Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Krampetrekninger... Det ligger butikker der som har trekt seg.

De har nok litt for sent skjønt at de må følge lovverket. Kjedelig men sånn er det og det burde heller ikke komme som en overraskelse.

Amatørmessig hele opplegget. Men sånn må det bli når en leker.

Ett par nivå fire smågutter er nå i ferd med å selge unna bolig for å betjene kredittkortgjeld. Andre er i ferd med å miste egen bedrift.

 

Flotte greier! Selvfølgelig en særs god ide å benytte en selvlært sak fora på lydbøker som rådgiver innen finans.

Hvor troverdige de er når de ikke klarer å forholde seg til de minste krav... Vel..

Jeg vet mange hviler seg på Hubert og Østerrike,

men Hubert er i Monaco. Og hovedkontor i Østerrike? Nei, de blånekter for det når de blir trekt for retten.

 

Så fortsett å stol på gjengen. Denne flotte samlingen av glansbilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Krampetrekninger... Det ligger butikker der som har trekt seg.

De har nok litt for sent skjønt at de må følge lovverket. Kjedelig men sånn er det og det burde heller ikke komme som en overraskelse.

Amatørmessig hele opplegget. Men sånn må det bli når en leker.

Ett par nivå fire smågutter er nå i ferd med å selge unna bolig for å betjene kredittkortgjeld. Andre er i ferd med å miste egen bedrift.

 

Flotte greier! Selvfølgelig en særs god ide å benytte en selvlært sak fora på lydbøker som rådgiver innen finans.

Hvor troverdige de er når de ikke klarer å forholde seg til de minste krav... Vel..

Jeg vet mange hviler seg på Hubert og Østerrike,

men Hubert er i Monaco. Og hovedkontor i Østerrike? Nei, de blånekter for det når de blir trekt for retten.

 

Så fortsett å stol på gjengen. Denne flotte samlingen av glansbilder.

min uppline på level 4 tror enda på eventyret og ifølge Thor lycomann ordner det seg vist SNART ! De fleste som enda er med og innvistert opptil 500 tusen tror vist det snart er full gass igjen i Norge og de tror enda på utbytte fra sine innbetalinger i ESP og skyer! Hallo dere må da spørre presidenter hvor i huleste pengene til million lønninger PR måned og bonus i prosjekt X kommer fra ? garantert ikke fra casback world handel for den er uansett hvor mye du vrenger og vri på fakta kun på 10 % i Norge og mesteparten går til drifte kontoret på Lysaker og lønne Clas Endret av Petter100
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Her har du en jeg kjenner meg igjen i ? Jeg ble invitert på lunsj med en kompis men endte opp med å sitte til bords med han og en av de i toppen i det MLM selskapet jeg plutselig fikk en suprice intro til??

De har vist alle lest den samme boka:

- Si minst mulig om hva det gjelder slik at de ikke kan google det på forhand.

- Kjør 2 mot 1 med uplinen din som leder samtalen.

 

Han «kompisen» har jeg hold på en armlenge unna siden?

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

If it walls like a ... , and talks like a ... , then it’s a ... .

 

En gjenganer i disse «foretnings mulighetene» er jo at de alle vil få pyramidespill anklagene slengt etter seg ganske kjapt når de starter å rekrutere.

Burde ikke det si noe om markedsmulighetene? Det blir som å selge et luksus veske merke etter at Tv2 hjelper deg har avslørt at de er laget av hundeskinn fra kina. It ain’t good buisness.

 

Det er flere som kanskje er på sitt 3. elle 4. mlm konsept og har fortsatt like stor tro på at denne gang vil de lykkes.

Sorry, men om en del av treningen din i selskapet går ut på å trene på hva du skal si når pyramidespill anklagene kommer , da bør varselslampene starte ålyse. Om alle rundt deg i heisen trekker seg unna, så er det kanskje du som stinker.

Da nytter det ikke med «vanlige selskaper har også pyramidestruktur» eller «det er ikke et pyramidespill fordi det har et produkt» argumenter.

 

 

Det overasker meg heller ikke at bait and switch wealth coaching er populære i disse kretser (Robert K, JT foxx, Trump University, Tai Lopez etc etc)

Lenke til kommentar

Jeg registrerer hele tiden My World ikke bryr seg nevneverdig om vedtak fra lotteritilsynet ! De legger til nye partnere hele tiden tross vedtak mot nettopp dette. 2 det siste døgnet

Jeg antar at du er like storsinnet som alltid, og deler denne kunnskapen med Lotteritilsynet Petter :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg antar at du er like storsinnet som alltid, og deler denne kunnskapen med Lotteritilsynet Petter :D

Jeg er så snill at jeg selvsagt deler dette med lotteritilsynet og dokumenterer disse lovbrudd med bilder osv . Sant skal sies har jeg siden jul hatt tett kontakt med lotteritilsynet og pratet med de på tlf flere ganger og gitt de dokumentasjon de har brukt til stenge dette pyramide selskap !

Gitt også mye til Bergens avisen som de har brukt :) ..Jeg tenker som så at et seriøst selskap selvsagt tåler pressens lys :)

Endret av Petter100
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg antar at Lyoness, slik de gjorde med Elkjøp, har kjøpt et stort antall gavekort som de videreselger til sine medlemmer.

Jysk er nok ikke klar over, eller kan ikke hindre dette videresalget.

Jysk er med enda og de mener de handler riktig pga My World enda ikke er stengt !

At de ikke skjønner de mister kunder som Skandia energi er en gåte ..De har nemmelig mistet enormt med kunder etter lotteritilsynet sin rapport og folk som er opptatt av lov og rett i Norge handler ikke strøm hos Skandia heller sengetøy hos jysk ! Husk kunders makt er sterk ! Jeg selv har selvsagt sagt opp min strøm og skrevet mail om hvorfor og fikk tlf fra en høyt oppe i Skandia jeg fortalte i klartekst h korfor jeg avsluttet mitt forhold til de . Ang jysk tok jeg en tur innom og fortalte jeg hadde planer om handle sengetøy og hagemøbler men pga deres samarbeid med My World velger jeg heller noen andre ..sjefen på jysk var lang i trynet som en gitar av min grunn !

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Masse negative omtaler om Skandia energi på bytt.no. Morsomt nok er det massevis av positive omtaler fra cashbackworld medlemmer... Tror ikke Skandia forstår helt at positive omtaler fra medlemmer i et ulovlig pyramidespill som de også har promotert er ekstremt negativt for deres omdømme.

 

post-123826-0-82163900-1530965074_thumb.png

Endret av PgUp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Masse negative omtaler om Skandia energi på bytt.no. Morsomt nok er det massevis av positive omtaler fra cashbackworld medlemmer... Tror ikke Skandia forstår helt at positive omtaler fra medlemmer i et ulovlig pyramidespill som de også har promotert er ekstremt negativt for deres omdømme.

 

attachicon.gifskandia.png

Med de leseferdighetene som fremvises av de hjernevaskede tror jeg aldri de kom frem til så vanskelige ord som omdømme PgUp...Må ikke bruke så vanskelige fremmedord om du skal nå inn.... :D;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...