Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke sette noen diagnose på dem. Dette er nok god gammeldags grådighet

Nja, er noe ganske patologisk ved å sitte på toppen av en enorm kriminell organisasjon og presse kreftsyke enkemenn til å gå inn med penger du skal ha til å leie privatfly. Men jeg vet ikke selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg er aktiv PM i Lyconet og har vært det over lengre tid. Siden myWorld/Lyoness begynte å snakke om eCredits og hvor fantastisk det var begynte skepsisen min å bli større og større. Helt i begynnelsen virket mye av det troverdig, med tanke på bl.a Cashback-kortet. Hvem ønsket ikke opptil 15% rabatt på nesten alt du allikevel ville handle? Det ble gjerne sammenlignet med Coop og triumf-kortet, bare dette var mye bedre... Det tok ikke lang tid før jeg ønsket å gå over på buisnessdelen og ble PM. Kan gjerne skrive i mer detalj om mine erfaringer med Lyoness ved en senere anledning. Akkurat nå ønsker jeg bare å komme meg ut av det med pengene i behold. Har brukt flere 100k på det, så må nok innrømme at jeg føler meg ganske så nervøs for om jeg klarer å få pengene tilbake. Brukte en del timer igår kveld på forumet og syntes det var mye interessant lesning. Har skjønt at dere ønsker å gi tips og råd til hvordan man kan komme ut av Lyoness med pengene i behold og det setter jeg veldig stor pris på! Skjønner at jeg kan sende en PM til MOSKASI, så det vil jeg gjøre etterpå. Men først et generelt spørsmål til dere alle. Tenkte først å sende en mail til Lyoness om at jeg ønsker å avslutte kontoen med begrunnelse om hvorfor, og få alle mine utlegg tilbakebetalt minus det jeg har fått på konto. Er det en lur måte å sette i gang prosessen på? For å være ærlig så er jeg litt redd for at de bare sletter kontoen min...

 

Velkommen til forumet! Leit å høre om situasjonen din. Jeg kan egentlig ikke gi et svar på om du burde kontakte Lyoness, men personlig hadde jeg ventet litt med det til en advokat evt hadde sett på saken. Jeg har bare vært med på ett møte, aldri vært medlem så jeg skal ikke påstå at jeg vet hva som er best. Jeg håper alt løser seg for deg og hold oss gjerne oppdatert hvis du ønsker. Det er interessant med informasjon fra de som fortsatt er med, men ikke del noe hvis du ikke føler for det. Masse lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke signer eller godta noe de sender tilbake til deg ihvertfall. Ville ventet med hva Moskasi har å si før du gjør noe selv. Det er helg og de svarer nok ikke uansett. Siden du har gått inn med såpass mye vil jeg egentlig anbefale å kontakte advokatfirma som Brækhus også.

Takker for svar! ?

Lenke til kommentar

Velkommen til forumet! Leit å høre om situasjonen din. Jeg kan egentlig ikke gi et svar på om du burde kontakte Lyoness, men personlig hadde jeg ventet litt med det til en advokat evt hadde sett på saken. Jeg har bare vært med på ett møte, aldri vært medlem så jeg skal ikke påstå at jeg vet hva som er best. Jeg håper alt løser seg for deg og hold oss gjerne oppdatert hvis du ønsker. Det er interessant med informasjon fra de som fortsatt er med, men ikke del noe hvis du ikke føler for det. Masse lykke til!

Takker for svar! ?

Lenke til kommentar

Takker for svar! ?

De vil prøve seg med lavere beløp så rådføre deg med vedkommende som vil hjelpe deg føre du evt svarer de .

Som deg trodde jeg på handel og sugerør i fremtidig handel og rabatt på egen handel og venners handel.

Men sannheten er som du selv har skjønt at ALT handler om posisjoner og verve masse PM og selge skyer og ESP.

Jeg ønsker deg alt godt og lykke til med komme deg ut av dette. Du har krav på få igjen alt med fratrekk av det du evt har tjent stunden du har vært med ..tvi tvi og god helg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De vil prøve seg med lavere beløp så rådføre deg med vedkommende som vil hjelpe deg føre du evt svarer de .

Som deg trodde jeg på handel og sugerør i fremtidig handel og rabatt på egen handel og venners handel.

Men sannheten er som du selv har skjønt at ALT handler om posisjoner og verve masse PM og selge skyer og ESP.

Jeg ønsker deg alt godt og lykke til med komme deg ut av dette. Du har krav på få igjen alt med fratrekk av det du evt har tjent stunden du har vært med ..tvi tvi og god helg

Takker for svar! ?

Lenke til kommentar

Neppe det de hadde sett for seg, de som nå er i den situasjonen at leiligheter må selges unna for å holde banken unna...

Det er faktisk det som kan være konsekvensen om en følger de økonomiske rådene til finanseliten i Lyoness/Lyconet. Ja for det er vel det de er, de med Worre på Spotify, studier innen selvhjelpsbøker og en dress?

post-484729-0-15178100-1532944231_thumb.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...