Gå til innhold

Investere i Lyoness?

Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å anbefale folk å ta lån er jo helt sinnsykt, stakkars mennesker som følger de rådene der. :realmad:

Ja og dem er det mange av! Til og med ungdom i gymnas alder blir oppfordret til å gå inn i Lyoness med studielånet! Disse markedsførerne skulle stått i gapestokk!! Må ha mistet både fotfeste og perspektiv - penger og status og gutteklubben har gått aldeles til pappskallen på dem ?

Lenke til kommentar

lotteritilsynet vil aldri snu i denne saken så når som helst stenges svindel butikken lyoness for godt i Norge ..dere kan jo drømme om fremtidig utbytte på skyer..den nordiske blir sikkert en kjempesukse ..med knapt handel i noen av de nordiske land og med Norge ute av dansen kunne dere like godt spilt lotto ..

Lenke til kommentar

Beate Biller is it true or not? I thought Lyoness was forbidden in Norway now?1f914.png

Administrer

LikerVis flere reaksjoner

· Svar · Se oversettelse · 6 d

19961280_2146777178877051_48428213204100

23755473_102210740559552_514696367655940

Beate Biller Thor Lyconet Hermansen Sorry, but why is the newspaper writing something like that?1f62f.png

Administrer

19961280_2146777178877051_48428213204100

Thor Lyconet Hermansen Beate Biller It`s not the first time (or contry) as lon as we keep growing, people are scared of us. I have 100% faith that the company will fix this here in Norway as well 1f642.png:)

Lenke til kommentar

De på toppen er rå på manipulering og løgn ..maase løgn om fremtidig gevinst på fremtidig handel i skyer ..et spill for galleriet og nesten som tro på nissen..alt handler om verve og posjoisjonere seg selv til klarte i level og få penger fra bunnen av PYRAMIDEN ..på level 7 og oppover begynner det dryppe ganske bra ..penger folk i god tro skyter inn i skyer går til lønninger..og de på toppen gjør det med viten og vilje om at folk blir lurt trill rundt ..

Endret av Petter100
Lenke til kommentar
Medlem 
Reg: Feb 2018
Citat:
 Ursprungligen postat av Gromgutten
Apropå kompensationsplaner, har du skaffat OKQ8-kortet? Vet inte om du såg det men du får både bättre rabatt och faktura med 45 dagars betalningsfrist. Mycket mycket bättre.

Norska sidan är fortfarande uppe. Någon som hørt om de lämnat in ett läsbart svar eller helt enkelt inte är rädda før konsekvenserna? Funderar på att kolla läget i lokalerna nästa gång jag är i "nabolaget". smile1.gif
lyoness Norge sliter med å svare lotteritilsynet..hvordan skulle de klare det med kun 10 % handel og 90 % fra salg av skyer og verving..de prøver og holde ut til den tyske skyen sksl legges ut ..og lure noen nordmenn for millioner av kr ..Norge stenges nå når som helst og det må regnes med razzia mot hovedkontor og at de på level 7 og 8 vil bli straffet og kraftige bøter ..skattetaten i Norge er også på banen nå ..

Hvordan vet du at skatte etaten er inn???

Lenke til kommentar

Hei, hvordan er din situasjon nå???

Jeg er veldig spent på hvilke tilbakemeldinger jeg vil få etterhvert.

Jeg invisterte borti 20 000 for å hoppe rett til topps for 4-5 år siden. Jeg var inspirert og motivert, men det var ikke lett å få med seg noen - til å høre engang. Ikke interessert i sånn pyramide, MLM, salg, party o l var ofte svar jeg mottok.

Etterhvert ble jeg sykmeldt fra jobben min, og Lyoness lå brakk for min del.

Det vil si - jeg forsøkte en gang å komme i gang igjen. For å i det hele tatt få muligheten til inntjening, måtte jeg da investere ytterligere kr 2 500. Jeg spurte "upline" om dette, og jeg ville ha igjen for dette mange ganger, og dette var jo en engangssum, og en investering i egen bedrift. Jeg betalte (selv om jeg ikke hadde råd). Noe senere startet jeg også med - noe "de" kalte sparing. Dette var sparing som hvilken som helst annen sparing ved trekk i selvbestemt sum hver mnd. Samtidig som du sparte for x til ekstra pensjon, ville jeg bygge flere klosser i eget filma som ville gjøre utslag på utbetalingene mine.

Nå har jeg havnet i en noe uforskyldt - men allikevel reell - økonomisk krise, og trenger å ta ut alle sparte midler. Så jeg tok kontakt med "upline", og spurte hvordan jeg kunne få disse pengene ut.

Svaret var som følger; "Alle pengen du noen gang har satt inn er fortsatt dine, men du får ut hver eneste krone litt etter litt gjennom shopping, og sparing ( Easyshop)"

Min respons til dette var; "Vil det si at de pengene jeg har spart hver mnd får jeg ikke ut i rene penger?"

Hvorpå vedkommende svarte; "Jo da; på bankkonto etterhvert som du handler."

Jeg har spart kr 400 x 2 pr mnd i et år pluss/minus. Ikke akkurat verdens største sparekonto, men for meg akkurat nå, betyr det å være eller og ikke være. Uansett om det er nå jeg trenger pengene - eller etter fyllt 67 - er målet med sparing å få ut med samme valuta jeg sparte i - altså norske penger! Det er norske penger som betaler husleie, og det er norske penger som er valutaen vi betaler med.Det var ekte penger Lyoness trakk fra min konto hver mnd, og det er penger jeg vil ta ut. Jeg vil ikke ha tilbake pengene i form av hverken kuponger eller cash back.

Status tilsier at jeg har alt og tape av ingenting, og nå er jeg lei av å bli lurt, eller bli holdt tilbake informasjon for. Jeg kommer til og forfølge egen sak inntil jeg får forvalte oppsparte midler slik jeg ønsker - når jeg ønsker det.

Hadde overlevd denne kneika om jeg hadde fått tilbake alt jeg har investert - hvilket jeg på det tidspunktet ble fortalt - at jeg når som helst ville få tilbake pengene om jeg valgte å hoppe av Lyoness karusellen.

Det stemmer ikke. Du gjøre ikke det. Du får ikke tilbake ei krone - uten at du handler, og får noen kroner som - er for lite til å få utbetalt - i cash back. Da må jeg igjen bruke mer penger!

Lenke til kommentar

Petter100

Medlem

Citat:

Ursprungligen postat av Gromgutten

Apropå kompensationsplaner, har du skaffat OKQ8-kortet? Vet inte om du såg det men du får både bättre rabatt och faktura med 45 dagars betalningsfrist. Mycket mycket bättre.

Norska sidan är fortfarande uppe. Någon som hørt om de lämnat in ett läsbart svar eller helt enkelt inte är rädda før konsekvenserna? Funderar på att kolla läget i lokalerna nästa gång jag är i "nabolaget". smile1.giflyoness Norge sliter med å svare lotteritilsynet..hvordan skulle de klare det med kun 10 % handel og 90 % fra salg av skyer og verving..de prøver og holde ut til den tyske skyen sksl legges ut ..og lure noen nordmenn for millioner av kr ..Norge stenges nå når som helst og det må regnes med razzia mot hovedkontor og at de på level 7 og 8 vil bli straffet og kraftige bøter ..skattetaten i Norge er også på banen nå ..

Er dette noe du tror, eller vet du dette?

Hva skal level 7 og 8 folk straffes og bøtelegges for? Jeg kjenner ene presidenten i lyoness, er derfor jeg lurer ?

Og de kan vel ikke slite med å svare? Svaret må jo ha blitt gitt for snart 2 uker siden da fristen gikk ut? Lurer på når lottertilsynet kommer ut med mer info.

By the way, det der spareprogrammet med 10 gangen tilbake. Er det sånn at man ikke får utbetalt penger etter så og så mange år, men må handle for å få pengene ut?

Slik det er blitt lagt frem for meg var det at man får utbetalt rene penger på konto, hver mnd, uten å gjøre noe for det når de begynner å betale tilbake. Men det er ikke slik?

(Hoppet forøvrig aldri på "tilbudet")

• Liker 1
Lenke til kommentar

At skatteetaten er på banen ang et snuske selskap som lyoness og spesielt nå med tanke på de blir sjekket ang være pyramideselskap trenger man ikke være så glup for fatte ..at økonomisk kriminalitet er straffbart i Norge veit alle ..og at de på toppen i et pyramideselskap dermed ligger dårlig til og vil få bøter ved endelig konklusjon fra lotteritilsynet er helt klart..dette står det også i rapporten fra lotteritilsynet litt om ..

Lenke til kommentar

Det stemmer at dei lovet 10 gangen, men om det var i rene penger utbetalt eller i shopping poeng så er det nok det siste trur jeg?.

Petter100

Medlem

Citat:

Ursprungligen postat av Gromgutten

Apropå kompensationsplaner, har du skaffat OKQ8-kortet? Vet inte om du såg det men du får både bättre rabatt och faktura med 45 dagars betalningsfrist. Mycket mycket bättre.

Norska sidan är fortfarande uppe. Någon som hørt om de lämnat in ett läsbart svar eller helt enkelt inte är rädda før konsekvenserna? Funderar på att kolla läget i lokalerna nästa gång jag är i "nabolaget". smile1.giflyoness Norge sliter med å svare lotteritilsynet..hvordan skulle de klare det med kun 10 % handel og 90 % fra salg av skyer og verving..de prøver og holde ut til den tyske skyen sksl legges ut ..og lure noen nordmenn for millioner av kr ..Norge stenges nå når som helst og det må regnes med razzia mot hovedkontor og at de på level 7 og 8 vil bli straffet og kraftige bøter ..skattetaten i Norge er også på banen nå ..

Er dette noe du tror, eller vet du dette?

Hva skal level 7 og 8 folk straffes og bøtelegges for? Jeg kjenner ene presidenten i lyoness, er derfor jeg lurer ?

Og de kan vel ikke slite med å svare? Svaret må jo ha blitt gitt for snart 2 uker siden da fristen gikk ut? Lurer på når lottertilsynet kommer ut med mer info.

By the way, det der spareprogrammet med 10 gangen tilbake. Er det sånn at man ikke får utbetalt penger etter så og så mange år, men må handle for å få pengene ut?

Slik det er blitt lagt frem for meg var det at man får utbetalt rene penger på konto, hver mnd, uten å gjøre noe for det når de begynner å betale tilbake. Men det er ikke slik?

(Hoppet forøvrig aldri på "tilbudet")

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hensikten med å prate med vedkommende om dette, så det kommer jeg nok ikke til å gjøre på nåværende tidspunkt. Får se hva lotteritilsynet konkluderer med, men inntrykket jeg har fått er at de tror/mener at det ikke har noe å si da deres advokater vil trenere saken og at ting må til retten før de eventuelt stopper noe som helst. Hvor realistisk det er er en annen sak.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Hei, hvordan er din situasjon nå???

Det lurer jeg også på ✌?

Ta kontakt Ciss så skal jeg gjøre mitt for å få deg ut ?

Jeg er veldig spent på hvilke tilbakemeldinger jeg vil få etterhvert.

Jeg invisterte borti 20 000 for å hoppe rett til topps for 4-5 år siden. Jeg var inspirert og motivert, men det var ikke lett å få med seg noen - til å høre engang. Ikke interessert i sånn pyramide, MLM, salg, party o l var ofte svar jeg mottok.

Etterhvert ble jeg sykmeldt fra jobben min, og Lyoness lå brakk for min del.

Det vil si - jeg forsøkte en gang å komme i gang igjen. For å i det hele tatt få muligheten til inntjening, måtte jeg da investere ytterligere kr 2 500. Jeg spurte "upline" om dette, og jeg ville ha igjen for dette mange ganger, og dette var jo en engangssum, og en investering i egen bedrift. Jeg betalte (selv om jeg ikke hadde råd). Noe senere startet jeg også med - noe "de" kalte sparing. Dette var sparing som hvilken som helst annen sparing ved trekk i selvbestemt sum hver mnd. Samtidig som du sparte for x til ekstra pensjon, ville jeg bygge flere klosser i eget filma som ville gjøre utslag på utbetalingene mine.

Nå har jeg havnet i en noe uforskyldt - men allikevel reell - økonomisk krise, og trenger å ta ut alle sparte midler. Så jeg tok kontakt med "upline", og spurte hvordan jeg kunne få disse pengene ut.

Svaret var som følger; "Alle pengen du noen gang har satt inn er fortsatt dine, men du får ut hver eneste krone litt etter litt gjennom shopping, og sparing ( Easyshop)"

Min respons til dette var; "Vil det si at de pengene jeg har spart hver mnd får jeg ikke ut i rene penger?"

Hvorpå vedkommende svarte; "Jo da; på bankkonto etterhvert som du handler."

Jeg har spart kr 400 x 2 pr mnd i et år pluss/minus. Ikke akkurat verdens største sparekonto, men for meg akkurat nå, betyr det å være eller og ikke være. Uansett om det er nå jeg trenger pengene - eller etter fyllt 67 - er målet med sparing å få ut med samme valuta jeg sparte i - altså norske penger! Det er norske penger som betaler husleie, og det er norske penger som er valutaen vi betaler med.Det var ekte penger Lyoness trakk fra min konto hver mnd, og det er penger jeg vil ta ut. Jeg vil ikke ha tilbake pengene i form av hverken kuponger eller cash back.

Status tilsier at jeg har alt og tape av ingenting, og nå er jeg lei av å bli lurt, eller bli holdt tilbake informasjon for. Jeg kommer til og forfølge egen sak inntil jeg får forvalte oppsparte midler slik jeg ønsker - når jeg ønsker det.

Hadde overlevd denne kneika om jeg hadde fått tilbake alt jeg har investert - hvilket jeg på det tidspunktet ble fortalt - at jeg når som helst ville få tilbake pengene om jeg valgte å hoppe av Lyoness karusellen.

Det stemmer ikke. Du gjøre ikke det. Du får ikke tilbake ei krone - uten at du handler, og får noen kroner som - er for lite til å få utbetalt - i cash back. Da må jeg igjen bruke mer penger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...