PgUp Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Det er vist nå levert inn politi anmeldelser fra flere markedsførere som har tapt store summer på Alle presidenter. En fortvilet Fugel visket meg dette ! oppfordrer alle som hsr tapt penger til og gjøre det samme på politistasjoner over hele landet . vakkert å høre. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Hadde vært gøy å se toppene eller markedsførerenes reaksjoner på BA artikkelen. Utrolig bra skrevet av de. 2 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Jeg ble oppriktig glad av å lese den artikkelen. Helt på kornet! 2 Lenke til kommentar
Tjo-Bing Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 vakkert å høre. Endelig! Håper de følger opp utover uken, med bevisførsel, og stiller "presidenter" og "Vise-Presidenter" til veggs med fakta. La dem steke i sitt eget fett på svak varme... 1 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Endret 16. juni 2018 av Tåketrollet Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) dette ble jo en sukse Endret 16. juni 2018 av Petter100 1 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Nå er artikkelen ute til kommentering på Bergensavisen's side på Facebook. 4 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) At det enda finnes markedsførere som tror på eventyr og nissen er helt UTROLIG og det etter lest BA. Her er en kommentar på BA Endret 17. juni 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) Flere av presidenter har vært ansatte hos lyoness og parallelt jobbet med lyconett og vervet nye PM og solgt skyer og ESP. plutselig var de høyt i level og sluttet i jobben og gikk all inn på heltid i lyconett. At disse har tatt snarveien opp i hiraki er uten tvil og utnyttet systemet maksimalt og litt til. Man kan undres over at ikke lyoness østerike har reagert på denne virksomheten og prøvet sette ned foten all tid de alt i 2014 hadde lotteritilsynet på besøk og ble satt under lupen. Min påstand er det må være satt i system svindel og det helt til toppen av my world. Etter lotteritilsynet sine funn og rapport og vedtak i 2018 er dette uten tvil et jevla big ponzi selskap. Dere som enda er med og innvistert store summer og trodd på dette og jobbet seriøst må nå ta affære og politianmelde My World og alle 11 vice presidenter og presidenter og ta kontakt med miven/jadada heller advokat som jobber i disse dager for hjelpe folk ut og få igjen sine penger. Ikke la dette toget gå fra deg nå. Endret 17. juni 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
Moskasi Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Ikke mine ord? Men? Er muppet «regler».. fikk assosiasjoner til Joker Nord sketsj’ene til Bård Tufte og Harald Eia?? Var liksom nye regler etter humøret til Hubert Freidl? « nå har hubert Bestemt at det blå ballene i balanse-systemet kan kryssmultipliseres med en hvit ball, som kan brukes i BC3. Ellers så kan Arnt booke den om i 7 gule baller som kan gå til personlig balanse??? eg skjønte ikkje en dritt av det. 1 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Noen burde legge inn link til advokat og en kommentar i kommentarfeltet på reportasje i BA nå . Av ulike grunner dere sikkert skjønner kan ikke jeg gjøre det 1 Lenke til kommentar
Lostkasse Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Så klart den første skyen vil vise at systemet «fungerer»... Det er slik de lokker nye medlemmer til å kjøpe skyer (luft).. hører jeg ponzi? 3 Lenke til kommentar
Moskasi Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) Ja det gjør du? Men Østerrike er langt fra den suksesshistorien de liker å tro på ? Men har de giddet å sjekke det? Neida. Noen har sagt det så da må det være sånn. Endret 17. juni 2018 av Moskasi Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Sett BA idag? Thor «lyconet» Hermansen er kjendis idag igjen! Petter100, er du der? https://www.ba.no 1 Lenke til kommentar
Tjo-Bing Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Sett BA idag? Thor «lyconet» Hermansen er kjendis idag igjen! Petter100, er du der? https://www.ba.no https://www.ba.no/nyheter/lyoness/okonomi/presidentene-sier-de-fikk-utbetalt-titalls-millioner-for-staten-stoppet-aktiviteten/s/5-8-819397 Noen som har tilgang til artikkelen? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 https://www.ba.no/nyheter/lyoness/okonomi/presidentene-sier-de-fikk-utbetalt-titalls-millioner-for-staten-stoppet-aktiviteten/s/5-8-819397 Noen som har tilgang til artikkelen? 5,- for 5 uker kan en vel avse? Lenke til kommentar
Tjo-Bing Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 5,- for 5 uker kan en vel avse? Kunne jeg sikkert, men hvorfor skal jeg det? Har fått artikkelen oversendt, så du trenger ikke å bekymre deg Dodger... Lenke til kommentar
Megher Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Det er samme artikkel som stod i papirutgaven i går, men den ble lagt på nett først i dag. Petter100 har lagt ut bilder av artikkelen i sin helhet lenger oppe 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) Tror muligens det var litt mer info enn i avisartikkelen så jeg legger det ut. Thor kaller oss nett-troll Endret 17. juni 2018 av PgUp 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå