Gå til innhold

Investere i Lyoness?

Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-457060

Der har du essensen No Trace. En kjøper seg inn i Cashback handel i den regionen/landet.

Den lovede utbetalingen varierer fra markedsfører til markedsfører. I tillegg må du selv tilfredsstille krav til provisjon.

Utbetalingene skjer ikke dagen etter eller noen måneder senere, men "en gang" om to til fire år. Det varierer som sagt fra hvem du snakker med.

Endret av bruker-457060
Lenke til kommentar

De selger skyer og kaller det passiv inntekt men føre du får noe fra den såkalte " passive " inntekt som ikke er passiv for du må jobbe og løpe og lyve bra i noen år fremover..sitte i sofa og tro du skal få 10 ganger tilbake er og tro på nissen ..her er det helt klart slik at hvor mer dyktig du er til lure folk desto mer kan du engang i fremtiden få nyte den såkalte " passive " inntekt..innen 2020 vil de ha etablert nytt selskap.. ( de er alt igang ) og når Norge nå slukker lyset for lyoness så må alle forholde seg til østerike og nytt selskap og nye regler..lykke til folkens med deres skyer

Endret av Petter100
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Er det noe nytt fra Lotteritilsynet i saken?

Edit:

Ellers kan det nå se ut som om noen I lyoness har startet en kampanje for å "motbevise" anklagene... Den 24.01 tikket det (for første gang jeg kan se) inn to brev til Lotteritilsynet med titlene:

"En hyllest til Lyoness" og "Veldig fornøyd med Lyoness-kundekortet mitt"....  :confused:  :dremel:

Endret av Slettet-EkRmMDKFIU
Lenke til kommentar

06.02.2018 SPESIALTILBUD FOR NORGE

I tidsrommet 3.2 – 31.7.2018 har vi et supert tilbud til alle norske Merchant Marketers:

50% rabatt på Cashback Program Basic og Professional og gratis Cashback Program Light! I mars får Merchant Marketer imidlertid 100% kommisjon og Shopping Points for alle Cashback Solutions-kontrakter signert og betalt i februar. Deretter utbetales kommisjon og Shopping Points som vanlig i karrieremåneden da kontrakten ble signert og betalt.

Spesialtilbudet gjelder alle produkter og oppgraderinger:

- Cashback Program Light – Gratis

- Cashback Program Basic – 50% avslag

- Cashback Program Professional – 50% avslag

- Cashback Program-oppgraderinger – 50% avslag

Ta kontroll over det norske markedet med dette utrolige tilbudet. Les mer her. 

Er du ikke Merchant Marketer enda? Da er tiden inne til å begynne din Lyconet Merchant Marketer-karriere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

I tidsrommet 3.2 – 31.7.2018 har vi et supert tilbud til alle norske Merchant Marketers:

50% rabatt på Cashback Program Basic og Professional og gratis Cashback Program Light! I mars får Merchant Marketer imidlertid 100% kommisjon og Shopping Points for alle Cashback Solutions-kontrakter signert og betalt i februar. Deretter utbetales kommisjon og Shopping Points som vanlig i karrieremåneden da kontrakten ble signert og betalt.

Ta kontroll over det norske markedet med dette utrolige tilbudet. Les mer her. 

Er du ikke Merchant Marketer enda? Da er tiden inne til å begynne din Lyconet Merchant Marketer-karriere.

Jeg trodde ikke dette var lov, da Lotteritilsynet vel har lagt ned forbud mot videre rekruttering i perioden frem mot endelig vedtak?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Er det noe nytt fra Lotteritilsynet i saken?

Edit:

Ellers kan det nå se ut som om noen I lyoness har startet en kampanje for å "motbevise" anklagene... Den 24.01 tikket det (for første gang jeg kan se) inn to brev til Lotteritilsynet med titlene:

"En hyllest til Lyoness" og "Veldig fornøyd med Lyoness-kundekortet mitt".... :confused::dremel:

Det har kommet ett par støtteerklæringer fra trønderske butikker også.

Men status er som før. De har ett varslet vedtak som de har klaget på.

Vi får se, de fortsetter uansett som om ingenting har hendt.

Lenke til kommentar

De er desperate og prøver holde ut til den tyske skyen skal selges og lure noen millioner kr fra dumme naive nordmenn føre Clas må slukke lyset på Lysaker for godt og sette seg i Volvo og dra til Sverige..godt det finnes GPS ellers tror jeg faen ikke fyren ville finne frem

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Gutta krutt

Prøvde å legge med ett bilde av Arne Andreas Ødegaard, Thor Hermansen og Terje Duesund...

Dere finner det på profilen til Hermansen.

Lenke til kommentar

I tidsrommet 3.2 – 31.7.2018 har vi et supert tilbud til alle norske Merchant Marketers:50% rabatt på Cashback Program Basic og Professional og gratis Cashback Program Light! I mars får Merchant Marketer imidlertid 100% kommisjon og Shopping Points for alle Cashback Solutions-kontrakter signert og betalt i februar. Deretter utbetales kommisjon og Shopping Points som vanlig i karrieremåneden da kontrakten ble signert og betalt.

Ta kontroll over det norske markedet med dette utrolige tilbudet. Les mer her.

Jeg trodde ikke dette var lov, da Lotteritilsynet vel har lagt ned forbud mot videre rekruttering i perioden frem mot endelig vedtak?

Helt riktig - det er gitt klar beskjed i vedtaket fra Lotteritilsynet at alle involverte parter skal informeres! Så utrolig arrogant å bare gi blaffen! Dette vedtaket / forbudet kan faktisk få konsekvenser for både deltakere og bedrifter! At disse folkene sover om natten er ubegripelig for meg. Endret av Jada jada jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...