Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Jeg skal være så snill og dele noe fra Terje Duesund :) Han selv har gått i hi og er utilgjengli og tror jaggu han har heller er i ferd med søke asyl i usa

 

Denne er fra mars 2018 og de har skjønt det brenner bra under beina på de etter varsel om vedtak lotteritilsynet i januar.

post-474374-138724_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med disse tallene fra lotteritilsynet forteller vel det at du som enda er med som markedsfører og kjøpt skyer og har en ESP gående du er blitt lurt !

Hopp av toget og krev dine penger tilbake :)

Dette er hentet fra et svensk forum som jobber for belyse svindelen som oss og de gjør en jevli god jobb for My World i Sverige sliter og gjort det lenge :)

post-474374-32744_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Leste igjennom skrivet som ble sendt til lotterinemnda.. Om denne saken ikke går fort, og i Lotteritilsynet sin favør, så mister jeg troen på lovverket i Norge.. Er jo helt sykt det Lyoness gjør, og at de tror informasjonen de sender er god nok, derfor gidder de ikke sende mer når Lotteritilsynet spør om det.

 

Er festlig når Lyoness sier at tallene Lotteritilsynet kommer med ikke stemmer, og Lotteritilsynet svarer med at tallene kommer fra Lyoness selv.. what?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pfff... Duesund har og kommer aldri til å bry seg.

Det er bare en del av sceneshowet til en avdanket sirkushest.

At han har grunn til være nervøs for fly på gata i Norge er ikke jeg i tvil om .

At han skjønner det selv tror jeg også .

Om han bryr seg om andre mennesker og deres skjebne etter innvisteringer i lyconett tror jeg ikke og det handler om at fyren er en sleip kjeltring og svindler og svindel er hans levebrød !

At det er kommet trusler er helt klart .

Folk som er blitt lurt er sure og sinte og desperate.

ligger i folks natur at er du lurt for 500 tusen spenn er du sint og sinte folk kan finne på mye rart.

Er en grunn til mc klubber tar jobber med innkreving som ikke når frem i rettstaten Norge. Så joda Terje Duesund burde nok holde seg i USA på skjult addresse og bli der for godt.

Lenke til kommentar

Leste igjennom skrivet som ble sendt til lotterinemnda.. Om denne saken ikke går fort, og i Lotteritilsynet sin favør, så mister jeg troen på lovverket i Norge.. Er jo helt sykt det Lyoness gjør, og at de tror informasjonen de sender er god nok, derfor gidder de ikke sende mer når Lotteritilsynet spør om det. Er festlig når Lyoness sier at tallene Lotteritilsynet kommer med ikke stemmer, og Lotteritilsynet svarer med at tallene kommer fra Lyoness selv.. what?

«De» som tror på dette er fora opp av både presidenter og gjengen på Lysaker. De gode vennene, det gode selskapet, de visjonære? Nåh... Betal for all del for det om det er det som er viktig. Betjen låna med ett smil, stol på de som vil ha pengene dine. Alle andre lyver selvfølgelig?

post-484729-0-98257000-1533285901_thumb.jpeg

Endret av Moskasi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke så viktig, vedkommende har jo fått fortalt dette av Lyoness. I møter og fora arrangert og styrt av Lyoness.

Da må det jo utvilsomt være sant.

Nei gi de penga dine sier jeg. Fort deg å oppgradere de skyer du måtte ha. Gå hardt inn for en krypto de ikke helt skjønner seg på. Ta opp enda mere lån (godt forklart fra samme forum), i tillegg til å kombinere shopping og pakking.

Og legg nå for Guds skyld ut profilbildet ditt med We support Lyoness Norway på fb på nytt.

Har dere så stor tro på dette så gå nå all in

Endret av Moskasi
Lenke til kommentar

Ikke stol på Lyoness / myWorld hvis de ringer og ber dere pengene deres til SP eller lignende. Ikke gå med på hva Lyoness ønsker i det hele tatt! Ikke signer noe som gjør at dere kan tape deres rettigheter. Kontakt advokatfirma og få pengene deres ut nå før det er for sent! Det haster, for snart er myWorld / Lyoness stengt i Norge og pengene borte. 

Lenke til kommentar

Thor lycomann.."Damene " i lotteritilsynet

Er heldigvis mye mer troverdige og tøffere en deg ;)

 

Disse 4 damene i tilsynet har gjort en voldsomt bra jobb helt alene isåfall! All honnør til dem!

 

Tenk å velte ett så stort og mektig selskap som Lyoness når de ikke har noe som helst peiling! *Sarkasme*

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Melding fra Lotterinemda i dag:

 

Lyoness saken kom inn til oss i juli og vil bli behandlet i løpet av høsten. Mer presis kan jeg dessverre ikke være. Når Lotterinemnda har fattet et vedtak kan saken bringes inn til domstolene dersom man er uenig i lotterinemndas konklusjon.

 

 

Så da får vi være tålmodige en stund til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Melding fra Lotterinemda i dag:

 

Lyoness saken kom inn til oss i juli og vil bli behandlet i løpet av høsten. Mer presis kan jeg dessverre ikke være. Når Lotterinemnda har fattet et vedtak kan saken bringes inn til domstolene dersom man er uenig i lotterinemndas konklusjon.

 

 

Så da får vi være tålmodige en stund til.

Finnes det noen konsekvenser ved brudd på gjeldene vedtak ? bøter ?

De bryter som kjent det meste og holder på som alt var i sin skjønneste orden !

Lenke til kommentar

Finnes det noen konsekvenser ved brudd på gjeldene vedtak ? bøter ?

De bryter som kjent det meste og holder på som alt var i sin skjønneste orden !

 

Igjen...blåkopi av WorldVentures-saken.... og siden det finnes en presedens så er dette raskere enn den saken, for WV tok det 8 mnd. Med en gang lotterinemda hadde konkludert så ble det stengt helt ned, de fikk ikke holde på mens de ventet på at saken skulle komme opp i tingretten, hvor de tapte... Og ja, - det finnes konsekvenser...bøter og fengsel!  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...