynet arbeider nå med å gå gjennom tilsvaret for å vurdere om det vil påvirke utfallet av det varslede pålegget om stans av virksomheten i Norge.

Brevet/deler av innholdet i brevet fra Lyoness' advokater er skjermet, men vil sannsynligvis bli lagt ut på Lotteritilsynets hjemmesider i løpet av neste uke; men da med skjermingsverdig innhold fjernet.

Ja men? Det er jo allerede kjent?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Ja men? Det er jo allerede kjent?

Det var vel ikke kjent at Lyoness har gitt et tilsvar og at Lotteritilsynet vil legge dette ut neste uke med skjermingsverdig innhold fjernet?

Lenke til kommentar

på 1.5 år har de fått med 50000 gratis medlemmer og 100 butikker..ikke nye og skryte av med tanke på de hadde som mål Norge skulle være ferdig bygget i 2020 med 10000 butikker og 1 million gratis medlemmer..det kommer aldri til skje ..men disse tallene passer med fakta fra lottertilsynet om kun 10 % handel og 90 % fra verving og salg av skyer og ESP..det stinker fisk av hele butikken og blir bra dette snart stenges for godt ..ponzi selskap er svindel og bedrag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Medlem 
Reg: Mar 2012
Citat:
 Ursprungligen postat av Petter100
i Norge er det kun ca 10 % av gratis medlemmer som bruker app og handler..så sier du at du har over 1000 stk aleine som handler for 700000 kr pr måned..dette er løgn og du må gjerne bevise her du snakke sant ..

Yes bevis kommer efter 21 när jag är hemma från min träning.

Svara

Og nå venter jeg i spenning på svar fra denne karen
Lenke til kommentar

Med denne avtalen så er det viktig å påpeke at SAS som mange andre nettbutikker, IKKE har et direkte samarbeid med Cashback World.

Cashback World arbeider med såkalte Affiliate nettverk, altså en tredjepart som sitter som bindeleddet mellom Cashback World og nettbutikkene.

Så for all del ikke ta direkte kontakt med SAS om spørsmål om Cashback World og medlemsfordeler.

Alle henvendelser bør sendes til Cashback World kundeservice [email protected].

Viktig at alle Cashback World medlemmer får denne info.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...