Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner desverre noen som skal på seminaret som kommer nå.. Har ikke kjangs på å overtale dem til å ikke dra, selv nå..

Deres tap, ikke din jobb eller ansvar å overbevise dem. Er så ufattelig mye informasjon der ute om denne svindelen og det at myndighetene har sagt det er ulovlig gjør dem til kriminelle, enten ignorante eller bevisste. Lite du kan gjøre.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Har selv mennesker i nære relasjoner som skal til Krakow, og der går det i konspirasjonsteorier, et Lotteritilsyn som ikke evner å forstå og er lite samarbeidsvillige, Lyoness er verdens mest rettferdige shoppingnettverk osv osv...De synes folk som ikke forstår og støtter deres syn er lite oppegående og negative mennesker...Selv forundres jeg over at de klarer å fungere i det daglige, og borrelås er nok et konsept de hadde slitt med å forstå, det er ikke så mye som sviver dessverre! Når man har tilgang til all den informasjonen som finnes knyttet til Lyoness og man fortsatt driver å tror på og promoterer konseptet, ja da fortjener man all den dritten som kommer...Det blir interessant å se hva de sier når pengene er borte og påtalemyndigheten banker på døren...Er det mulig å bli så lite oppegående?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min kilde på level 3 er i ferd med og bli psykiatrisk pasient men enda tror han på konseptet og blir vist millionær ca i 2020.

Familien og venner er bekymret for fyren.

Lurt ca 100 stk så kansje ikke rart han er redd om dagen! Flere rundt på.level 3 og 4 har fått trusler og folk vil banke de pga blitt bedratt.

Presidenter får vel i beste fall bøter og i værste fall toppen 6 måneder med snekre paller.

Hvis ikke saken blir henlagt som desverre er hvædagskost i norsk rettspleie.

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å benytte seg av kriminelle midler er ren idioti når man kan gå rett til lyoness og kreve pengene tilbake. Er lyoness toppene som burde kreves for penger som Alexander Rosnes Reitan osv.

De har stengt penge krana nå de presidenter.

Jeg nevnte dette i juni føre prosjekt X og bonus at etter dette vil de bli mer vanskelig og få tilbake full refusjon .

Ser ut som de nå er mer vrange.

Lyoness kontor er det ikke mye hjelp og få

At folk bruker kriminelle mot kriminelle for få igjen pengene sine er trist men kan nok være virkningsfullt.

Det mest riktige hadde vært presidenter og My World ble dømt i retten til betale tilbake men da er vel pengene borte.

Vi har vel alle hørt om tidligere pyramider hvor nettopp det har skjedd.

Igjen spør jeg hvorfor blir ikke My World annmeldt?

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

De har stengt penge krana nå de presidenter.

Jeg nevnte dette i juni føre prosjekt X og bonus at etter dette vil de bli mer vanskelig og få tilbake full refusjon .

Ser ut som de nå er mer vrange.

Lyoness kontor er det ikke mye hjelp og få

At folk bruker kriminelle mot kriminelle for få igjen pengene sine er trist men kan nok være virkningsfullt.

Det mest riktige hadde vært presidenter og My World ble dømt i retten til betale tilbake men da er vel pengene borte.

Vi har vel alle hørt om tidligere pyramider hvor nettopp det har skjedd.

Igjen spør jeg hvorfor blir ikke My World annmeldt?

Hvis man ikke greier å få de via Lyoness, så må man anmelde dem, bruke advokat, forbukerrådet osv. Bruker man kriminelle midler kan man fort få straff og fengsel selv og se lite av pengene. 

Lenke til kommentar

Hvis man ikke greier å få de via Lyoness, så må man anmelde dem, bruke advokat, forbukerrådet osv. Bruker man kriminelle midler kan man fort få straff og fengsel selv og se lite av pengene. 

Nå må jeg innrømme at jeg er enig med deg at dette er veien å gå for å få ting legalt, men sannsynligheten for at man får se alle pengene sine på denne måten akkurat nå er vel krympet betraktelig. Jeg tror vi allerede nå ser klare tegn til at man har separert Lyoness Norge fra Lyoness Word og at når medlemmer fra Norge prøver å få tilbake pengene sine kommer de til å bite i det sure eplet på en eller annen måte.

Joda, det kommer til å bli rettsaker, de kommer til å vinne, men pengene tror jeg svært få kommer til å se, med andre ord akkurat det samme som har skjedd før med mange pyramidespill, forbrukerne er taperne, myndighetene gir ut straffer til de som gjorde virksomheten mulig men straffen kan være i mange sine øyne helt minimalistisk i forhold til summen av penger som har forsvunnet ut av systemet og i lommene til de på toppen av pyramiden.

Det aller verste er at jeg tror omtrent 80 - 90 % av Lyoness gjengen ikke har våknet enda, mange som driver på enda, er jo bare å ta en titt her :

https://www.facebook.com/groups/949189511926445/ , en del innlegg den siste tiden som viser fram mange av "butikkene" som er med på leken, personlig tipper jeg de er nye som blir løftet litt fram på denne måten der inne.

 

Så, ønsker man faktisk å se pengene sine i det hele tatt er det nok viktig å ha de riktige kontaktene og vite hvem som man skal ta en tur innom får å faktisk få de, men dette gjelder ikke på "vanlig nivå" men på toppen av pyramidene om man i det hele tatt ønsker å få noe.

 

Lenke til kommentar

MLM er svindel og bedrag og har ingenting med ærlig arbeid og gjøre ! Verken land heller samfunn ville lide hvis dette ble forbudt.

Om det heter lyoness heller forever living heller Herbalife så er det samme dritten av en næring.

Alt handler om lure folk og gjerne folk som er sårbare heller har dårlig økonomi fra før.

Folk som driver med denne møkka burde skamme seg !

Jeg føler meg i dag bare stokk dum som kunne finne på og tro på lyoness og passiv inntekt på casback handel.

En mulig forklaring på min naivitet er ADHD = Innpulsiv

Hjerneslag i 2014 = nedsatt arbeidsevne

En forklaring men ingen unnskyldning for dårlige valg.Jeg var nok et lett offer og lure trill rundt.

Siden januar har jeg jobbet for belyse dritten og hjelpe folk ut og ikke minst advare folk og jeg skal jaggu stå på til My World er ute av Norge.

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om vi kan hjelpe en av 10 til å komme seg ut av denne svindelen så skal jeg være glad selv.

Har truffet på en venn på et møte med andre kreftpasienter og ble overrasket over hvor kynisk de kan være da han hadde blitt lurt for nesten 100.000 før han måtte begynne med cellegift ( han var frisk til han plutselig falt om hjemme).

Lenke til kommentar

Om vi kan hjelpe en av 10 til å komme seg ut av denne svindelen så skal jeg være glad selv.

Har truffet på en venn på et møte med andre kreftpasienter og ble overrasket over hvor kynisk de kan være da han hadde blitt lurt for nesten 100.000 før han måtte begynne med cellegift ( han var frisk til han plutselig falt om hjemme).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kansje tiden er kommet til tenke nytt for de som nå vil ut og rette sine krav ang refusjon mot sine uppline all tid presidenter er blitt så vrange og Clas og butikken My World gir faen !

Folk på level 3 og 4 og 5 og 6 og 7 er ikke uskyldige og vist godt de har vært med på svindel og bedrag og solgt skyer og ESP og klatret i level. Så hvorfor ikke nå rette krav til disse uppline de som nå ønsker komme seg ut ?

blir sikkert mye støy men tiden er knapp nå føre My World rømmer landet og de fleste presidenter har vært med selv på mange pyramide selskaper før så de er rutinerte hvordan de skal håndtere sine penger i så måte..De pleier som kjent forsvinne.

Et godt tips til dere som nå vil ut og prøve krav mot respektive uppline er gi de korte frister og true med advokat brekkhus og politi anmeldelser for svindel hvis ikke pengene kommer fort på konto !

Tross alt var det vel din "snille" uppline som lurte deg inn i dette makkverk av et selskap.

Endret av Petter100
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...