Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Du snakker om å søke på "Elon Musk scam" og i neste setning sier du at argumentene må føres saklig? What?

 

Du fortsetter å nevne andre land som at de har samme lover som her i Norge. Nei, de har ikke det. Sett deg inn i lovverket, og så kan du sette deg ned å se på tallene som Lyoness kommer med, og deretter ser du at dette aldri kommer til å fungere i landet vårt. 

 

Meget morsom den Elon Musk resonneringen! Alle med suksess har blitt beskyldt for å være scam derfor finnes det ikke bedrifter som driver og scammer folk!! :D Må elske den logikken der. Frister litt å printe det ut, sette en ramme på det og stille det ut på et museum for abstrakt kunst. Rett og slett fascinerende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som enda er med og kjøpt skyer !

Les og dere skjønner dere aldri vil få en kr på deres skyer.

Hopp av karusellen og krev deres penger tilbake ..450 tusen kr i handel pr 12000 kr sky .wovvvvv ..

450 000 er jo helt sinnsykt absurd mye. Jeg kan fortelle deg at hvis en selger greide å skaffe 450 000 i handel hadde han hadde ikke trengt å investere en dritt på forhånd :p Lyoness / myWorld må være tidenes dårligste jobb/investeringsmulighet! Og det som kom frem fra denne tråden er jo at de innrømmer det selv med egne tall! :D

 

Rett og slett herlig!

Endret av PgUp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Til alle som sier at mlm eller network marketing ikke fungerer i det heletatt.. gjør researchen din please

 

https://youtu.be/nJEM7GcNRo8

 

Dere sier at «fåtallet tjener penger». I tradisjonell business så er 9 av 10 nystartede bedrifter borte etter 10 år og mange av de eierene sitter med milliongjeld. Network marketing/mlm er det samme men det koster langt mindre enn tradisjonell business. Se videoen så får man kanskje en litt bredere forståelse av det

 

Når det gjelder lyoness så har de holdt på i 15 år der kun 2015-2018 så har det vært kundeskyer, jeg er da spent på hvor pengene kom ifra før det? Hvordan hadde de råd til over 40 kontorer? Og mange hundre ansatte?

Det er ikke du som har fått litt tunellsyn da? Det er lett å se seg blind når en brenner for noe. Det hjelper ikke med «research» om det kommer fra et ekkokammer inne i MLM bransjen. Det blir som å lære om evolusjonslæren fra Ken Ham og Ray Comfort.

Jeg skal love deg at det finnes folk som er like sikre som deg i sin sak bare at de tror at jorden er 6000år, at jorden er flat og at månelandingen var faket. De har også sine youtube videoer som bekrefter deres egen overbevisning.

 

Ikke at denne her er av det beste dokumentaren mot MLM (pga han vil tjene penger på om herbalife går nedover) ,men den kan uansett være bra og se.

https://www.netflix.com/title/80108609?s=i&trkid=13752289

 

Eventuelt om du vil ha noe mer seriøst så har sikkert Per Pleks god oversikt over forskning på temaet. Jeg har desverre ikke tid til å søke det opp kl 2 om natta, men jeg vet det er flere som har gått i sømmene på flere av de store firmaene i sømmene. Spoiler alert: en overveldene majoritet taper penger på det.

Og ja en kan tape penger på startup generelt, men folk som har gjort suksess i startup har ikke et hav av rekruterte under seg som taper penger.

 

Uansett kan problemene med MLM oppsumeres enkelt:

- Eksponetiell vekst, eksponentiell vekst og eksponetiell vekst . 4^15 er mer enn det finnes mennesker på jorden. Men da har en ikke tatt med alle personene en må spørre, alle kundene en må få og alle de en har rekrutert som faller fra.

- Med tanke på hvor mange som vil bli spurt og hvor mange som taper penger på det, er det ikke for ingen grunn at det har fått et dårlig rykte. Folk går lei, og da snakker vi kutte bort familie og venner -lei.

- Et produkt / konsept folk har gått ekstremt lei av selger ikke bra.

 

Det er heller ikke for ingen grunn at MLM og Networkmarketing blitt latterliggjort i Tv serier som Solsidan, The Office , Kongen av Quens etc etc

Lenke til kommentar

450 000 er jo helt sinnsykt absurd mye. Jeg kan fortelle deg at hvis en selger greide å skaffe 450 000 i handel hadde han hadde ikke trengt å investere en dritt på forhånd :p Lyoness / myWorld må være tidenes dårligste jobb/investeringsmulighet! Og det som kom frem fra denne tråden er jo at de innrømmer det selv med egne tall! :D

 

Rett og slett herlig!

Han har virkelig bekreftet at skyer ikke er passiv inntekt..det skal han jaggu ha .

Disse tall er helt nytt for meg og aldri vært sagt på noen møter .

Har du 4 skyer på 12000 kr er vi oppe i 1.8 millioner i handel føre du får noe fra dine egne skyer du har kjøpt .

Med 1- 3 % casback ligger det i korta det kun er de på level 7 og oppover som vil få noe UTBYTTE av ha kjøpt skyer .

Fint sannheten kommer frem her !

Jeg var med 1 år og hadde 4 skyer i forskjellige land og 50 medlemmer i casback system .Hvor 5 stk brukte app/ kort

Er jeg glad jeg er ute og fått igjen mine penger...JA

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

9 av 10 "markedsførere" sier til de som skal være med under dem at de ikke krever hardt arbeid. "PASSIV INNTEKT!!!"

På møter i Oslo hørte vi Arnt grønbeck og Arne såpeselger si dette mange ganger at kjøpe skyer var smarte penger og passiv inntekt og ESP en " sparing " hvor du fikk igjen 10 ganger innskudd etter 3 år ut livet. Vi hadde jo aldri kjøpt skyer på betingelser som beskrevet av han eple kjekke fyren vi hadde på besøk i går !

Nå veit alle at det er ingenting som.heter passiv inntekt og kjøp av skyer og tro du får tilbake penger uten jobbe reva av deg er også et faktum.

Selvsagt burde vi skjønt at kjøpe skyer og bli lovet 10 ganger tilbake uten gjøre en dritt er for godt til være sant ! Dere som er ned og kjøpt skyer burde nå virkelig sette på glassøgon og lese tilbake på denne tråd og skjønne tivolituren er over og du burde rett og slett hoppe av vogna og kreve din rett ..Nemmelig pengene tilbake pga du er blitt lurt og lotteritilsynet stenger snart hele tivoli og da skal du nok slite med få noe tilbake.

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Det later til at problemet ofte oppstår når de blir bedt om å gi noen som helst form for bevis, annet enn "fordi jeg sier det" eller "dere har bare ikke skjønt det".

"Gjør research" er en klassiker. De finner fort ut at det er en tapt kamp å forsvare Lyoness her :p

Lenke til kommentar

Tjaaa... Det virker å være en naturlov at når Lyoness presses litt så kommer de krypende frem. «Alle» vet jo at en må delta på bla møter for å «forstå». Tilsynet forstår ikke, kritikerne forstår ikke, osv... Så da kommer de da... Som ett orakel... Problemet er at når du er flaska opp på powerpoint, lydbøker og enkel bling-bling fjas så har du ikke akkurat den største troverdigheten når det kommer til kritisk sans. Bruker du i tillegg retorikk som en tiåring så faller du fort...

Men det kommer nok flere skal dere se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste har fått beskjed om munnkurv og ikke verken lese her heller skrive her ! Men vi veit alle at masse folk følger med her og de på toppen i Norge også. Men pressen som Bergens avisen og flertallet på dette forum stiller kritiske ? og det med god grunn så blir de svar skyldig alle som en som forsvarer dette. Husker Duesund skrev på free egel pressen og folk på forum ikke var til og stole på og våres agenda var og ødelegge for folk som lykkes. Men vi har jo fått mange svar her av besøkende (lyconett folk høyt på level ) og for min del har jeg ikke blitt mindre kritisk !

Lenke til kommentar

Ikke et ord her om at du må ha 450 tusen i handel for få noe fra sky du kjøper til 12000 kr !

Men kontraktfestet 10 ganger beløp er med og han Arne har solgt såpe før så selge kan han for sky salget gikk bra det

Målet er at alle disse folkene får noen år i fengsel ja :) Nå som staten har dømt dette til en pyramide er det jo åpenbart at det går den veien. De har utbredt et ulovlig pyramidespill i stor skala, der millioner går tapt. For de toppene som leser denne tråden, dere får tenke på oss når dere sitter i fengsel :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helt utrolig men sant ! Presidenter i Norge forteller sine under seg at det snart vil løsne og My World vil vinne frem og driften vil bli som før.

Veldig mange PM sitter i klister med selv verve folk og kjøp av skyer og ESP og de håpe og tror blindt på deres uppline og presidenter og deres løgner.

Flere på level 2 og 3 og 4 begynner bli nervøse ang store tap og ikke minst de har lurt masse folk .

Mitt råd som tidligere PM med skyer er tiden renner ut.

Tiden er inne du selv hopper av og informere alle under deg om at dette går til helvete og husk gammelt ordtak ..Ingen skam og snu .

Det finnes enda en mulighet til komme seg ut med pengene og æren i behold :)

Ta den muligheten folkens .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Terje Duesund har deaktivert sin facebook konto. Fyren som ledet Lyoness lenge i Norge og var med på å bygge det opp (i tillegg til andre pyramidespill) har nå feiget ut og ønsker ikke å ta ansvar for sin storskala svindel. Nå som folk innser hvilken svindel de har vært med på og hvem som står ansvarlige vil han såklart ikke ta noe som helst ansvar. 

 

Hva tenker dere nå Lyoness forkjempere, når "kongen av kongen lvl 8.2" har gitt opp og latt dere sitte igjen i søla? 

Endret av PgUp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig følger de med her inne, og hvorfor ikke? Forumet er for alle. Noen er enige eller uenige, andre blar bare forbi.

Mao du skal være passe nedsnødd om det er forumet som skal stå for den såkalte «kampanjen», og det mener de jo?

Hæhæhæhæ... Selverklærte iq klumper i aksjon er ett vittig skue?

Men det er vel en nødvendighet all den tid det er alle andre som tar feil, som er greia.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig følger de med her inne, og hvorfor ikke? Forumet er for alle. Noen er enige eller uenige, andre blar bare forbi.

Mao du skal være passe nedsnødd om det er forumet som skal stå for den såkalte «kampanjen», og det mener de jo

Hæhæhæhæ... Selverklærte iq klumper i aksjon er ett vittig skue

Men det er vel en nødvendighet all den tid det er alle andre som tar feil, som er greia.

De vet selvsagt at det ikke er en kampanje men heller folk som har blitt lurt med og innsett at Lyoness er et pyramidespill, også før myndighetene stemplet det som en pyramide. Men de må gjerne fortelle det videre til alle markedsførerene under at det er folk som ikke ønsker at andre skal lykkes haha! Som om vi har noen som helst imot at folk lykkes på ærlige og redelige måter. De innblandet i dette har jo neppe lykkes i noe som helst annet enn å inkriminere seg selv.

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sannheten er lyoness ikke ønsker alle skal bli medlem av casback world og de ønsker heller ikke alle butikker osv skal bli partnere da systemet ville kollapse :)

Tror aldri de skal bekymre seg om dette !

Men kollapse vil det gjøre pga lyconett delen. ikke pga mange medlemmer heller partnere

post-474374-288995_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...