Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Til alle som sier at mlm eller network marketing ikke fungerer i det heletatt.. gjør researchen din please

 

 

Dere sier at «fåtallet tjener penger». I tradisjonell business så er 9 av 10 nystartede bedrifter borte etter 10 år og mange av de eierene sitter med milliongjeld. Network marketing/mlm er det samme men det koster langt mindre enn tradisjonell business. Se videoen så får man kanskje en litt bredere forståelse av det

 

Når det gjelder lyoness så har de holdt på i 15 år der kun 2015-2018 så har det vært kundeskyer, jeg er da spent på hvor pengene kom ifra før det? Hvordan hadde de råd til over 40 kontorer? Og mange hundre ansatte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se der ja :) Jeg har sittet og ventet....

Du tenker på tiden før de skilte ut Lyconet? Den tiden de ble felt i Østerrisk høyesterett for å drive pyramidespill sant?

 

Hvorfor tror du Lyoness er i den situasjonen dere er i egentlig?

Endret av Moskasi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det du sier er at alle selskap som har endret struktur for å tilpasse lovverk burde legges ned? Isåfall er listen lang og det er MANGE enorme selskaper på den listen. Liker hvordan du ungår 90% av innlegget ;)

 

Lyoness er i situasjonen på grunn av enkeltpersoner i nettverket, som nevnt i videoen ovenfor så er det mange grunner til at lyoness er der de er med tanke på nettverket

Endret av Holum
Lenke til kommentar

Hæhæhæhæ...

Du refererte vel til tiden før 2015 som et bevis på hvor legitim driften var? Det var vel ikke med ett tap i høyesterett?

 

Om jeg unngår 90% av innlegget ditt så beklager. Ser ikke poenget? 9 av 10 nye går dunken med milliongjeld, mens du hevder at det er det samme med mlm bortsett fra milliongjelden?

Endret av Moskasi
Lenke til kommentar

9 av 10 skjønner ikke at det krever hardt arbeid og kjøper oversalg «freeride» og «bli millionær uten å gjøre noe»

 

Igjen, tror du ingen selskaper legger om strukturen hvis det er nye regler lover og annet som kommer? Hvis du har noen som misbruker systemet så må man endre det, trodde du forstod såppass?

Lenke til kommentar

Målet fra lyoness sin side er ikke å «svindle» så mange som mulig, men å ha et handelsnettverk, men det kan jo hende at dere som skriver så mye her inne er smartere enn motoGp compliance, Carrefour sine økonomiske rådgivere og noen av de store aktørene som er med. Målet til Lyoness er å skape shopping, og som selskapet selv sa på scenen for en stund siden: «slutt å selg invisteringer og sånn bullshit» vi driver shopping og det er det vi skal drive med, hvis man ikke klarer å skape kunder som handler så gå å finn et annet selskap å jobbe med.

 

Husk at lyoness legges ikke ned i Norge, selskapsstrukturen endres så den er innen for regelverket og handelen fortsetter, det kan ta tid før de får på plass et nettverkssystem som tilsynet er fornøyd med, men det kommer, tar bare tid. Hvis worldventures hadde endret sin selskapstruktur for å tilpasse Norge så hadde det ikke vært et problem lenger der heller.

Endret av Holum
Lenke til kommentar

Akkurat det tror jeg må ha gått brorparten av lyonessmedlemmene hus forbi... At dette ikke er en investering altså? Senest på fredag hadde jeg gleden av en leksjon i fordelene bak nettopp disse investeringene? Da var «vi» dumme fordi vi ikke skjønte at det var nettopp det det var?

 

Du synes ikke det er påfallende da? Endret drift i etterkant av dom for pyramidevirksomhet i Østerrike i 2014, og endret virksomhet nå som det nok en gang spisser seg til i Norge av akkurat samme grunn?

Endret av Moskasi
Lenke til kommentar

At noen fortsetter å kalle det investering er for meg en gåte etter at selskapet er så klare på det, gjerne send pm på hvem det gjelder, fordi det er lyoness opptatte av å vite også ettersom de ikke vil ha noe av det i det heletatt, send en forespørsel til lyoness og skriv: jeg ble fortalt sånn og sånn av den og den, er det sånn det fungerer? Så hadde du aldri fått ja

 

Selvfølgelig må du endre selskapsstrukturen hvis ikke du får grønt lys, hvis mattilsynet kommer på døra til en restaurant og ikke er fornøyde så kan de kjempe og slåss, og vinner de så er det greit, taper de så må de gjøre endringer, så kommer tilsynet på ny inspeksjon og de kan åpne igjen.

 

 

Det er noen innlegg her inne som forklarer hvordan rabattkupongen egentlig fungerer. Hensikten er ikke investeringer

 

Så hvis jeg deltar i en kundesky 12.000 i rabattkuponger så er tanken at jeg nå må skape ca. 450.000 i handel fra mwg og alle mine kunder, altså en god jobb, og som takk for det så får jeg en del av omsetningen selskapet skaper uten meg på sine avtaler. Det som ikke blir nevnt i mange av møtene (uheldigvis) er at det kommer med mye jobb og insats, det er ingen freeride investering. Hvis selskaper var interessert i å kun inhente penger fra hvem som helst så kunne de gått på børs og til investorer

Endret av Holum
Lenke til kommentar

Men en ting er viktig å få med seg her.

 

Lyoness er ikke ute etter å endre selskapsstruktur. Slik Lyoness driver i dag, mener de at de har alt på sitt rette, noe som nå har blitt motbevist gang på gang. Som du sier, hadde worldventures endret sin sturktur, hadde det ikke vært noe problem, men det gjorde de ikke. De gikk i mot staten, og tapte.

 

Er ikke det dit Lyoness også er på vei viss de ikke får medhold hos lotterinemnda? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men en ting er viktig å få med seg her.

 

Lyoness er ikke ute etter å endre selskapsstruktur. Slik Lyoness driver i dag, mener de at de har alt på sitt rette, noe som nå har blitt motbevist gang på gang. Som du sier, hadde worldventures endret sin sturktur, hadde det ikke vært noe problem, men det gjorde de ikke. De gikk i mot staten, og tapte.

 

Er ikke det dit Lyoness også er på vei viss de ikke får medhold hos lotterinemnda?

Hvis de ikke er villige til å endre selskapstruktur så må du nesten forklare meg hvorfor 4 land har et annet system fra det andre? Jeg vet de har lagt frem flere forslag for å endre og sist jeg sjekket så har de deaktivert muligheten for å bli markedsfører og å gjøre innbetalinger, og NYE bedriftskontrakter. Jeg som markedsfører får ikke gjort noe i norge annet en å handle med CB eller jobbe i land der det er lovlig. Jeg hørte fra min upline at det selges masse rabattkuponger i italia, men der har de også masse bedrofter så derfor er det ikke en eneste klage som eksisterer fordi det er balanse i markedet som gjør det bærekraftig, i Norge er det skjevfordelt og da må endringer til, for hvis Norge stenger ned så tjener de NADA på Norge. Hvis de endrer strukturen så vil da businessen gå som planlagt, men fokuset fra selskapet er på shopping og ikke kunderskyer, hvis du har vært på et seminar eller møte med eieren selv så kommer dette TYDELIG frem, men selvfølgelig så vil det alltid være folk som ser etter muligheter for å utnytte systemet for å få en kjapp økonomisk gevinst. Hadde dere sendt inn alle deres klager og bilder fra markedet til lysaker så hadde sikkert noen i toppen som deiver uredelig blitt kastet ut.

 

Tidligere i norges tid i lyoness så har dette skjedd og folk har blirt kastet ut. Fortell meg da:

Hvis du kun vil svindle folk, hvorfor utestenger du de beste svindlerne da? De som drar inn mest penger fortest?

Lenke til kommentar

Du sier alt dette som om Lyoness har hatt noe valg?

 

"sist jeg sjekket så har de deaktivert muligheten for å bli markedsfører og å gjøre innbetalinger, og NYE bedriftskontrakter."

- Dette er fordi selskapet har fått pålegg om full stans. Eneste som fortsatt ikke har stanset helt, er cashback delen som du sier. Dette er ikke noe Lyoness har godtatt uten å protestere. Seneste i Oslo Byfogdembete.

 

 

 

"i Norge er det skjevfordelt og da må endringer til, for hvis Norge stenger ned så tjener de NADA på Norge"

- Norge har helt andre regler angående salg av reelle produkt og faktiske tjenester, og regnestykket går rett og slett ikke opp. Det er en grunn til at det faktisk blir stengt i Norge. Det er langt mer salg av luft (skyer) og rabattkuponger enn faktiske tjenester. Disse reglene gjelder i NORGE. Slutt å blande inn andre land.

 

 

 

"Hvis du kun vil svindle folk, hvorfor utestenger du de beste svindlerne da? De som drar inn mest penger fortest? "

- Denne har jeg hørt flere ganger før... For de mest hissige markedsførerne har fått flere klager, og Lyoness så ingen annen mulighet enn å utestenge dem. Det skjedde her hvor jeg befinner meg for noen år tilbake. 

Endret av Lostkasse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til alle som sier at mlm eller network marketing ikke fungerer i det heletatt.. gjør researchen din please

 

 

Dere sier at «fåtallet tjener penger». I tradisjonell business så er 9 av 10 nystartede bedrifter borte etter 10 år og mange av de eierene sitter med milliongjeld. Network marketing/mlm er det samme men det koster langt mindre enn tradisjonell business. Se videoen så får man kanskje en litt bredere forståelse av det

 

Når det gjelder lyoness så har de holdt på i 15 år der kun 2015-2018 så har det vært kundeskyer, jeg er da spent på hvor pengene kom ifra før det? Hvordan hadde de råd til over 40 kontorer? Og mange hundre ansatte?

Herlig en som prøver å forsvare Lyoness igjen, ender alltid bra :D

 

Du beskriver nede at man kan se på det som å investere i Lyoness om en jobb som krever hardt arbeid. Så du forteller meg at 9/10 jobber går dukken etter 10 år? Virkelig? Da har mange ingen stor jobbsikkerhet hehe. 

 

MLM er bullshit og det er kun et par % (eller færre) på toppen som tjener. 

 

Herbalife, et av de største MLMene, tjente kun topp 1.7% en gjennomsnittslønn! Veldig gode muligheter må jeg si!

https://www.talentedladiesclub.com/articles/how-much-money-can-you-really-make-working-for-mlm-herbalife/

 

Du må gjerne se denne:

 

 

 

Fornuftig investering eller jobb? Med mindre du var med helt i starten og greide å lure mange med på dette er det neppe det. 

 

Og joda, du kan greie å nå toppen hvis du er tidlig inne og greier å få med deg masse folk, men på hvilken bekostning? Du har lurt med masse venner, familie og andre kjente og fremstilt det som om de også kan nå ditt nivå, selv om i 98% av tilfellene skjer det aldri. 

 

Ville jeg anbefalt en investering / jobb der det kun er 2% sjanse for å å tjene en gjennomsnittslønn? Kom igjen. Selv om MLM er lovlig er det VELDIG uetisk å drive med. Er det virkelig det du ønsker å tilbringe den korte tiden på jorden? Lure folk som har minimale sjanser med å lykkes?

 

Og Lyoness er ikke et MLM, det er et ULOVLIG pyramidespill. For det er ingen produkter som selges i Lyoness/ myWorld, det er SKYER. LUFT. BULLSHIT. 

 

Og ikke kom med det argumentet at det handler om handel. Vi har skjulte opptak med Hubert som sier at alt handler om å VERVE, ikke handel!!

 

Sjekk denne videoen for mer info: 

 

Hvilket seriøst selskap har NOENSINNE blitt pålagt å stanse drift fordi de driver PYRAMIDESPILL? Telenor? Evry? Nope. Ingen selskaper som driver seriøst har dette skjedd med. Hvilke seriøse bedrifter har fått 400 tips om at de driver pyramide sendt til Lotteritilsynet? Fortell meg om en seriøs bedrift dette har skjedd med. 

 

Jeg avslutter med denne videoen som viser en tulling som prøver å presentere Cashback på Dragons Den for noen år siden: 

 

Og har du forresten sett hvem som står bak Lyoness/ myWorld? :p Ta og google Thor Hermansen og Terje Duesund :D Flotte folk som ikke i det hele tatt har drevet pyramidespill før der folk tapte millioner!

 

 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/L0pzRR/bb-thor-maa-selge-huset-etter-pyramide-konkurs

 

https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/bb-thor-svindeltiltalt-1.604025

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/bb-thor-dmt/343352.html

 

https://www.dagbladet.no/nyheter/hard-kost-for-natures-own-selgere/65480208

 

https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/yz5gg/Elendig-avkastning-pa-gamblingfond

 

https://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2002/10/Et-skikkelig-mageplask

 

 

Og bare så det er sagt, jeg håper indelig at du fortsetter å investere i Lyoness / myWorld! Hvis du fremdeles holder på å forsvare et ULOVLIG pyramidespill fortjener du rett og slett ikke annet enn å tape pengene dine til Terje og Thor sine privatfly turer ;)

 

Money money money money

 

https://www.youtube.com/watch?v=8hJ5DouMu0U&t=

Endret av PgUp
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herlig en som prøver å forsvare Lyoness igjen, ender alltid bra :D

 

Du beskriver nede at man kan se på det som å investere i Lyoness om en jobb som krever hardt arbeid. Så du forteller meg at 9/10 jobber går dukken etter 10 år? Virkelig? Da har mange ingen stor jobbsikkerhet hehe.

 

MLM er bullshit og det er kun et par % på toppen som tjener.

 

 

Du må gjerne se denne:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=s6MwGeOm8iI&t=158s

 

Fornuftig investering eller jobb? Med mindre du var med helt i starten og greide å lure mange med på dette er det neppe det.

 

Og joda, du kan greie å nå toppen hvis du er tidlig inne og greier å få med deg masse folk, men på hvilken bekostning? Du har lurt med masse venner, familie og andre kjente og fremstilt det som om de også kan nå ditt nivå, selv om i 98% av tilfellene skjer det aldri.

 

Ville jeg anbefalt en investering / jobb der det kun er 2% sjanse for å lykkes? Kom igjen. Selv om MLM er lovlig er det VELDIG uetisk å drive med. Er det virkelig det du ønsker å tilbringe den korte tiden på jorden? Lure folk som har minimale sjanser med å lykkes?

 

Og Lyoness er ikke et MLM, det er et ULOVLIG pyramidespill. For det er ingen produkter som selges i Lyoness/ myWorld, det er SKYER. LUFT. BULLSHIT.

 

Og ikke kom med det argumentet at det handler om handel. Vi har skjulte opptak med Hubert som sier at alt handler om å VERVE, ikke handel!!

 

Sjekk denne videoen for mer info: https://www.youtube.com/watch?v=Tia2qvq7OWE&t=

 

Hvilket seriøst selskap har NOENSINNE blitt pålagt å stanse drift fordi de driver PYRAMIDESPILL? Telenor? Evry? Nope. Ingen selskaper som driver seriøst har dette skjedd med. Hvilke seriøse bedrifter har fått 400 tips om at de driver pyramide sendt til Lotteritilsynet? Fortell meg om en seriøs bedrift dette har skjedd med.

 

Jeg avslutter med denne videoen som viser en tulling som prøver å presentere Cashback på Dragons Den for noen år siden:

https://www.youtube.com/watch?v=7Uc_d0Lv3eY

 

Og har du forresten sett hvem som står bak Lyoness/ myWorld? :p Ta og google Thor Hermansen og Terje Duesund :D Flotte folk som ikke i det hele tatt har drevet pyramidespill før der folk tapte millioner!

 

 

Og bare så det er sagt, jeg håper indelig at du fortsetter å investere i Lyoness / myWorld! Hvis du fremdeles holder på å forsvare et ULOVLIG pyramidespill fortjener du rett og slett ikke annet enn å tape pengene dine til Terje og Thor sine privatfly turer ;)

 

Money money money money

 

https://www.youtube.com/watch?v=8hJ5DouMu0U&t=

Sjekk statistikk selv på hvor mange oppstart som skaper arbeidsplasser, det eneste du publiserer her er en komiker, en gammel sak som er løst og et dubbet klipp. Veldig troverdig må jeg si, kanskje du er mlm ekspert, så ser du folkene eric worre intervjuer og lurer på hvem som har mest peiling av en «keyboard warrior» som degselv og noen av de fremste forretningsmenneskene i verden som Richard Branson. Videoen jeg publiserte som du tydeligvis ikke så er nøytralt.

 

Og hvis bare de i starten og de på toppen tjener penger aå må du forklare meg hvordan folk i tradisjonell business driver?

 

Flere i bla NuSkin startet i 2014 og tjener millioner, selvom selskapet startet i 1984 elns.

 

Det finnes masse børsnoterte milliard selskaper som

driver med mlm.

 

Vet du hvilket selskap som har mest klager og annmeldelser i hele verden? Walmart.. som er verdens største selskap. Vet du at facebook ikke får lov til å deifte i kina?

 

Disse to du nevner har kun vært med siden norge åpnet, de står absolutt ikke bak selskapet nå må du gjøre en grundig undersøkelse selv her.

 

Videoene du poster er en komiker, en gammel sak og et dubbet klipp.

Video 1: seertall går over fakta, hvorfor angripes mlm? Forklares i videoen jeg postet.

Video 2: Alle store selskaper har vært på tv med forskjellige beskyldninger, finnes tilogmed lovlige selskaper i norge som har vært på tv der reportere tok feil å kalte det en pyramide, i dag er det en lovlig virksomhet i østerrike

Video 3: en som ikke er ansatt, jeg kan også gå til deg å si: du jeg jobber med x og skal hente inn investorer det koster xx og du får xx. Han der selger det som et pyramideselskap og ikke kunder og bedrifter

 

Søk på elon musk scam eller hvem som helst suksessful person med scam bak, så finner du noe å bruke tid på.

 

Du må nesten føre argumentene saklig ellers har du 0 troverdighet. Det er lett å skjønne at selskapet kommer til å bli lovlig i norge en dag, men at endringer kommer til å skje er garantert. Flere endringer er på vei for å unngå det i fremtiden

 

Spennende å følge saken, for sålenge de ønsker å forandre strukturen så løses det, os hvordan vet jeg at de vil det? De har gjort det i andre land, det var tilogmed stengt 2 år i australia men er 100 % lovlig den dag i dag

Endret av Holum
Lenke til kommentar

Du snakker om å søke på "Elon Musk scam" og i neste setning sier du at argumentene må føres saklig? What?

 

Du fortsetter å nevne andre land som at de har samme lover som her i Norge. Nei, de har ikke det. Sett deg inn i lovverket, og så kan du sette deg ned å se på tallene som Lyoness kommer med, og deretter ser du at dette aldri kommer til å fungere i landet vårt. 

Lenke til kommentar

Så det du sier er at alle selskap som har endret struktur for å tilpasse lovverk burde legges ned? Isåfall er listen lang og det er MANGE enorme selskaper på den listen. Liker hvordan du ungår 90% av innlegget ;)

 

Lyoness er i situasjonen på grunn av enkeltpersoner i nettverket, som nevnt i videoen ovenfor så er det mange grunner til at lyoness er der de er med tanke på nettverket

Duesund og andre kriminelle var nok ingen sukse ang lyoness . så stopper våres felles enighet

Lenke til kommentar

Sjekk statistikk selv på hvor mange oppstart som skaper arbeidsplasser, det eneste du publiserer her er en komiker, en gammel sak som er løst og et dubbet klipp. Veldig troverdig må jeg si, kanskje du er mlm ekspert, så ser du folkene eric worre intervjuer og lurer på hvem som har mest peiling av en «keyboard warrior» som degselv og noen av de fremste forretningsmenneskene i verden som Richard Branson. Videoen jeg publiserte som du tydeligvis ikke så er nøytralt.

 

Og hvis bare de i starten og de på toppen tjener penger aå må du forklare meg hvordan folk i tradisjonell business driver?

 

Flere i bla NuSkin startet i 2014 og tjener millioner, selvom selskapet startet i 1984 elns.

 

Det finnes masse børsnoterte milliard selskaper som

driver med mlm.

 

Vet du hvilket selskap som har mest klager og annmeldelser i hele verden? Walmart.. som er verdens største selskap. Vet du at facebook ikke får lov til å deifte i kina?

 

Disse to du nevner har kun vært med siden norge åpnet, de står absolutt ikke bak selskapet nå må du gjøre en grundig undersøkelse selv her.

 

Videoene du poster er en komiker, en gammel sak og et dubbet klipp.

Video 1: seertall går over fakta, hvorfor angripes mlm? Forklares i videoen jeg postet.

Video 2: Alle store selskaper har vært på tv med forskjellige beskyldninger, finnes tilogmed lovlige selskaper i norge som har vært på tv der reportere tok feil å kalte det en pyramide, i dag er det en lovlig virksomhet i østerrike

Video 3: falsk, veldig lett å se på munnen

 

Søk på elon musk scam eller hvem som helst suksessful person med scam bak, så finner du noe å bruke tid på.

 

Du må nesten føre argumentene saklig ellers har du 0 troverdighet. Det er lett å skjønne at selskapet kommer til å bli lovlig i norge en dag, men at endringer kommer til å skje er garantert. Flere endringer er på vei for å unngå det i fremtiden

 

Spennende å følge saken, for sålenge de ønsker å forandre strukturen så løses det, os hvordan vet jeg at de vil det? De har gjort det i andre land, det var tilogmed stengt 2 år i australia men er 100 % lovlig den dag i dag

Haha ekstremt morsomt innlegg! Du har virkelig blitt smittet av Whataboutism! Facebook, walmart får også klager!! Akkurat samme som de 400 pyramidetipsene som ble sendt til Lotteritilsynet!! Hahaha :D

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

 

Whataboutism (også kjent som whataboutery) er en samtale- og propagandateknikk som har til hensikt å diskreditere en motstanders påstand ved å rette en anklage tilbake om hykleri, uten direkte å motbevise eller avkrefte deres argument. 

 

 

Du må gjerne fortsette å assosiere Lyoness og MLM, men de er nå da totalt forskjellige ting, for Lyoness selger ikke et produkt. Jeg skjønner at det kanskje er litt vanskelig for en markedsfører som deg å skille mellom luft og et produkt.

 

Pyramidekongen Terje Duesund ledet jo Lyoness lenge i Norge  :p Øker det sannsynligheten for at Lyoness er en pyramide eller ikke?  :hmm:  :hmm:  :hmm: Den må du virkelig tenke lenge på!

 

 

Og Thor er da fremdeles involvert på høyt level :p Morsomt med folk som ber andre gjøre research som vi ikke har visst at dette har vært en pyramide helt siden 2016 og har gjort masse research på alle som står bak dette tidligere :p

 

Bare sjekk Thor Hermansen sin facebook profil, der står det tydelig at han er "The President Team for Lyconet". Med profilbilde #Wesupportlyoness. Hvem er det som trenger å gjøre research igjen?

 

Hvorfor skal jeg være saklig mot en fyr som er kriminell og fremmer et ulovlig pyramidespill? :p Jeg presenterte her masse argumenter som du hopper glatt over og svarer usaklig på selv, men det må du gjerne fortsette meg for det beviser jo igjen at markedsførerne som fremdeles forsvarer dette ikke kan tas seriøst  ;)  Jeg og flere her synes jo det er skrekkelig morsomt med folk argumenterer som deg, så fortsett gjerne!

 

Har du forresten sjekket med din Upline hva han synes om at du forsvarer Lyoness her? :p Sist jeg hørte var de ikke så glade for det haha. Har jo alltid gått så bra og ikke motivert noen aktivisme i det hele tatt.

 

Av nyskjerrighet, hvor mye penger har du brukt på dette? Hvor mye har du tjent? Hvor mye håper du på å tjene? Burde vel ikke være farlig å fortelle mtp. hvor legit dette selskapet er :p

Endret av PgUp
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du er flink til å unngå 90% av innlegget og vri ordene, jeg sier at elon musk er et eksempel, du kan sette masse entrepenører, skuespillere. Til og med presidenter som støtter mlm

 

Hva med å svare på det andre jeg skriver? Eller innlegget lenger oppe? Hvem unngår hva?

 

Det er visst flere her som unngår "90%" av dine innlegg  :hmm: Kanskje fordi de ikke innebærer så mye logikk?

Endret av Lostkasse
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At noen fortsetter å kalle det investering er for meg en gåte etter at selskapet er så klare på det, gjerne send pm på hvem det gjelder, fordi det er lyoness opptatte av å vite også ettersom de ikke vil ha noe av det i det heletatt, send en forespørsel til lyoness og skriv: jeg ble fortalt sånn og sånn av den og den, er det sånn det fungerer? Så hadde du aldri fått ja

 

Selvfølgelig må du endre selskapsstrukturen hvis ikke du får grønt lys, hvis mattilsynet kommer på døra til en restaurant og ikke er fornøyde så kan de kjempe og slåss, og vinner de så er det greit, taper de så må de gjøre endringer, så kommer tilsynet på ny inspeksjon og de kan åpne igjen.

 

 

Det er noen innlegg her inne som forklarer hvordan rabattkupongen egentlig fungerer. Hensikten er ikke investeringer

 

Så hvis jeg deltar i en kundesky 12.000 i rabattkuponger så er tanken at jeg nå må skape ca. 450.000 i handel fra mwg og alle mine kunder, altså en god jobb, og som takk for det så får jeg en del av omsetningen selskapet skaper uten meg på sine avtaler. Det som ikke blir nevnt i mange av møtene (uheldigvis) er at det kommer med mye jobb og insats, det er ingen freeride investering. Hvis selskaper var interessert i å kun inhente penger fra hvem som helst så kunne de gått på børs og til investorer

Ingen fortalte på møter vi måtte ha 450 tusen i handel for få tilbake noe fra våres 12000 kr i Kundeskyer? Da hadde vi jo selvsagt ikke kjøpt en jevla sky Endret av Petter100
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...