Gå til innhold

Investere i Lyoness?

Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155644759297640&id=582362639

De rike presidenter i Norge på tur ! Et tips til dere som enda er med ..sky og ESP pengene deres blir rocka bort .Duesund og Thor ser dere foran på dekk ;) De nyter livet på andres bekostning ! Husk ha penger på konto ved trekk av neste ESP alle PM i Norge som enda er med :)

For ordens skyld..Denne er hentet fra open Facebook profil og jeg ser på dette som reklame for en livstil og reklame for lyconett .

Han læreren de angrep i kommentarfeltet der fikk i det miste rett til slutt.

Her nevner han bare såvidt at han har hørt mye rart om lyoness og så får han en lang og nedlatende tekst fra en av sine tidligere elever?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg med min litt aggressive måte og jobbe på har hjulpet 2 stk ut ( videreformidlet )riktignok og 6 stk har skrevet til meg på mail de hadde planer om gå inn men pga det jeg har lagt ut har de trukket seg . hvis jeg kan redde noen til ved opne deres øyne er slike innlegg vært jobben. Vi må slutte være så snille i alt vi gjør . Folk som enda er med må vokne opp og det må fakta på bordet

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om det er folk der ute som er usikre på om dette er fremtiden og vil ut? Da er det nå du skal gjøre nettopp det. Det er ikke nå du skal sitte og vente. For når det faller? Så er alt over. Alle rabattkuponger? Borte. Har du «spart»? Borte.

For falle?

Det skal de.

Kontakt Lysaker og de vil si nei.

Kontakt meg og så løser vi det.

Denne er viktig, og budskapet om hjelp ut kan ikke gjentas for ofte!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeeeeiii,.. Betalt inn en haug med penger og endelig ett nytt diplom og jaggu en ring?

For å være helt ærlig? Lykke til med å bruke den.

Level 5 så har de fleste betalt full pott ang skyer som er 480 tusen kr og de har en haug med PM med kredittkort gjeld . Empati for andre forsvinner ALT på level 3 og egoismen tar godt grep på level 4 .. Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Nivå 5 denne uken og ring gis ut og heder og ære

Det er som om jeg skulle gått rundt med en ring som det sto «Elkjøp» på eller «Søstrene Grene» hvis jeg jobbet der - så fjernt er det! Nei,ikke faen om jeg hadde gått rundt og stolt vist fram firmanavnet mitt på fingeren. Og IHVERTFALL ikke hvis det itillegg var dømt av loven. Hallo? Hvor sløkket går det an å bli?!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er som om jeg skulle gått rundt med en ring som det sto «Elkjøp» på eller «Søstrene Grene» hvis jeg jobbet der - så fjernt er det! Nei,ikke faen om jeg hadde gått rundt og stolt vist fram firmanavnet mitt på fingeren. Og IHVERTFALL ikke hvis det itillegg var dømt av loven. Hallo? Hvor sløkket går det an å bli?!

Hva..????!!!!

Har du ikke hørt om uttrykket "Å være gift med jobben?" ;)

Endret av Tjo-Bing
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vedkommende er dritstolt må vite. Har sitt virke innen det spirituelle men sjeldent har jeg sett ett så godt eksemplar av tapt på vidda.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ny World er rett og slett bare FAKE

De prøver seg på uten hell med flaggborg ved events og skal etterligne OL.

De gir bort Ringer på level 5 og min tanke er etterligne frimurer losjen. Duesund selv prøvet seg på reisebrev på free egel hvor han satt svett i den nye bilen sin med mobil kamera og jamret seg over hvor dumme vi var som ikke skjønte konseptet.

Neste blir vel selge dyre dildo til rike damer på Frogner med puddel.

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Ny World er rett og slett bare FAKE

De prøver seg på uten hell med flaggborg ved events og skal etterligne OL.

De gir bort Ringer på level 5 og min tanke er etterligne frimurer losjen. Duesund selv prøvet seg på reisebrev på free egel hvor han satt svett i den nye bilen sin med mobil kamera og jamret seg over hvor dumme vi var som ikke skjønte konseptet.

Neste blir vel selge dyre dildo til rike damer på Frogner med puddel.

Du kommer så lett, med en dildo fra Lyconet? ;):D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vedkommende er dritstolt må vite. Har sitt virke innen det spirituelle men sjeldent har jeg sett ett så godt eksemplar av tapt på vidda.

Det er mange fra "den alternative siden" av samfunnet, som lar seg blende av MLM / pyramidespill konsepter...Spirituelle, alternativ medisin, selverklærte El-overfølsomme og andre artige varianter...Og ingen sjekker opp i noe / googler konsepter før de går inn i det...Kanskje på tide å fjern-heale seg selv snart :dontgetit:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...