Gå til innhold

Investere i Lyoness?

Momspaghetti

Anbefalte innlegg

De legger til nye partnere hele tiden og det trekkes penger fra konto til markedsførere som enda er med ang ESP ( deltaker avgift ) og de norske markedsfører selger skyer og verver folk i utlandet ! helt utrolig de får lov og holde på og dette gagner vel ikke My World Norge sin sak ang anke de har inne på lotteritilsynet sitt vedtak?

Det gagner dem svært lite.

Jeg kan bare spekulere om de skjønner at løpet er kjørt, og at det snart stenges ned i Norge (og muligens resten av Europa) om kort tid. Så da gjelder det å vri ut det de klarer av sine "investorer" før de beklager tapene disse investorene er påført, men som dessverre skyldes LT og ikke at de drev et pyramideselskap. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang vedtak fra lotteritilsynet så kan ikke nordmenn som er registrert i Norge via lyoness nå My World lengre verve PM heller selge skyer heller registrerer nye partnere og dette vedtak gjelder også nordmenn i utlandet! Terje Duesund var en av første i Norge som ble registrert her og blir dermed rammet av vedtak fattet i Norge av norsk lotteritilsynet. Når man verver PM heller selger skyer blir de registrer i de respektive land men pga verver er registrert i Norge blir pengene satt inn i Norge og handelen registrert. Dvs My World Norge bryter vedtaket ! Tenker jeg feil nå ??

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Oppfordringen er klar folkens!

Det må handles og for å hjelpe på situasjonen har geni 1 og 2 laget denne.

I prosjekt X ligger bla den revolusjonerende eVoucher. I sum så skal dette være det store.

Da må en ha en how-to for dette var jaggu kompliserte greier.

Er det noe å lure på?

Gi de penga dine!

post-484729-0-01085100-1530641140_thumb.jpeg

post-484729-0-47886300-1530641152_thumb.jpeg

post-484729-0-23932100-1530641166_thumb.jpeg

post-484729-0-30233600-1530641179_thumb.jpeg

Endret av Moskasi
Lenke til kommentar

En kommentar under artikkel i BA med Duen og Strippe-Thor (helt bortreist) :

«BA har helt fra starten bestemt seg for hva de vil presentere, og tolker alle opplysninger slik at de passer med sin egen virkelighetsoppfattelse.

Pengene en går inn med i rabattkuponger kan direkte bli tilbakebetalt med egen handel, eller handel fra medlemmer en selv har fått med. Jeg har kun fått med ordinære medlemmer, ikke markedsførere, og for disse koster medlemsskap ingenting. De har kun fordeler med at de sparer på handelen. Og jeg får tilbake penger fra rabattkupongene.

I tillegg gir rabattkupongene tilbakebetaling gjennom balansesystemet. Når folk i noen av de totalt 47 landene handler, gir det litt utbytte for alle markedsførerne i systemet. Økt handel, økt utbytte.

Kundeskyene (som kan betraktes som en investering) tilbakebetales etter 3 år. Det er kun én sky som er blitt utløst så langt, Østerrike (som ble utløst allerede etter to år). Resultatet fra denne viser at systemet fungerer. Når BA omtaler noen som har investert i dette, og foreløpig ikke fått penger tilbake, som svindlet, er det ren løgn. Dette er en investering over 3 år, og da får en ikke penger tilbake før det (selv om det faktisk drypper litt underveis også...) Det er naturligvis ingen garanti for overskudd, men alt dette avhenger av handel, og så lenge den stadig er økende på verdensbasis, er sjansene gode. Slik også Østerrike-skyen allerede har vist.

(At noen ikke burde investert i noe langsiktig hvis de ikke har penger til det, er en annen sak. Men det gjelder alle»

Endret av Tåketrollet
Lenke til kommentar

En kommentar under artikkel i BA med Duen og Strippe-Thor (helt bortreist) :

«BA har helt fra starten bestemt seg for hva de vil presentere, og tolker alle opplysninger slik at de passer med sin egen virkelighetsoppfattelse.

Pengene en går inn med i rabattkuponger kan direkte bli tilbakebetalt med egen handel, eller handel fra medlemmer en selv har fått med. Jeg har kun fått med ordinære medlemmer, ikke markedsførere, og for disse koster medlemsskap ingenting. De har kun fordeler med at de sparer på handelen. Og jeg får tilbake penger fra rabattkupongene.

I tillegg gir rabattkupongene tilbakebetaling gjennom balansesystemet. Når folk i noen av de totalt 47 landene handler, gir det litt utbytte for alle markedsførerne i systemet. Økt handel, økt utbytte.

Kundeskyene (som kan betraktes som en investering) tilbakebetales etter 3 år. Det er kun én sky som er blitt utløst så langt, Østerrike (som ble utløst allerede etter to år). Resultatet fra denne viser at systemet fungerer. Når BA omtaler noen som har investert i dette, og foreløpig ikke fått penger tilbake, som svindlet, er det ren løgn. Dette er en investering over 3 år, og da får en ikke penger tilbake før det (selv om det faktisk drypper litt underveis også...) Det er naturligvis ingen garanti for overskudd, men alt dette avhenger av handel, og så lenge den stadig er økende på verdensbasis, er sjansene gode. Slik også Østerrike-skyen allerede har vist.

(At noen ikke burde investert i noe langsiktig hvis de ikke har penger til det, er en annen sak. Men det gjelder alle»

Dette ser jo flott ut på papiret og grunnen til jeg ble med våren 2017 ..Få igjen på egen handel og litt fra andre som handel du har fått med som casback medlemmer og i fremtiden litt også gevinst på Kundeskyer :) Det som ødelegger hele greia er jo nettopp Duesund og kompani som har lagt opp til at verve PM og selge skyer og ESP til krampa tar deg og da er vi plutselig der det ikke lengre er like seriøst og greit mer. Jeg hadde 50 stk casback medlemmer og noen på fast strøm og jeg jobbet seriøst med dette. jeg vervet ingen PM og tok opp med min uppline det strengt tatt var nok markedsførere i Norge men vi trengte butikker og handle i og folk som ville handle gjennom systemet. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg ville klatre i level og tjene mye måtte jeg verve nye PM for det var det som lønte seg. Jeg ble skuffet husker jeg når jeg skjønte hva jeg hadde rotet meg borti og skjønte fort med slike som Duesund og Thor lycomann på toppen jeg var med på snusk og fanteri. rett og slett et jevla ponzi opplegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet med my world er det nettopp er for lite butikker i Norge og får få som gidder handle gjennom systemet. Av mine 50 stk hadde jeg 2 på strøm som det dryppet litt av og min egen strøm og en 3-4 stk av 50 stk som handlet litt innimellom. Jeg hadde en drøm om 200 casback medlemmer under meg og kansje en butikk som delte ut kort og jeg fikk vennskaps bonus fra. Litt drypp på fremtidig skyer jeg hadde kjøpt skulle gi meg ca 15000 -20000 kr pr måned fra 2020 var mitt mål, Jeg har aldri drømt om bli millionær på dette.

Det ble aldri noe særlig butikk av dette og det ligger klart som dagen i dårlig dekning med butikker og lite kunde vennlighet og brukervennlighet ang bruk av APP/ kort . Jeg lå på ca 300 - 400 kr i fortjeneste pr måned og hadde da nesten gratis ESP. Ved seriøs drift i Norge burde det vært minst 5000 butikker i 2017 og minst 500 tusen casback medlemmer. Tallene fra lotteritilsynet viser kun handel på 10 % og 90 fra verving av PM osv og hele greia stinker fisk ..At våres penger til skyer og ESP gikk til lønninger og bonus til presidenter kunne vi ikke drømme om når vi ble presentert for dette.

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Slik ble vi presentert skyer : 4 stk skyer av 12000 kr i forskjellige land = 48000 kr x 10 = 480000 kr ÷ 3 År = 160000 kr ÷ 12 måneder = 13333 kr pr måned og skyer kunne så ved nye 12000 kr i trekk her forlenges for nye 3 år osv osv .

Skyer var sugerør i handel i det landet kjøpet ble gjort og skulle komme fra supportere til store fotballklubber og ishoky klubber osv og SP til alle disse som hadde fått kort og handlet lojalt for støtte klubben i sitt hjerte gikk inn i skyer ! Regnestykke her er fra meg selv og mine skyer

Endret av Petter100
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Begynner å minne om sangen "Never ending story"...

Det var da voldsomt som ting skal dras ut. Håper nå inderlig det faktisk resulterer i noen fengselsstraffer , så folk faktisk lærer. Er en først bitt av MLM bastillen så er det vanskelig å se noe annet.

For om det fortsetter å ta så lang tid for å stenge ned noe som åpenbart er pyramide

, er det lite håp. MLM bransjen er jo som et virus. Fjerner en et så er det 5 nye .

Her er det 2 ting som gjelder: Folkeopplysning og strengere lovverk. Er det virkelig så vanskelig å forstå matten bak det hvorfor det ikke fungerer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...