Luckstud Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Herr Brun. Du har rett i at det blir feil å skrive slik jeg gjorde. Jeg retter: Lyoness formidlet salg for 154.000.000 til partnerbutikker og satt igjen med 15.400.000.Lyoness sitter jo ikke igjen med 15 400 000, de har også utgifter. Å snakke som om 154 000 000 er omsetningen til Lyoness, og 15 400 000 er resultatet er mye mer misvisende enn å omtale 15 400 000 som Lyoness' omsetning. Her er Lyoness Norge sine tall: https://www.proff.no/regnskap/lyoness-norway-as/lysaker/netthandelsl%C3%B8sninger/Z0IA46CT/ Dette regnetskapet som er fra LT viser inntekter. Inntekten er på 15.400.000 fra denne delen av virksomheten. Avgiftsdelen er ikke delt på dette forumet, så man kan ikke snakke om den i samme sammenheng, det blir misvisende. Jeg er likevel tilnærma enig i måten du tenker på. Lenke til kommentar
Luckstud Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 på 1 år har de økt sin app med ca 100 butikker..de fleste er netthandel..ang skyer og evt utbytte fra disse må hele verden handle helt vilt mye for dette skal gå opp ..jeg har 4 skyer A 12000 kr og ESP på 400 kr pr måned og drømte om en passiv inntekt i fremtiden med start i 2020 ..nå sitter jeg med diger rød plast nese og veit dette er bare svindel og bedrag og pengene blir brukt oppover i level til belønning..jeg veit mange har innsett dette er svi del nå og det er vist en storm av folk som vil ut og ha igjen sine penger..vi er blitt lurt trill rundt..så folkens ta av plast nesa i rødt og innse tingene og gjør som mange ..hopp av eventyret Dette er så trist å lese. Både for deg og for alle andre i din situasjon. For dette var jo behovet de ville skape, og late som de tilfredstilte. Det er akkurat på samme måte med slankekurer, dietter osv.... Motivet for å sette de i gang er publisitet og penger. Det finnes jo like mange slankekurer som det finnes religioner og guder. Alle har et ønske om mer penger eller å gå ned i vekt / bedre helse. Så lenge det finnes et behov, så står det alltid noen i kø som ønsker å fylle det behovet, men svært ofte med en helt annen agenda. ( Off-topic: Dette er også problemet med privatisering i Norge.) Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Susekopp, jeg har jobbet med salg og markedsføring lenge nokk til å forstå at dere tolker tallene på feil måte, uansett om det er svindel eller ikke. Vi trenger ikke like måten dem markedsfører konseptet sitt på, vi trenger ikke like måten de går frem på, hvordan systemet med verving er satt opp, men dersom vi skal bruke tall fra regnskap som argumentering for at noe er svindel, så må vi være sikker på at vi bruker dem rett. Da å sitte å si at selskapet bare omsatt for 15.000.000 er feil. De OMSATTE for nermere 154.000.000 og satt IGJEN med 15.400.000. Som du har vært inne på så må dette nyanseres. Lyconet har ingen egen omsetning, til nød så kan det kalles markedsføring. Dette er den delen som er rettet mot bedrifter, hvor det er begrenset hvem som kan forhandle. Hovedvirksomheten handler om investeringer fra privatpersoner med diverse lovnader. Det loves både tre og ti gangen tilbake. Og her er det skikkelig bonanza. Studenter oppfordres til å bruke studielån som innskudd, boliger stilles som sikkerhet til forbrukslån, og venner og familie blir gjenstand for en potensiell inntektskilde. Du har rett, vi trenger ikke nødvendigvis like det. Vi trenger ikke bli med på det heller. Men å sitte stille på gjerdet og se på? Aldri. Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 lyconett med pyramide sjefen i spissen lanserte Norwegian booking en tid tilbake..hvor han faktisk lovet opptil 30 ganger tilbake..inskudd 36600 kr ..jeg var på nippen og så for meg litt spenn på sikt og bakgrunnen er jeg har gått ned i inntekt pga redusert helse og tenkte dette er bra og spennende..heldigvis kjøpte jeg ikke noe i Norwegian booking men tok men en dram i stedet for og det hjalp på vettet ..med Norge snart stengt og svarte skjermer i app og vi må henvende oss til.østerike for vite hvordan ståa er var det nok klokt og droppe den ..snart må Clas på Lysaker stå i kø på NAV og lokaler tømmes der ute og da kan du / dere tenke ..hva faen ble jeg med på ..jeg skal ut nå og krever mine nesten 80000 kr tilbake 1 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) markedsføring og bli inmponert over Endret 8. februar 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) markedsføring og bli inmponert over markedsføring og bli inmponert over Endret 8. februar 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 ble litt rot i rekkefølgen her pga skriver med mobilen..sorry folkens .. Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Hvor er dette fra? Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) bilde tatt på en av presidenters Facebook vegg ..hubeer i østerike blir sett på som en gud nesten og halleluja sekta lyconett løper etter han med sine penger ..denne gruppa er hemmelig og kun msrkedsførwer i hans team har tilgang ..kritiake ? er forbudt ..hee skal det være høy party faktor og bare smil og glede må vite .. Endret 8. februar 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 http://www.bekm.us/actual-market-presence-lyoness-uncovers-its-own-lies/ Lenke til kommentar
Luckstud Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 http://www.bekm.us/actual-market-presence-lyoness-uncovers-its-own-lies/ Kult! Godt at dette kommer ut. Det er jo nesten er år siden jeg skrev mye av det samme i denne tråden, men nå er det andre som har sett det samme, og det er bra. Har du en kommentar til dette hvaforno ? Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Det drømmes... Men hvem av dem? Kan godt ta det på pm Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 det er med en liten matbutikk i Oslo i uelandsgate 8 ..jeg har selv handler der og fått casback ..problemet er det er dyrt der og når jeg spurte eier der om dette så innrømmet han at han hadde måtte legge på sine priser med 10 % etter inngått samarbeid med lyoness for få dekket sine utgifter ..det koster penger få være ned og et måneds gebyr kommer og han er med på en 10 % avtale..enkelt blir dette ved dette eksempel..en vare til 100 kr som selges til meg måtte han legge prisen på 110 kr ..10 kr går til lyoness og 2 kr videre til meg ..lyoness blir et for dyrene mellom ledd ..rett og slett dårlig butikk for eier og for handlende kunder med heller uten casback 2 Lenke til kommentar
NB! Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Har selv vært på butikker som er med, men har aldri fått tilbudet å bruke cashback der. Ser dei har Lyoness iPad og skilt på døra. Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Det er nok billigere for alle parter å holde de utenfor ? Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) et logisk ? og stille ang lyconett er ..hborfor skulle lyconett og folk du ikke kjenner ønske du skal bli millionær??? tygg litt på den og du skjønner selv at de ønsker berike seg selv med dine penger Endret 10. februar 2018 av Petter100 1 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) nå er der et veldig mye mas nå om penger til den tyske sky som skal legges ut i slutten av måneden..vi må vite at dette er våres siste sky vi kan kjøpe som passive ..de nevner selvsagt ikke er ord om kompensasjonsplan i salget her og at ved VERVE folk er veldig lønnsomt ang også få utbytte på skyer...hele lyoness og lyconett fremstår som useriøse desperate i disse tider .. Endret 12. februar 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg har ikke forstått poenget med disse skyene man kan kjøpe? Hva er egentlig disse skyene? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Jeg har ikke forstått poenget med disse skyene man kan kjøpe? Hva er egentlig disse skyene? Shoppingandeler ifra andre som handler, som utbetales om noen år - såvidt jeg vet. "Kjøp for 20.000 - få 45.000 om 3 år" om jeg har forstått det riktig. Endret 13. februar 2018 av Dapp47 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) pengene fra skyene går til belønne folk på toppen som smiler hele veien til banken..både lyoness Norge og Duesund selv har gjentatte ganger sagt det ikke er noe som heter passiv inntekt ..skal man få noe i fremtiden her sksl du løpe mye og jobbe jevli hardt og være kynisk .. Endret 13. februar 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå