Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Hei på deg lyconett som enda er med :) vi ønsker deg velkommen her og vil ta deg i mot og håper du vil svare oss når vi lurer på ting ? Du skjønner vi veit ikke hele hemmeligheten med lyconett og My World.

Du kunne opplyse oss liksom :) din versjon av dette ? hvor tar vi feil ? hva har vi og lotteritilsynet ikke skjønt ? Håper når du kommer du er litt tøffere en de før deg som forsvant når? ble vanskelige og svare på ! Du må tåle " dumme " og vanskelige ?

Dere sitter jo med fakta ? heller åssen er det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannheten er lyoness ikke ønsker alle skal bli medlem av casback world og de ønsker heller ikke alle butikker osv skal bli partnere da systemet ville kollapse :)

Tror aldri de skal bekymre seg om dette !

Men kollapse vil det gjøre pga lyconett delen. ikke pga mange medlemmer heller partnere

Dette må jo være dagens understatement fra lyoness. For årlig og realisere rabattkupongene som er solgt så mangler det jo vel i overkant av 2,5 milliarder i omsetning. Å det i segmentet «pinsett.no - alt i pinsetter» frisører, lokale helsekostbutikker osv. Eller sagt på en annen måte, 6-7% av kupongene som kjøpes realiseres hvert år. Så de mangler en god del butikker enda. Og problemet med å få flere partnere er jo at da vil enda flere være ledet ut i fristelse til å kjøpe rabattkuponger, å gapet vil bare bli enda større mellom realisme og håp.

Men om man skal prøve å sette tall på det så må vel antallet partnere økes med i underkant av 2000% eller opp fra 1000 I dag til 20.000. Å dette krever at det ikje selges en eneste ekstra rabattkupong... om det gjøres så må tallene igjen ekspandere... Det mystiske er jo at så mange har så utrolig vanskelig for å skjønne dette regnestykket.

Endret av Golfnissen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

I Norge var målet innen utgangen 2019 at Norge var ferdig utbygget med 1 million casback medlemmer og 10000 butikker .

om regnestykke ville gå opp her veit jeg ikke .

Problemet til lyoness er jo liten rabatt og kun 1 av 10 bruker app / kort av casback medlemmer og de fleste kun engang!

Vi som var med hørte de store gutta prate om at Rema 1000 skulle bli integrert og også at kortet trumph skulle tas over og en bensinstasjon kjede skulle bli med.

Vi trodde på luftslott rett og slett

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Ser ut som om klagen fra Lyoness først ble oversendt 20. juli, selvfølgelig ligger det på postjournalen til LT uten innsyn  :ohmy:

18/03053-4 Lyoness - Oversendelse av klage til Klagenemndssekretariatet 
Dato 20.07.2018 Sak LYONESS - 898 800 342 - MYWORLD NORWAY AS - Klage over vedtak med pålegg om stans av ulovlig pyramidevirksomhet i Norge Til KLAGENEMNDSSEKRETARIATET (KNS)
Lenke til kommentar

Terje Duesund har deaktivert sin facebook konto. Fyren som ledet Lyoness lenge i Norge og var med på å bygge det opp (i tillegg til andre pyramidespill) har nå feiget ut og ønsker ikke å ta ansvar for sin storskala svindel. Nå som folk innser hvilken svindel de har vært med på og hvem som står ansvarlige vil han såklart ikke ta noe som helst ansvar.

 

Hva tenker dere nå Lyoness forkjempere, når "kongen av kongen lvl 8.2" har gitt opp og latt dere sitte igjen i søla?

Terje Duesund har nå også fjernet alle sine egne kommentarer og innlegg på free egel gruppa men rykter sier han har justert sin egen Facebook så kun de han velger kan lese hans innlegg og på hans Facebook. Snakk om og være paranoid Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Terje Duesund har nå også fjernet alle sine egne kommentarer og innlegg på free egel gruppa men rykter sier han har justert sin egen Facebook så kun de han velger kan lese hans innlegg og på hans Facebook. Snakk om og være paranoid

Godt du har tatt vare på mye da ;) Ligger mye her allerede. Han må være den ultimate feigingen! Han ser nå at kampen er tapt. Hvis dette ikke er slutten på Lyoness / myWorld i Norge så vet ikke jeg. Googler man Terje Duesund dukker denne fine videoen opp: 

 

https://www.youtube.com/watch?v=8hJ5DouMu0U

 

 

Snart så feiger vel resten ut; Thor Hermansen, hvorfor inkriminerer du deg på facebook fremdeles? Ikke veldig lurt er det? ;)

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det finnes jenter som syntes denne karen er tiltrekkende og kjekk er en gåte!

Min kjæreste mistet matlysten og ble uvel når hun fikk se en video i fjor på free egel .

Du har lurt mange tusen Terje Duesund og dette er ikke første gang du gjør det via pyramide virksomhet.

Håper alle heretter i fremtiden styrer unna alt denne mannen vil ha deg med på .

Og håper du Terje forstår selv du har såret og skuffet mange og gjort mange til gjeldsslaver. Mulig du må stå for dette i fremtiden og blir dømt for bedrageri .

post-474374-1465_thumb.jpg

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Terje Duesund har nå også fjernet alle sine egne kommentarer og innlegg på free egel gruppa men rykter sier han har justert sin egen Facebook så kun de han velger kan lese hans innlegg og på hans Facebook. Snakk om og være paranoid

 

Når du deaktiverer/sletter kontoen din på face så vil alle kommentarer og innlegg forsvinne automatisk...og om du gjenoppretter den så kommer også kommentarer og innlegg tilbake, - det er bare sånn face fungerer  :)

 

Men vil jo si at om han hadde vært min "leder" og gjort seg utilgjengelig, så ville jeg vel vært førstemann til å løpe...etter at jeg hadde krevd mine utlegg tilbakebetalt...neste steg hadde vært politianmeldelse for svindel...både mot selskapet og "privatpersonene"! Jeg hadde anmeldt alle oppover i systemet som hadde lurt meg med falske påstander, samt for ulovlige finansielle transaksjoner....

 

Om de kaller seg Lyoness/Lyconet (lyg på nett) eller MyWorld så er det ingen av disse som har konsesjon til å bedrive finansvirksomhet.... Og av dere som har vært i selskapet....vet dere HVOR pengene dere har spyttet inn befinner seg?

 

Er betalingen for andeler i skyene, eller disse rabattkupongene betalt inn til et norsk kontonr? Og hva er betalingen merket som? Jeg er bare utrolig nysgjerrig  :huh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vil tørre og påstå og si at de fleste i ledelsen er feige som bare juling, inkludert Thor Lyocnet og Terje Silver, null informasjon som de tørr å leggenut offentlig. Facebook grupper som krever godkjennelse i større grad enn E-tjenesten til Norge for å få ett innsyn. Han som jeg har prata med er feig som ikke tør å komme med fakta på bordet eller noe. Latterlig gjeng som bør bli svartelistet fra alt utennom å stå bak pølserulleren på narvesen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vil tørre og påstå og si at de fleste i ledelsen er feige som bare juling, inkludert Thor Lyocnet og Terje Silver, null informasjon som de tørr å leggenut offentlig. Facebook grupper som krever godkjennelse i større grad enn E-tjenesten til Norge for å få ett innsyn. Han som jeg har prata med er feig som ikke tør å komme med fakta på bordet eller noe. Latterlig gjeng som bør bli svartelistet fra alt utennom å stå bak pølserulleren på narvesen.

Er mange muligheter til å bidra til å sørge for at dette blir en realitet. Man kan kontakte media, NRK, VG, DB, Aftenposten osv. har skrevet lite om saken selv om den har veldig høy samfunnsnyttig verdi. Thor, Terje og co. har jo lurt mange i pyramidespill tidligere, alikevel greier de å bygge opp denne enorme pyramiden og lure folk for titalls millioner. Det er ikke slik samfunnet burde akseptere. 

 

Man kan poste på mange ulike forum, reddit, youtube, twitter, facebook osv. alt ettersom hvilke kanaler man benytter seg av. 

 

Man kan også sende sure eposter til de 1054 butikkene som fortsatt er med: https://www.cashbackworld.com/no/search

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du deaktiverer/sletter kontoen din på face så vil alle kommentarer og innlegg forsvinne automatisk...og om du gjenoppretter den så kommer også kommentarer og innlegg tilbake, - det er bare sånn face fungerer :)

 

Men vil jo si at om han hadde vært min "leder" og gjort seg utilgjengelig, så ville jeg vel vært førstemann til å løpe...etter at jeg hadde krevd mine utlegg tilbakebetalt...neste steg hadde vært politianmeldelse for svindel...både mot selskapet og "privatpersonene"! Jeg hadde anmeldt alle oppover i systemet som hadde lurt meg med falske påstander, samt for ulovlige finansielle transaksjoner....

 

Om de kaller seg Lyoness/Lyconet (lyg på nett) eller MyWorld så er det ingen av disse som har konsesjon til å bedrive finansvirksomhet.... Og av dere som har vært i selskapet....vet dere HVOR pengene dere har spyttet inn befinner seg?

 

Er betalingen for andeler i skyene, eller disse rabattkupongene betalt inn til et norsk kontonr? Og hva er betalingen merket som? Jeg er bare utrolig nysgjerrig :huh:

Pengene våres ble betalt til lyoness Norge både ESP og skyer .

Så lyoness på Lysaker er helt klart delaktig i pyramide driften og betalt presidenter for deres verving av PM og videreformidling av bonus og våres penger vi betalte i god tro vi dreiv med handel

post-474374-29695_thumb.png

post-474374-89208_thumb.png

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om narsissister som Terje Duesund, Thor Hermansen og Alexander Rosnes Reitan selv forstår at de er det?  :hmm:  :hmm:

 

Såklart det krever narsissisme å bevisst lure kreftsyke enker til å ta opp lån for 500 000 og nå opp på det nivået de har gjort, og jeg kan tenke at de har noen av disse kjennetegnene:

 

  • En grandios oppfatning av egen betydning (overdriver egne prestasjoner og talenter, forventer å bli oppfattet som bedre enn andre uten at dette grunner seg på tilsvarende prestasjoner).
  • Overopptatt av fantasier om ubegrenset suksess, makt, briljans, skjønnhet eller ideell kjærlighet.
  • Tror at han/hun er ”spesiell” og unik og bare kan bli forstått av eller bør omgås mennesker (eller institusjoner) som er spesielle og har høy status
  • Krever overdreven beundring.
  • Har en følelse av å være særlig berettiget, f.eks urimelige forventninger om særlig gunstig behandling, eller at andre uten videre skal oppfylle hans eller hennes forventninger.
  • Er utnyttende i mellommenneskelige forhold. Søker f.eks fordeler gjennom andre for å nå egne mål.
  • Mangler empati: Er ikke villig til å anerkjenne eller identifisere seg med andre menneskers følelser og behov.
  • Er ofte misunnelig på andre og tror at andre også er misunnelig på en selv.
  • Viser arrogant, hovmodig adferd eller holdninger.

 

https://www.lommelegen.no/annet/behandlingsmetoder/artikkel/normal-narsissisme-eller-narsissistisk-personlighetsforstyrrelse/69025261

 

Virker det kjent Thor og Terje? På tide å få bukt med deres personlighetsforstyrrelse? Det ser jo ut  til at dere har dratt med masse familie og venner og snart vil se fengsel pga. dette.

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker i fjor sommer jeg fikk kjeft av min uppline som brukte tid og penger på gapahuk :) Den kostet 2 skyer riktignok og bygge :) har jeg angret på det

NOPE . Var ner moro her også tror jeg for den ble bygget på dugnad og den helgen var det stormøte på Gardemoen med worre og Duesund og noen svette klyser til. Tro meg vi hadde det mer moro her med dugnad og en gjeng venner med beina godt plantet på jorden.

post-474374-243072_thumb.jpg

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ingen som ikke har vært med selv kan drømme om presset og maset hele tiden vi var utsatt for ved være med som PM og ha gående en ESP og kjøpt skyer.

Jeg tror ikke presset er mindre nå på de som er med og maset fra alle under seg de sikkert har og over seg . Være på level 2-3-4-5 nå må være et jevla mareritt.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er aktiv PM i Lyconet og har vært det over lengre tid. Siden myWorld/Lyoness begynte å snakke om eCredits og hvor fantastisk det var begynte skepsisen min å bli større og større. Helt i begynnelsen virket mye av det troverdig, med tanke på bl.a Cashback-kortet. Hvem ønsket ikke opptil 15% rabatt på nesten alt du allikevel ville handle?? Det ble gjerne sammenlignet med Coop og triumf-kortet, bare dette var mye bedre... Det tok ikke lang tid før jeg ønsket å gå over på buisnessdelen og ble PM. Kan gjerne skrive i mer detalj om mine erfaringer med Lyoness ved en senere anledning. Akkurat nå ønsker jeg bare å komme meg ut av det med pengene i behold. Har brukt flere 100k på det, så må nok innrømme at jeg føler meg ganske så nervøs for om jeg klarer å få pengene tilbake. Brukte en del timer igår kveld på forumet og syntes det var mye interessant lesning. Har skjønt at dere ønsker å gi tips og råd til hvordan man kan komme ut av Lyoness med pengene i behold og det setter jeg veldig stor pris på!? Skjønner at jeg kan sende en PM til MOSKASI, så det vil jeg gjøre etterpå. Men først et generelt spørsmål til dere alle. Tenkte først å sende en mail til Lyoness om at jeg ønsker å avslutte kontoen med begrunnelse om hvorfor, og få alle mine utlegg tilbakebetalt minus det jeg har fått på konto. Er det en lur måte å sette i gang prosessen på? For å være ærlig så er jeg litt redd for at de bare sletter kontoen min...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er aktiv PM i Lyconet og har vært det over lengre tid. Siden myWorld/Lyoness begynte å snakke om eCredits og hvor fantastisk det var begynte skepsisen min å bli større og større. Helt i begynnelsen virket mye av det troverdig, med tanke på bl.a Cashback-kortet. Hvem ønsket ikke opptil 15% rabatt på nesten alt du allikevel ville handle? Det ble gjerne sammenlignet med Coop og triumf-kortet, bare dette var mye bedre... Det tok ikke lang tid før jeg ønsket å gå over på buisnessdelen og ble PM. Kan gjerne skrive i mer detalj om mine erfaringer med Lyoness ved en senere anledning. Akkurat nå ønsker jeg bare å komme meg ut av det med pengene i behold. Har brukt flere 100k på det, så må nok innrømme at jeg føler meg ganske så nervøs for om jeg klarer å få pengene tilbake. Brukte en del timer igår kveld på forumet og syntes det var mye interessant lesning. Har skjønt at dere ønsker å gi tips og råd til hvordan man kan komme ut av Lyoness med pengene i behold og det setter jeg veldig stor pris på! Skjønner at jeg kan sende en PM til MOSKASI, så det vil jeg gjøre etterpå. Men først et generelt spørsmål til dere alle. Tenkte først å sende en mail til Lyoness om at jeg ønsker å avslutte kontoen med begrunnelse om hvorfor, og få alle mine utlegg tilbakebetalt minus det jeg har fått på konto. Er det en lur måte å sette i gang prosessen på? For å være ærlig så er jeg litt redd for at de bare sletter kontoen min...

Ikke signer eller godta noe de sender tilbake til deg ihvertfall. Ville ventet med hva Moskasi har å si før du gjør noe selv. Det er helg og de svarer nok ikke uansett. Siden du har gått inn med såpass mye vil jeg egentlig anbefale å kontakte advokatfirma som Brækhus også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...