Petter100 Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 bra skrevet jada jada ..og du har rett i alt sammen ..dette med casback world og GRATIS medlemskap er et skalkeskjul for pyramide spillet i lyconett..de fleste selv langt opp i level har lånt skyhøye beløp og vil kansje først etter 2 år gå i balanse og begynne tjene litt..på toppen er det i Norge Duesund og en del presidenter og vice presidenter som tjener på oss lettlurte dumme fjols .. Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Duesund virker å ha en litt av og på rolle ? Ingenting offisielt selvfølgelig ? Men noen må vel vise vei. Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) kynisk butikk denne lyoness Endret 5. februar 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
hoffamei Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Dette her er det mest geniale og kyniske spill satt i system, ja så regner det en liten dråpe og en slant på noen innimellom, men jeg har sett en, som økte rammelånet sitt på 200.000 - løp på møter og satte alle kluter til for å få mest mulig lærdom og kunnskap, kort fortalt ble han en «dust» hos de store gutta.. ingen av dem klarte å gi samme svar på det han spurte om. Nå vet jeg faktisk at dette er en del av beregningen. Mye er ren LØGN men det de vet er hva vi mennesker lar oss lede av. Store ord og lette penger. Tro meg, dette er et kynisk jævela spill! Kom dere ut!! Jeg fikk så vond følelse i fjor høst, skjedde masse som jeg ikke orker o skrive, men fikk tilbak hver krone. Både jeg og de andre som ville ut med meg. Bare en ting jeg faktisk lurer på,,,, har jo hele tiden hørt at Manchester er inne og så og si alt av italienske klubber.... synes jo dem gjør lite vesen av det i forhold til hva de gjør på møter? Manchester er IKKE med... det har jeg funnet ut. Første løgn jeg avslørte. Dette er helt bevisst - hva dem sier - dem er drillet i manipulering!! Jeg har mailer dra Duesund hvor han pepper folk på å dra potensielle nye medlemmer med, og jeg har også info fra han som beskriver hvor utrolig smart det er å låne penger. Flere scenarier... at man nesten er dum hvis man ikke skjønner... typ.... blir kvalm av sånne mennesker og er såååååå glad jeg er ute!!!!! Jeg har sendt deg en PM Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 det som også må nevnes er at butikker som blir med må legge på sine priser med minst 10% pga ikke gå i minus ved bli med i lyoness ..så blir butikken ikke lengre et billig alternativ for verken lyoness kunder heller for Hermansen.. Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 det som også må nevnes er at butikker som blir med må legge på sine priser med minst 10% pga ikke gå i minus ved bli med i lyoness ..så blir butikken ikke lengre et billig alternativ for verken lyoness kunder heller for Hermansen.. Det er mulig det er en forpliktelse i avtalen de må inngå og det er jo ytterligere ett argument for de større handelsaktørene til ikke å inngå en sådan. ? Har vanskelig for å se for meg feks Elkjøp gjennomføre noe slikt? Sitter fast på en båt akkurat nå så kan ikke delta på annet vis enn via mobil. Men Petter? Hva er verdien av ett sp? Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 ved betale 400 kr i ESP er du beretiget til få betaling i systemet..mwn for at dette skal lønne seg må ditt nettverk handle for minst 8000 kr ..komentanseplanen er så komplett sykt innviklet at selv de på toppen sliter med skjønne alt her ... Lenke til kommentar
Hvaforno Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Jeg tror ikke det er så enkelt som Petter sier her. Jeg har etterhvert lært at å forskuttere 50 SP vil koste deg 400kr som du får tilbake etterhvert som du og dine gratiskundet handler. Feks handler du for 1000kr hos en butikk som har 3% CB og 4SP pr 800kr, så kan du få recash på poengene du allerede har forskuttert på, dine 50SP for 400kr. Altså: Handler du for 1000kr så utgjør det 30kr i CB, og 5 SP, men ettersom du har forskuttert 50SP så får du recashet 5 SP for 8kr stykket. Da får du altså 30+40kr i cashback på kjøpet, kontra å «bare» 30kr + 5SP Endret 6. februar 2018 av Hvaforno Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 SP er bare tull og tøys og kan ikke løses inn pga så jevli få butikker du kan bruke de ..de 50 SP du kjøper for få være med på moroa pr måned blir til en enhet et heller annet sted i verden og skal etter 3 år gi deg 4000 kr pr måned ut livet..her har ingen kontroll på om dette vil funke heller om også disse pengene går til lønn til gutta på toppen som ler av oss hele veien til banken.. Lenke til kommentar
Hvaforno Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Hvordan vet du alt dette? Dersom du har vært innvolvert så burde du jo ha sett dette i praksis?? Jeg synes bare at til å være en kar som har vært innvolvert i dette så snakker du som om du ikke kan noe. Jeg mener det er påtide at vi får litt god info fra noen som KAN konseptet, og ikke bare «hørte noen» eller skal «vistnokk,» eller «noen mener det tar 3 år.» Det er en ting jeg har skjønt etter jeg begynte å grave litt, og det er at det baseres på handel. Jeg snakket med en bedriftseier som var med som kunne fortelle meg at dersom han ikke fikk en eneste kunde, så betalte han ikke noe til Lyoness. Ergo, ingen kunder, ingen handel, ingen kommisjon. Jeg driver å gjør litt research og kommer til å skrive et OBJEKTIVT innlegg om hva jeg har funnet ut når jeg har nokk informasjon å bygge på. Nå er jeg litt lei av å lese disse spekulasjonene og antakelsene. Det kan ikke være så jævla vanskelig å finne ut hvordan det fungerer. Endret 6. februar 2018 av Hvaforno Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) jeg kan mer en nok til forstå dette er ponzi svindel..abg skyer ble vi på møter lovet de skulle gi 10 ganger tilbake etter 3 år ..lyoness sier de ikke kan stå inne for disse påstander og nå heter det seg det blir estimert ca 10 ganger men ingen garanti..lyoness Norge hadde i 2016 en omsetning på 33 millioner kr og det er akkurat nok til husleia og lønn her og tlf og arbeidsgiver avgift for ansatte på Lysaker..sier seg selv at de sky høye lønn her gutta på level 7 og 8 får o måneden stammer fra våres innskudd i ESP og våres kjøp av skyer ..dette stinker fisk Endret 6. februar 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
Hvaforno Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Kan du begrunne dine påstander? Jeg kan skjønne at når det gjelder å tjene penger på handel rundt i verden så er det jo ingen som kan garantere noe, men man kan jo bruke statistikk fra dagens handel til å estimere. Hvorfor sier det seg selv at esp og skyer betaler «lønna» til gutta lvl 7-8? Hvor lenge var du med? Hadde du «ESP» selv? Kjøpte du skyer? Er denne såkalte «enheten» din bare blitt borte, eller er pengene forsvunnet? Når ble du med? (Sitter forresten å skriver på en sliten touch-telefon så det blir noen skrivebommer her og der.) Endret 6. februar 2018 av Hvaforno Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 jeg ble med i 2016 og har ESP og kjøpt noen skyer..i juni 2018 er målet til Duesund og komme på level 8.2 og få en bonus gjennom prosjekt X på 150 millioner kr ..skjønner du nå vi prater om summer som er utenfor fatteevne .. Lenke til kommentar
Jada jada jada Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) det som også må nevnes er at butikker som blir med må legge på sine priser med minst 10% pga ikke gå i minus ved bli med i lyoness ..så blir butikken ikke lengre et billig alternativ for verken lyoness kunder heller for Hermansen..Det er mulig det er en forpliktelse i avtalen de må inngå og det er jo ytterligere ett argument for de større handelsaktørene til ikke å inngå en sådan. Har vanskelig for å se for meg feks Elkjøp gjennomføre noe slikt Sitter fast på en båt akkurat nå så kan ikke delta på annet vis enn via mobil. Men Petter? Hva er verdien av ett sp? Elkjøp og Jysk kjenner ikke til - ei ønsket de medlemskap. Lyoness selger rett og slett gavekort !!!!!!!!! Mekonomen har tydeligvis er varm kontakt i Moss - hvorfor er ikke hele kjeden med i dette fantastiske fordelsprogrammet??? Endret 6. februar 2018 av Jada jada jada Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Ro nå ned hvaforno Jeg ser frem til en objektiv artikkel om dette selv om jeg har litt vansker for å se hvordan Noen tjener penger her mens andre betaler inn. Grunnen til at jeg spurte om verdien av 1sp er at advokatens firma slår fast 1 sp=euro, altså 8 kr. Da er det vitterlig litt spesielt at markedsførererne/gründerne/entreprenørene/ambassadørene (både de og jeg har sikkert glemt en tittel) promoterer en annen verdi. Selv om jeg ser på ett hvert medlem av presidentteamet som offentlige så skal jeg være snill for denne gang og ikke oppgi navn ? Det er lett å finne da. Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 jeg ble med i 2016 og har ESP og kjøpt noen skyer..i juni 2018 er målet til Duesund og komme på level 8.2 og få en bonus gjennom prosjekt X på 150 millioner kr ..skjønner du nå vi prater om summer som er utenfor fatteevne .. Duesund sin aktivitet i Norge i disse dager har kun betydning for han selv, det har jeg skjønt lenge ? Lenke til kommentar
Hvaforno Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg skjønner at det er snakk om store summer, men om man ser på det store bildet når det gjelder penger som flytter seg fra forbruker til bedrifter rundt i verden så er 150 millioner bare en dråpe i havet. Har noen egentlig prøvd å tenke hvor mye penger som omsettes til daglig i verden? Jeg tror det er noen tusen milliarder, kanskje til og med flere tusen milliarder.Slik som jeg har skjønt så er produktene til Lyoness hva enn butikkene som er med selger. DVS at de har potensielt hvert produkt i verden med. Jeg hørte (ja, nå kommer jeg selv med en slik "jeg hørte," og det er slike ting jeg vil undersøke nermere) at snittet på de norske kortene er litt over 2000kr. 2000 x 160.000 kunder = 320 millioner kroner i produktsalg hos bedriftene, og av dette så går 10% tilbake til Lyoness i kommisjon, som deretter deles ut i cashback, vennebonus, SP og firmaet selv. Dersom snittet da på disse 8.5 millioner kundene omså bae er 1000 kroner så kan man jo gange 1000 med 8.5 millioner og se hva man får. (Jada, noen land er kommet lengre enn andre i oppbyggingen, men et snitt er et snitt.) Jeg så nylig at Inter Milan la ut bilder om at de hadde lansert samarbeid med Lyoness og Cashback World. Det får jeg jo til å tenke på hvorfor i all verden skal så store klubber hive seg med på noe dem vil tape penger på? Og ikke minst "rævkjøre" sine supportere? Mener det var et til lag i Italia som lanserte samarbeid før jul, men husker ikke navnet.Så skriver jadajada her at Elkjøp og Jysk ikke er med. Dette var også et tema jeg har sett mange diskutere, og jeg sporte en person ang det.Personen svarte meg: (Ikke direkte sitat, men lignende ordlyd) Vi lanserer gavekortavtaler med attraktive kjeder for å vise dem at vi skal klare å gi dem økt omsetning gjennom våre kunder. Gavekortavtalene skal fungere som som en inngangsportal slik at kjedene kan bruke resultatene for å avgjøre om de ønsker å komme inn som fullverdig partnerforetak. (Er det bare meg eller var det et logisk svar?)Ja, Miven, jeg er rolig jeg. Jeg bare føler denne forumposten står å spøler på samme plass. Vi kommer ikke frem til fakta eller konkret informasjon, vi spekulerer for mye og på den måten kommer vi ikke frem til skikkelig info. Jeg synes dette er utrolig spennende, og derfor vil jeg komme til bunns, på en ordentlig måte. Jeg leser mye hat fra eks-medlemmer, men de har jo like lite å vise til som disse "tilhengerne" har.Forstå meg rett: Selve konseptet er jo genialt. Kunder sparer penger, bedrifter øker omsetningen, og de som bygger det opp tjener penger på handelen de har skapt gjennom sine kunder og bedrifter, men om dette bare er en fasade for en større svindel er jo det vi alle ønsker å vite. Ihvertfall jeg. Om det ikke er svindel, så er jo dette en god mulighet for mange. Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 hvis du ønsker en objektiv syn på dette " spillet " så les rapporten fra lotteritilsynet..den forteller vel ganske bra ståa i selskapet og der kommer det frem at de har en handel i norge på 9 % og resten er verving..kravet i Norge er 50 % så lotter tilsynet har gode kort på hånden og vil vel ikke snu i denne saken .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå