Petter100 Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) Jeg la ut linken med advokatfirma på det svenske forum og veit det er mange nordmenn som leser der og også en del nordmenn som er registrert i Norge men jobber og bor i Sverige i My World som markedsførere! Dessuten greit og vekke opp de svenske litt fra dvalen om fremtidig estimert rikdom Denne forteller jo faktisk veldig masse https://braekhus.no/lyoness-er-ifolge-vedtak-av-lotteritilsynet-et-ulovlig-pyramidelignende-omsetningssystem/ Endret 14. juni 2018 av Petter100 2 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Her skriver folk om deres erfaringer med Lyoness.. https://lyoness.pissedconsumer.com/review.html Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Å se hva jeg kom over.. Boken «pyramidebyggerne» - økonomisk svindel tatt på kornet. https://pyramidebyggerne.com/de-nye/ 1 Lenke til kommentar
Moskasi Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Det er mange boktroll bak Lyoness, men tviler på at den står på pensumlista ? Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Greit og få spredd budskapet og opplyse folk og kansje på den måten hjelpe noen ut. Bergens avisen regner jeg med ville komme ut med noe i forbindelse med det nå er advokat på banen som vil jobbe med dette. Jeg pratet med en "venn" (tipset) som jobber i VG som joyrnalist og sente han link med advokat i går kveld og mulig de også lager noe om saken nå . Endret 15. juni 2018 av Petter100 1 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) bryggeri slått konkurs ! Kan det ha noe med dårlige ledere og gjøre mon tro ? Noen på toppen har vært tungt inne i lyoness systemet. Det ble tatt mange dårlige avgjørelser og et samarbeid med TINE gikk i vasken pga lyoness innblanding i selskapet! Endret 15. juni 2018 av Petter100 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Ja hvorfor ikke? ? Selvsagt:) Nøkkelen til å holde en mlm scam i live er jo å lære de nederst på stigen til å bite tenna sammen lengst mulig før de slutter. Endret 15. juni 2018 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 .... ingen bombe! Desto viktigere er det at vi nå dokumenterer hva som skjer bak lukkede dører, for det er ingen som følger retningslinjene lagt av Lotteritilsynet. Har ikke sett det til nå og tviler på at det skjer noen endringer heller. https://lottstift.no/om-oss/aktuelt/utsett-iverksetting-av-vedtak-i-lyoness-saka/ 1 Lenke til kommentar
Moskasi Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Kun egen korthandel som gjelder nå. Så nå må de nok en gang ut på shopping. Det er noen kroner de må legge i dette for å legitimere sin eksistens. Gjentar at alle som vil ut er lovet full refusjon. Ta kontakt med Brækhus eller meg. Endret 15. juni 2018 av Moskasi 3 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Må bli veldig dyrt å være markedsfører for tiden Lenke til kommentar
Megher Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Hva er det de har fått godkjent utsatt? Handel med cashback kortet, og that's it? Lenke til kommentar
Hufsetufsa Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 I og med at Høyesterett har stadfestet dommen mot WorldVentures burde man anta at det pr dato finnes en presedens som Lotteritilsynet vil vise til i forhold til en anke i fra Lyoness/Lyconet/MyWorld (blir helt svett av alle disse navnene)? Lenke til kommentar
Hufsetufsa Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Hva er det de har fått godkjent utsatt? Handel med cashback kortet, og that's it? Ja, det er KUN bruk av kortet ved handel i en medlemsbedrift...men det varer jo bare i 3 uker fra 1. juni...ergo så skal jo dette være over 21. juni? 1 Lenke til kommentar
Tjo-Bing Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Ja, det er KUN bruk av kortet ved handel i en medlemsbedrift...men det varer jo bare i 3 uker fra 1. juni...ergo så skal jo dette være over 21. juni? Nei, dessverre...Men det burde vært! Lyoness-beslutning-om-utsatt-iverksetting-av-vedtak-med-pålegg-om-stans-jf-532760_5_1.pdf Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Nei, dessverre...Men det burde vært!Hvor lenge kan de fly i butikker og få casback?? vanskelig og lese brevet med tlf.Avtalen var vel kun 3 uker ? casback world er et skalkeskjul for lyconett og uten full stopp vil dette gli ut og de vil verve og selge skyer og ESP som før ! De legger til nye partnere nå i disse dager og det må vel også være brudd på gjeldene regler? Vi kan ikke stole på My World som holder regnskapet hemmelig for 2017 ang sine msrkedsførere og hva de har grisket til seg av skyer og ESP og verving av PM og inntekter på dette . Endret 16. juni 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) De har mistet ca 30 partnere siden 4 juni når lotteri så stopp ! Jeg syntes dette er merkelig. Skulle tro det var mange nå som avslutter sitt kundeforhold og det mer en kun 30 stk ? En Fugel forteller meg de legger til nye nettbutikker som før via 3 person! Mine fugler visker som regel sant desverre! Endret 15. juni 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Det er My World som selskap tidligere ( lyoness ) som er og betrakte som et pyramide selskap og besluttet stengt og opphøre i Norge. Hele My World som vil si også casback delen. Endret 16. juni 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
Roffee Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 De har mistet ca 30 partnere siden 4 juni når lotteri så stopp ! Jeg syntes dette er merkelig. Skulle tro det var mange nå som avslutter sitt kundeforhold og det mer en kun 30 stk ? En Fugel forteller meg de legger til nye nettbutikker som før via 3 person! Mine fugler visker som regel sant desverre! Vi får gi dem de 3 ukene som deltakerne skal ha til å kunne bruke bonuser, så får vi se... Lenke til kommentar
Petter100 Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Vi får gi dem de 3 ukene som deltakerne skal ha til å kunne bruke bonuser, så får vi se...Vi får håpe det blir kun 3 uker som planlagt .De er slue nok til klare forlenge dette serru og de har mange planer for hvordan komme seg ut og lure lotteritilsynet ang forsette fra utlandet og beholde sine norske markedsførere. Endret 16. juni 2018 av Petter100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå