Gå til innhold

Investere i Lyoness?

Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Joda, kjør på Kurwaslide ;) Sett inn alle dine penger, du kommer garantert til å bli rik! Ihvertfall til svenske myndigheter stopper det :p

Det er absolutt null vits i å prøve å overbevise folk her om at Lyoness / myWorld er noe annet enn lureri, det beviser jo myndighetene i Norge når de stempler det som et pyramidespill ;) Er ikke så mye vits i å prøve å regne seg frem til noe da, vi vet allerede at mange Lyconet markedsførere er løgnere og svindlere. 

Det er ulovlig å fremme dette i Norge nå så jeg ville nok vært litt forsiktig hvis jeg var deg. 

Jag vill inte framhäva det för Norskar vill bara ge er rätt information. Vad sägs om att vi tar en titt på min inloggning pageup? Så kan du få se hur man kan göra?

Jag har gått in med typ 250k och jag har nu 50k kvar att få tillbaka, vilket jag har om typ 3 månader. Då är jag helt plus minus noll på ca 1.5 år. Om detta då funkar och jag får 10x pengarna så är ingen gladare än jag men om det visar sig att det inte gav det så har jag heller inte förlorat något. Upp till var och en hur man vill jobba med detta företag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stämmer gott att handeln i Norge var usel och det beror helt på att dom som startade det i Norge är mer kåta på att klättra i karriär än att skapa ett hållbart system och det är tyvärr vad som hänt.

Det är en tolkningsfråga det med att gå upp i karriär tack vara att andra köper moln. Jag ser det som så här, alla som köper ett moln får ju sina utbetalningar senare så dom går ju inte lottlösa, sen är det ju endast den månaden som nån köper nått som personen tjänar pengar. Så ifall jag får min mor till exempel att köpa 1 moln så får jag 1500SP till min karriär men det är ju endast denna månaden. När månaden är slut tas ju dom poängen bort och man får inget betalt nästa månad om man inte skapar nått.

Det är inget pyramidspel för det finns inbyggda regler som gör att det inte är det, sen har ni i Norge lagar som klassar det på andra sätt och det borde dom som startade det i Norge tänkt på.

Varför dom håller dom siffrorna hemliga vet jag ej, kanske för att dom är ännu värre än 2016? Eller kanske för att prata med lottstift är som att stånga huvudet i väggen? Jag vet inte och kan inte spekulera i det.

Projekt X är en egen valuta. Som lanseras nästa sommar.

Om jag förstår rätt så menar du vad man tjänar i dom olika karriär nivåerna?

K4 ca 20 000 svenska

K5 ca 50 000

K6 ca 100 000

K7 ca 250 000

K8 ca 700 000

Bonusen är såhär:

Klarar du karriär nivån 1 gång under hela 2018 så får du 50% av total summan

Klarar du karriär nivån 2 gånger får du 100% av summan

K7 1 miljon eCredits

K8 2.5 miljoner eCredits

K8.1 7.5 miljoner eCredits

1 eCredits = 1 Euro

Fast dom är låsta i ett system så dom måste arbetas fram det är alltså inte pengar rätt i näven.

Sen får du inget mer för att klara 8.2 eller 8.3.

Jeg tolker deg du er enig pengene presidenter tjener kommer fra innskudd i bunnen til ESP og skyer og verve PM ?? fra casback handelen kan den ikke komme da det kun var 10 % handel i Norge som lotteritilsynet har bevist. Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Makedonia en suksess? Det stammer antagelig fra en slider du har sett?

En slektning der har gått inn med 250 k.

Lovet ti ganger tilbake.

Gjennomsnittlig får vedkommende 40€ utbetalt i måneden. Så kan du regne videre selv?

Om dette er et firma du mfl gledelig pøser penger inn i? Hvor er da organisasjonen rundt, de som skal bygge og ivareta ryktet om et solid foretak?

Hvorfor er det vanskelig å få refundert innskudd mange blir forespeilet de gjør til egen handel?

Hvor går egentlig pengene? Har du egentlig tenkt litt over det?

Jeg har hengt med en stund, da skulle pengene gå til lån til nyetablerte selskap.

Tror du dette stemmer??

Hubert er ute, han sitter i Monaco og titter på det jeg antar er sol. Krakow neste for å tilfredsstille håpet og ønsket mange har. For du er vel klar over at et eventuelt møte blir sett på som life changing.

På vilken tid blev hon lovad 10x pengarna? På vilket planet lever ni där ni tror att man kan göra 10x pengarna bara genom att sätta in pengarna och sen händer inget på 5 månader. Nä fan det måste vara ett sånt där pyramidspel!

Om du köper en enhet idag så får du lätt räkna 4år innan du har fått 10x pengarna, då kan man ju inte börja skrika efter vargen efter 6 månader?

Vi sponsrar dom med pengarna och då kan vi ju inte bara kräva pengarna tillbaka? Pengarna vi puttar in går ju till att driva företaget framåt! Skriva in företag, föreningar, driva våra 7 skolor i världen, betala lön för våra 100 lärare som är anställda på skolorna.

Hubert är så inne han bara kan bli, jag vet vart han bor och han är en otroligt sympatisk person som har ett driv som är helt otroligt.

Lenke til kommentar

Hvor skal pengene du får utbetalt fra skyene komme fra? Kan du hjelpe meg å forstå det?

Absolut! Det är skitenkelt.

Du vet att Inter och Roma är med?

Men vi kan ta ett norskt exempel, ni hade ett hockey lag som heter mangleruds som gick med.

Om dom delar ut ett gratiskort till nån av deras fans, så tar denna personen det kortet och går och handlar i en butik.

Då händer det fyra saker när det köpet görs.

Cashback 1-5% går till kunden som handlade.

Marketing bonus 1% går till den som gav ut kortet, vilket var mangleruds.

Cashback world 1-2% i avgift till CBW för att dom tillhandahåller systemet.

Shopping Points 1-10% går till molnet för att sen betalas ut till sponsorerna vilket är vi som köpt ett moln.

Procenten varierar beroende på vilken branch det är man handlar i.

Samma sak händer i Italien när Inter och Romas fans går och handlar på carrefour eller tankar bensin på OKQ8 eller i nått av 15000 anslutna företag.

Så det som det baseras på är:

Kommer fansen ta ett kort? ja fansen kan stödja sitt favoritlag med 1%!

Vill folk ha rabatt? ja 

Kommer konsumtion alltid att finnas? ja

Hur mycket kommer gemene man handla för? Det vet vi inte men förhoppningsvis mycket.

Lenke til kommentar

Men vi kan ta ett norskt exempel, ni hade ett hockey lag som heter mangleruds som gick med.

Om dom delar ut ett gratiskort till nån av deras fans, så tar denna personen det kortet och går och handlar i en butik.

Shopping Points 1-10% går till molnet för att sen betalas ut till sponsorerna vilket är vi som köpt ett moln.

Samma sak händer i Italien när Inter och Romas fans går och handlar på carrefour eller tankar bensin på OKQ8 eller i nått av 15000 anslutna företag.

Vill folk ha rabatt? ja 

Hur mycket kommer gemene man handla för? Det vet vi inte men förhoppningsvis mycket.

Det er her hele greia faller sammen. Regnestykket går ikke opp. Med de tallene som er presentert både av deg og tidligere i tråden (du ser regnestykkene om du blar deg tilbake), så må vi mangedoble det totale forbruket i hele økonomien for at det skal gå opp. Det er ikke nok penger i omløp rett og slett.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tolker deg du er enig pengene presidenter tjener kommer fra innskudd i bunnen til ESP og skyer og verve PM ?? fra casback handelen kan den ikke komme da det kun var 10 % handel i Norge som lotteritilsynet har bevist.

Det stämmer gott att pengarna kommer delvis via ESP men det är en liten del som går till presidenten. Ska försöka visa hur det fungerar.

Om man ska komma till K8 så måste man skapa 2 500 000 SP under en månad. Och om man ska göra det på bara ESP 50 SP så krävs det 50 000 marketers som köper 1 enhet (475kr) varje månad.

2 500 000/50 = 50 000

Då ska vi se hur mycket pengar som har kommit in till företaget tack vare denna president.

50 000 x 475 = 23 750 000kr

Denna president har alltså fått in 23 750 000 kr till My world, och nu ska han/hon få betalt.

En K8 president tjänar ca 500 000 till 1 miljon i månaden.

23 750 000kr - 1 000 000 = 22 750 000kr

Vart får ni inte ihop ekonomin? Det är några få ören presidenten får betalt för varje shopping poäng som skapas, men företaget drar in så ofantligt mycket mer pengar?

Lenke til kommentar

Så i worst case scenario så selger bedriften produktet med 18% rabatt, 17 om du justerer for at de selv får 1 % bonus?

Du forklarer ikke skyene godt nok. Er en sky knyttet opp til en spesifikk bransje eller bedrift? Så vidt jeg har forstått er en sky koblet til enten nasjonalt eller internasjonalt. Det går altså på geografisk område, ikke bransje. Jeg forsøkte å illustrere effekten en sky har for resten av markedet i min forrige post. Venter fortsatt på svar fra deg.

Lenke til kommentar

Det er her hele greia faller sammen. Regnestykket går ikke opp. Med de tallene som er presentert både av deg og tidligere i tråden (du ser regnestykkene om du blar deg tilbake), så må vi mangedoble det totale forbruket i hele økonomien for at det skal gå opp. Det er ikke nok penger i omløp rett og slett.

Men ni kan inte räkna på bara Norges befolkning, norden molnet Tex så innefattar det 25 miljoner människor och målet är att 20% ska ta ett kort och om det händer så behöver inte gemene man handla för 100 000 tals kronor utan då räcker det med några få tusen per man för att det ska snurra.

Lenke til kommentar

Vill folk ha rabatt? ja

I Sverige hender det ikke en skitt og dere måste ha en enda mindre del fra casback world en Norge med så lite butikker med.

Som du skrev var de norske presidenter KÅTE på klatre i level og det kan jeg være enig i og bakgrunnen er disse presidenter har alle en bakgrunn fra tidligere pyramide selskaper og Duesund opptil flere ganger. Som dette ser ut sliter ni bra i Sverige og jag håpas svensk lotteri våkner opp og leser den norske rapporten og stenger ned skiten også i Sverige .Litt over 700 burikker er ikke noe og juble over klappmongo som ni kalles i Sverige

post-474374-88308_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Så i worst case scenario så selger bedriften produktet med 18% rabatt, 17 om du justerer for at de selv får 1 % bonus?

Du forklarer ikke skyene godt nok. Er en sky knyttet opp til en spesifikk bransje eller bedrift? Så vidt jeg har forstått er en sky koblet til enten nasjonalt eller internasjonalt. Det går altså på geografisk område, ikke bransje. Jeg forsøkte å illustrere effekten en sky har for resten av markedet i min forrige post. Venter fortsatt på svar fra deg.

Skyene är kopplade till länder, Norden skyen = Norge, sverige danmark och finland. Gör din räkning fast på hela nordens befolkning 25 mille och så räknar du ifall 20% tar ett kort och handlar för 2000 kr i månaden.

Endret av Kurwaslide
Lenke til kommentar

Lovar att svara så fort jag kan, jobbar natt så går snart på men du ska få en uträkning som vi kan räkna hem.

Skyene är kopplade till länder, Norden skyen = Norge, sverige danmark och finland. Gör din räkning fast på hela nordens befolkning 25 mille och så räknar du ifall 20% tar ett kort och handlar för 2000 kr i månaden, prova det ska själv skriva ner det uträkningen så fort jag kommer fram till jobbet så du ser hur jag tänker och räknar.

Som jeg sa i tråden hvor jeg satt opp mitt regnestykke. Handlenettverket er en felles masse. Du kan ikke isolere inntjeningen til kundeskyen. De samme handlene skal også gjøre opp for det "vanlige" systemet for marketerne i de respektive landene. Du virker å telle handelen to ganger. Det går ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

På vilken tid blev hon lovad 10x pengarna? På vilket planet lever ni där ni tror att man kan göra 10x pengarna bara genom att sätta in pengarna och sen händer inget på 5 månader. Nä fan det måste vara ett sånt där pyramidspel!

Om du köper en enhet idag så får du lätt räkna 4år innan du har fått 10x pengarna, då kan man ju inte börja skrika efter vargen efter 6 månader?

Vi sponsrar dom med pengarna och då kan vi ju inte bara kräva pengarna tillbaka? Pengarna vi puttar in går ju till att driva företaget framåt! Skriva in företag, föreningar, driva våra 7 skolor i världen, betala lön för våra 100 lärare som är anställda på skolorna.

Hubert är så inne han bara kan bli, jag vet vart han bor och han är en otroligt sympatisk person som har ett driv som är helt otroligt.

Jeg ser ikke helt poenget med at du skal bannes. Oppfør deg.

Jeg har ikke gått på denne ti gangen, jeg prøver å si til deg at denne går igjen i flere land. Ikke bare i Norge. Du kommer jo med det samme selv. Så slutt å rope etter denne ulven.

Regn heller på de tallene jeg ga deg.

4 år? Javel...

Jeg vet også hvor Hubert bor, samt at han er ute. Driv det har han sikkert. Jeg vet i allefall ikke om andre som har startet opp nærmere 400 selskaper bare for å se de havarere. Trodde du kanskje myworld var noe nytt? Neida...

Skal du fortsette å "rope" ut, bannes og komme med mere surr så for all del. Da skjønner jeg hvorfor diskusjonen på det svenske forumet strandet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lovar att svara så fort jag kan, jobbar natt så går snart på men du ska få en uträkning som vi kan räkna hem.

Skyene är kopplade till länder, Norden skyen = Norge, sverige danmark och finland. Gör din räkning fast på hela nordens befolkning 25 mille och så räknar du ifall 20% tar ett kort och handlar för 2000 kr i månaden, prova det ska själv skriva ner det uträkningen så fort jag kommer fram till jobbet så du ser hur jag tänker och räknar.

Snabbt räknat

25 000 000 * 0,8 = 20 000 000 (Bortfall på 20 % pga barn, sjuka, pensionärer osv)

20 000 000 * 0,2 = 4 000 000 (20 % får kortet och använder det)

4 000 000 * 2000 = 8 000 000 000 (Totalt konsumerat)

Baserat på dina tal tidigare i tråden:

1 – 5 % till kund = 80 000 000 – 400 000 000

1 % till sportklubb = 80 000 000

1-2 % till CBW = 80 000 000 – 160 000 000

1-10 % till mongon = 80 000 000 – 800 000 000

Low:

Intäkter till Myworld = 80 000 000

Kostnad till kund = 80 000 000

Kostnad till Manglerud = 80 000 000

Kostnad till mongon = 80 000 000

Summa: 80 000 000 – 80 000 000 – 80 000 000 – 80 000 000 = - 160 000 000

High:

Intäkter = 160 000 000

Kostnad till kund = 400 000 000

Kostnad till sportklubb = 80 000 000

Kostnad till mongon = 800 000 000

Summa: 160 000 000 - 400 000 000 - 80 000 000 - 800 000 000 = -1120 000 000

Kostnaden till sportklubb kan förbises då den grundar sig i att alla korthållare fått den från en sportklubb.

Til alle andre: Jeg beklager svensken. Dumme svensk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For være et seriøst selskap bruker nå presidenter bra med resurser for finne ut hvem vi på forum er :) Må ønske dere lykke til med det og skjønner dere er lei dere når nå Norge har stengt penge krana for dere og ikke minst muligheten til lure flere. Husk bsre det er norsk lotteritilsynet som har stengt butikken og det med god grunn. Vi er her og diskuterer og for gi råd så godt vi kan. En del av oss har vært med selv og sett faenskapen fra innersiden.

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

For være et seriøst selskap bruker nå presidenter bra med resurser for finne ut hvem vi på forum er :) Må ønske dere lykke til med det og skjønner dere er lei dere når nå Norge har stengt penge krana for dere og ikke minst muligheten til lure flere. Husk bsre det er norsk lotteritilsynet som har stengt butikken og det med god grunn. Vi er her og diskuterer og for gi råd så godt vi kan. En del av oss har vært med selv og sett faenskapen fra innersiden.

Jeg lurer på hvorfor. Aktivismen her som har fått bra utslag og kommer fra hjernevaskede lyconet folk og presidenters tafatte forsøk på å stoppe kritikk.

Nå har de jo tapt og kampen er over så jeg aner ikke hvorfor de skal være interesserte i hvem vi er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skyene är kopplade till länder, Norden skyen = Norge, sverige danmark och finland. Gör din räkning fast på hela nordens befolkning 25 mille och så räknar du ifall 20% tar ett kort och handlar för 2000 kr i månaden, prova det ska själv skriva ner det uträkningen så fort jag kommer fram till jobbet så du ser hur jag tänker och räknar.[/quoteH

Hvor for presidenter sin lønn fra ?? vi har en på level 8.2 også ..og en haug på level 7 ..handel er 10 % så hvor får de sin lønn fra ?? Du viste selv deres lønn pr mpned fra levvel 4 og oppover .Fatter du hva jeg spør deg om ?

Lenke til kommentar

Det stämmer gott att handeln i Norge var usel och det beror helt på att dom som startade det i Norge är mer kåta på att klättra i karriär än att skapa ett hållbart system och det är tyvärr vad som hänt.

Det är en tolkningsfråga det med att gå upp i karriär tack vara att andra köper moln. Jag ser det som så här, alla som köper ett moln får ju sina utbetalningar senare så dom går ju inte lottlösa, sen är det ju endast den månaden som nån köper nått som personen tjänar pengar. Så ifall jag får min mor till exempel att köpa 1 moln så får jag 1500SP till min karriär men det är ju endast denna månaden. När månaden är slut tas ju dom poängen bort och man får inget betalt nästa månad om man inte skapar nått.

Det är inget pyramidspel för det finns inbyggda regler som gör att det inte är det, sen har ni i Norge lagar som klassar det på andra sätt och det borde dom som startade det i Norge tänkt på.

Varför dom håller dom siffrorna hemliga vet jag ej, kanske för att dom är ännu värre än 2016? Eller kanske för att prata med lottstift är som att stånga huvudet i väggen? Jag vet inte och kan inte spekulera i det.

Projekt X är en egen valuta. Som lanseras nästa sommar.

Om jag förstår rätt så menar du vad man tjänar i dom olika karriär nivåerna?

K4 ca 20 000 svenska

K5 ca 50 000

K6 ca 100 000

K7 ca 250 000

K8 ca 700 000

Bonusen är såhär:

Klarar du karriär nivån 1 gång under hela 2018 så får du 50% av total summan

Klarar du karriär nivån 2 gånger får du 100% av summan

K7 1 miljon eCredits

K8 2.5 miljoner eCredits

K8.1 7.5 miljoner eCredits

1 eCredits = 1 Euro

Fast dom är låsta i ett system så dom måste arbetas fram det är alltså inte pengar rätt i näven.

Sen får du inget mer för att klara 8.2 eller 8.3.

Denne du skrev her var så bra ang dokumentasjon på lønn og bonus i prosjekt X at jeg er så snill og sender den til lotteritilsynet og pressen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skyene är kopplade till länder, Norden skyen = Norge, sverige danmark och finland. Gör din räkning fast på hela nordens befolkning 25 mille och så räknar du ifall 20% tar ett kort och handlar för 2000 kr i månaden, prova det ska själv skriva ner det uträkningen så fort jag kommer fram till jobbet så du ser hur jag tänker och räknar.[/quoteH

Hvor for presidenter sin lønn fra ?? vi har en på level 8.2 også ..og en haug på level 7 ..handel er 10 % så hvor får de sin lønn fra ?? Du viste selv deres lønn pr mpned fra levvel 4 og oppover .Fatter du hva jeg spør deg om ?

20% av befolkningen? For Norge er det ca 1000000! Tar en hensyn til barn og andre som ikke er aktuelle blir prosentandelen enda høyere. Og de skal handle for 2000 pr måned...hver eneste måned...hos et ganske begrenset antall butikker! Det er mulig regnestykket ditt på en eller annen måte stemmer, men forutsetningene er ganske absurde.  

I tillegg må en stor del av handelen foregå via at en først kjøper gavekort, siden det er eneste måten de kan skryte med kjente butikker/kjeder. 

Dette systemet overlever fordi de involverte tror blindt på fantasiene som presenteres uten å tenke kritiske tanker. Det snakkes vel om en målsetting på en milliard (!!) mennesker med kort på verdensbasis. Jeg har selv hørt medlemmer som tror på dette, og at skeptikere som meg ikke har forstått eller er rammet av "janteloven".   

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...